Foros ›
Autor
Mensaxe
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1589 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Out 2011, 19:45
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Qué bien que vuelva a celebrarse, una temporada más, este Circuito Corre Con Nós, que seguramente volverá a tener un gran éxito de participación.
Aplauso
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Out 2011, 20:07
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Pues yo ya no sé que deciros... Envié un correo a la concellería de deportes de lugo para sabe si me podían confirmar la fecha de inicio de CCNos así cómo la fecha de inicio de las inscripciones tal y cómo indicaban en el Facebook y si podían comentarme algo de la monumental de lugo. Pues la respuesta fue:

La Concelleria de Deportes esta a traballar no circuito CCNOS deste ano q sera presentado a vindeira semana. A paxina do Facebook do CCNOS non e unha paxina oficial do circuito polo q non somos responsables do que ali se poña, simplemente e un lugar de opinion donde cada quen pode poñer as suas experiencias ou o que guste....pero a informacion oficial somentes pode sair do Concello!!!! Vai haber CCNOS?? SI....cambiara algo o circuito? Si....habera Lugo Monumental??? Esta no aire, ese dia habera carreira (18 decembro) pero non sabemos de que tipo!!!...a primeira proba do CCNOS sera o dia 20 de Novembro.
Por favor para calquera dubida pòñase en contacto neste correo ou chamando a Concelleria de Deportes.
Un saudo


Así que no sé ....
pepeangel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/11/10
50 Carreiras
154 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 30 Out 2011, 20:32
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Graciñas angelus, pois xa me quedo bastante preocupado, estou preparando moi a fondo a monumental e esta contestación deixame moi mal corpo, témome o peor meterán unha carreira mais no CCNós que quizais inclua un ha volta a muralla ou que transcorra por dentro de murallas e ahí che vai. Como nos deixen sen a carreira de Lugo por excelencia e con una grande participación era para poñerse en pe de guerra. Non sei que opinaredes vos.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 1:09
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Según comentan en el facebook de CCNos la monumental sería el 18 de diciembre, pero me remito a las palabras de la Consellería de Deportes en las que dicen que no es una página oficial del circuito.
agpardo

Montañés
Montañés
7/03/09
0 Carreiras
450 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2011, 22:52
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Ya esta la informacion en la web os paso el enlace

www.lugo.es/ws/deporte...dultos.jsp


segun me comentaron al final si que hay monumental aunque no es oficial
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
224 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 9:43
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

A nocturna de reis nun polígono industrial vacío e nas aforas da cidade, Para min quizás era de todas a mellor data polo ambiente que se creaba, a zona céntrica...

Para min gran cagada Muro
asanfiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/01/07
0 Carreiras
538 Mensaxes
Outeiro de Rei
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 10:00
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

manger316 escribió:
A nocturna de reis nun polígono industrial vacío e nas aforas da cidade, Para min quizás era de todas a mellor data polo ambiente que se creaba, a zona céntrica...

Para min gran cagada Muro

Suscribo. Chorando
Monipeni

Novo foreiro
Novo foreiro
4/11/11
10 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 10:06
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Jejeje como se nota as gañas que se lle teñen o CCNOS!!!.....a mínima que teñan zas!!!!! garrotazo jajajajajaja
AATLUGO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/02/11
0 Carreiras
186 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 10:26
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Pois eu discrepo.

A nocturna era un auténtico desastre para os participantes.....circuito super estreito,co público metido enriba dos atletas, e para os pais dos máis pequenos unha odisea ó recoller ós seus fillos.

Eu prefiro cen veces o novo polígono das Gándaras.Hai que buscar a mellora das condicións para participantes e acompañantes.
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
224 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 10:41
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Monipeni escribió:
Jejeje como se nota as gañas que se lle teñen o CCNOS!!!.....a mínima que teñan zas!!!!! garrotazo jajajajajaja

Pola miña parte, as únicas gañas que podo ter con respecto a esta organización son de gratitude absoluta por poñer no seu día en marcha esta idea que hoxe tantos outros concellos recolleron.

Simplemente non entendo ese cambio de escenario tan radical para esa data en concreto, pero bueno imaxino que as súas razóns terán e así as farán saber.

Nada mais.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 11:49
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Haberá que darlle un voto de confianza a organización e ver como resulta a carreira nocturna no novo entorno.
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 13:21
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

eu teño entrenado no polígono en cuestión e creo que así non haberá problemas de espazos, de aparcamento, etc
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 14:20
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Ya se puede inscribir la gente en www.championchipnorte.com
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
224 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 14:30
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

Todo os comentarios me parecen correctos e podo estar de acordo pero o circuito ten sete carreiras e penso que unha na zona centro debería de facerse. Eu leo os comentarios da xente que fai a pedestre, san martiño, monumental e unha das cousas que máis valoran é precisamente o seu percorrido. Imaxino que non lles faría ningunha gracia que se levaran a carreira para san cibrao ou o tambre.

Saúdos
asanfiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/01/07
0 Carreiras
538 Mensaxes
Outeiro de Rei
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2011, 14:36
Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12

AATLUGO escribió:
Pois eu discrepo.

A nocturna era un auténtico desastre para os participantes.....circuito super estreito,co público metido enriba dos atletas, e para os pais dos máis pequenos unha odisea ó recoller ós seus fillos.

Eu prefiro cen veces o novo polígono das Gándaras.Hai que buscar a mellora das condicións para participantes e acompañantes.
Para gustos, colores. Pensando
El circuito de esta carrera no es más estrecho que el de las otras.
El público metido encima le daba un ambiente especial y, salvo 10 o 15 atletas, nadie iba a hacer marca.
Tengo un peque de 4 años que corrió ese circuito y lo recogimos sin problema, tanto nosotros como muchos otros padres que conozco.
¿Ir a un polígono industrial un sábado por la tarde, noche cerrada, en invierno, es mejorar las condiciones? Para mi no. Nono





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos