Foros ›
Autor
Mensaxe
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Mai 2006, 0:51
Asunto:

¿¿¿Y esto es privado de los foreros de Santiago y comarca+ Opahaaí, o nos podemos apuntar también los demás???
Bueno, si puedo iré, aunque no me dejéis.... En principio, yo puedo ir todo el mes, salvo el 24-25, que tengo bodorrio. En cuanto defináis fecha y hora, empiezo yo con las negociaciones en casa, haber si me puedo acercar, ok?
Saludos.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 30 Mai 2006, 9:43
Asunto:

Piti,Piti,Piti...aínda que fora exclusivo para Santiago-comarca tí tamén entrarías no lote,por suposto.Pero non é o caso, puxen Santiago-comarca porque me pareceu máis operativo por facelo aquí,pero está aberto a todo o mundo. Parece que a data que máis mola é 11 de Xuño, e sobre ás 10'30 h. Seguiremos informando.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mar, 30 Mai 2006, 11:33
Asunto:

Salvo causa de fuerza mayor me apunto, aunque si hace buen día de playa, yo a las 16,30 mic mic.

Todos temos unha leiriña en Conxo
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 31 Mai 2006, 20:54
Asunto:

lentoperoseguro: ¿en milladoiro hay una piscina pública por la zona del polígono, no? , se me ocurre quedar por alli, es facil para aparcar, y cuando acabemos si está buen dia, nos duchamos en las duchas de la piscina y nos podemos pegar un chapuzón, seguro que se agradecerá.
No se que os parece, pero es que todavía me duran los calores de Betanzos. Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Mai 2006, 22:42
Asunto:

Demo sorrindo me mola esta idea, creo que se puede intentar algo parecido por el sur... No, Charly?? Demo sorrindo Guiño
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 01 Xuñ 2006, 9:15
Asunto:

Efectivamente amigo Gallego,hai piscina municipal, eu tamén tiña pensado eso, e aínda que só é para os que teñan carnet (veciños de ames), comencei as xestións para que nos deran un pase colectivo por ese día. Pero...sempre hai un pero, se é o día 11 as piscinas aínda están pechadas ó público. Abren para a súa utilización o día 15 de Xuño. Mala leche...
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 01 Xuñ 2006, 9:19
Asunto:

En principio me apunto al entrenamiento, aunque como algunos ya estoy de descanso ( solo BTT). Ese día como estoy de " trabajo" igual voy un poco apurado con el tiempo pero bueno el día de antes lo confirmo y lo de la piscina muy buena idea gallego.
Lentoperosejuro preparanos un bonito recorrido..
Saludos
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xuñ 2006, 11:45
Asunto:

Lentoperosejuro: ¿Qué rodaje tienes pensado hacer finalmente? ¿Qué distancia y a qué ritmo?
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 01 Xuñ 2006, 14:24
Asunto:

Os Km que queirades, non sei cales son as vosas preferencias, eu tiña pensado entre oito a dez km...non sei que vos parece. Eo ritmo xa o dixen O QUE MARQUE MAROLA...sen máis complicacións ( e se vos parece ben a todos)
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 11:06
Asunto:

Bueno, subo tema porque xa hai que ir concretando, quedamos:
Día:DOMINGO 11
Lugar:PAVILLON DO MILLADOIRO
Hora: 10'30 H.

Teño que aclarar que o tema da piscina é imposible, a min houberame gustado..pero aparte de estar pechadas van lle votar non sei que productos, para podelas abrir, que nos farían dano na pel. Despois do trote imos a estirar e ducharnos no pavillón. O ritmo, eu propoño o que seamos capaces de facer falando todos, sen agobios. Espero suxerencias e xa apontamentos en firme.
Un abrazo
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 11:34
Asunto:

Cuenta conmigo, Lentoperosejuro. Lo más complicado será encontrar el pabellón de Milladoiro, pero supongo que preguntando...
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 14:20
Asunto:

Yo, tambien me apunto

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 17:58
Asunto:

Allí estaré. Contad conmigo.

Todos temos unha leiriña en Conxo
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 21:34
Asunto:

Menos mal que me lo recordó Opaahí...¡¡soy un desastre!!
Bien, en principio me apunto al rodaje. Lo de quedarme a la comida, todavía no lo sé. Mi marido trabaja el día anterior de noche, y por eso, aunque todavía no concreté nada con él, no habrá problem con que vaya a correr. Además la hora está muy bien. Seguro que después nos iremos a la playa, si hace bueno, o a pasar el domingo por fuera, así que no creo que me pueda quedar a la comida...Bueno, mañana os lo confirmo. He intentado que él se anime al rodaje, pero dice que MADRUGAR PARA IR A CORRER TODAVÍA NO ENTRA EN SUS PLANES; si fuese para un partidillo de fútbol, podría hacer un esfuerzo... Ríndose Ríndose

Estaremos en contacto:
Guiño
Ferrolano: ¿no te animas? Mira que sólo faltas tú en el grupo de "los que se apuntan a un bombardeo", aunque creo que entre Marola y Opaahí tienen el record.... Ríndose Ríndose
Achwll

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 21:36
Asunto:

Hace tiempo que no me conecto a esto. Y si lo hago es un momento para salir pitando. Yo soy de la comarca de Santiago y me encantaría rodar con vosotros. Pero el 11... noooooo... mi mujer trabaja de mañana y tengo que quedarme en casa con las niñas. ¿Lo repetiréis?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos