Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
canido

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/03/09
0 Carreiras
720 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 02 Xuñ 2013, 0:14
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Govi escribió:
canido escribió:
Bien, así me gusta que descanséis algo, jejejeje.

Pues yo al final estaré en Beade, las pocas oportunidades que tengo para participar en carreras trataré de aprovecharlas.

Mincha si vas ya nos veremos.

Ayer me encontré con Govi y su colega corriendo por el litoral de Samil a Canido y me dijeron que también estarían por Beade, la verdad es que me fue muy grato ver a compañeros de carreras corriendo, me a motivado para salir yo también a rodar.

Saludos y sean buenos, jejeje


Ayer no nos vimos canido, seguro que era yo???? Pensando Pensando


Cierto no nos vimos, quería poner Fonvigo, jejeje, esta cabeciña que non para¡¡¡¡
canido

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/03/09
0 Carreiras
720 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Xuñ 2013, 14:32
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Buenas tardes.

Paso a comunicaros que el sábado 27 de Julio, tendremos carrera de 10.000 metros en Vigo, en la parroquia de San Miguel de Oía, en la cual yo seré el coordinador de dicha prueba y os animo a que participéis.

Ya os iré dando información por el hilo que se abrirá y en el calendario de Correr en Galicia.

Os espero.
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Xuñ 2013, 19:12
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

canido escribió:
Buenas tardes.

Paso a comunicaros que el sábado 27 de Julio, tendremos carrera de 10.000 metros en Vigo, en la parroquia de San Miguel de Oía, en la cual yo seré el coordinador de dicha prueba y os animo a que participéis.

Ya os iré dando información por el hilo que se abrirá y en el calendario de Correr en Galicia.

Os espero.
Estaremos atento Presi!!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Xuñ 2013, 22:07
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Govi escribió:
canido escribió:
Buenas tardes.

Paso a comunicaros que el sábado 27 de Julio, tendremos carrera de 10.000 metros en Vigo, en la parroquia de San Miguel de Oía, en la cual yo seré el coordinador de dicha prueba y os animo a que participéis.

Ya os iré dando información por el hilo que se abrirá y en el calendario de Correr en Galicia.

Os espero.
Estaremos atento Presi!!

+1

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
marcosmonki

Maratoniano
Maratoniano
28/02/10
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Xuñ 2013, 22:37
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Presi cuenta conmigo tb
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 8:21
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

canido escribió:
Buenas tardes.

Paso a comunicaros que el sábado 27 de Julio, tendremos carrera de 10.000 metros en Vigo, en la parroquia de San Miguel de Oía, en la cual yo seré el coordinador de dicha prueba y os animo a que participéis.

Ya os iré dando información por el hilo que se abrirá y en el calendario de Correr en Galicia.

Os espero.

Pois mira que deches na diana, ese dia imposible; agora ben, se precisas calquer cousa nos días previos, conta conmigo.

boa sorte

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 10:07
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

canido escribió:
Buenas tardes.

Paso a comunicaros que el sábado 27 de Julio, tendremos carrera de 10.000 metros en Vigo, en la parroquia de San Miguel de Oía, en la cual yo seré el coordinador de dicha prueba y os animo a que participéis.

Ya os iré dando información por el hilo que se abrirá y en el calendario de Correr en Galicia.

Os espero.

Aplauso Aplauso Aplauso
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 10:08
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Chegou información ao clube para un Máster en Dirección de Actividades Educativas na Natureza. Tedes a información na páxina do clube en facebook:

www.facebook.com/group...18590824/#
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 10:13
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

O clube estará representado este fin de semana no Campionato Galego de Veteráns en pista na localidade de Ribeira. Mincha e beauvais participarán nas probas de 1500 e 10000.

Sorte aos nosos representantes!!!!
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 11:12
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

carmarisqueiro escribió:
O clube estará representado este fin de semana no Campionato Galego de Veteráns en pista na localidade de Ribeira. Mincha e beauvais participarán nas probas de 1500 e 10000.

Sorte aos nosos representantes!!!!

Moita Sorte Veteráns!!!! Aplauso Aplauso Aplauso
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 11:31
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

carmarisqueiro escribió:
O clube estará representado este fin de semana no Campionato Galego de Veteráns en pista na localidade de Ribeira. Mincha e beauvais participarán nas probas de 1500 e 10000.

Sorte aos nosos representantes!!!!

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso , moita sorte, a ver se acadades algunha medalla, sobre todo no 1500, ai que sumar outra o historial do clube Bailar Bailar

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
marcosmonki

Maratoniano
Maratoniano
28/02/10
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xuñ 2013, 6:49
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Buena suerte a los dos. Dejarán el pabellón muy alto seguro! Cabeza y cojones! A por esas Mmp!
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xuñ 2013, 13:27
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Moitas grazas compañeiros. Tede bén claro que vai caer MMP no 1500m xa que é a primeira vez que imos correr esa distancia "tan" curta Sorriso
No 10.000m estou seguro que Pancho acadará MMP aínda que eu non o teño tan claro. Non me obsesiona e penso que pode caer en Cambados. Mañá será un bo test para dalo todo.

Iso sí, eu non conto con medallas, excepto as de Pancho, of course Sorriso
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xuñ 2013, 14:09
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Mincha escribió:
Moitas grazas compañeiros. Tede bén claro que vai caer MMP no 1500m xa que é a primeira vez que imos correr esa distancia "tan" curta Sorriso
No 10.000m estou seguro que Pancho acadará MMP aínda que eu non o teño tan claro. Non me obsesiona e penso que pode caer en Cambados. Mañá será un bo test para dalo todo.

Iso sí, eu non conto con medallas, excepto as de Pancho, of course Sorriso

Caia o que caia, mentres non sexades vós todo ben. Non sabedes a envexa que me dades, por poder estar ahí, loitando por manter ó CAR Marisqueiro no ranking de equipos federados.

Moiiisima sorte ós dous...e non vos mancar na proba curta, que esas carreiras tan rápidas son unha fonte de problemas musculares para quen non adoita facelas.

Unha aperta e moitis azos!!!!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xuñ 2013, 14:51
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

banderas escribió:
Mincha escribió:
Moitas grazas compañeiros. Tede bén claro que vai caer MMP no 1500m xa que é a primeira vez que imos correr esa distancia "tan" curta Sorriso
No 10.000m estou seguro que Pancho acadará MMP aínda que eu non o teño tan claro. Non me obsesiona e penso que pode caer en Cambados. Mañá será un bo test para dalo todo.

Iso sí, eu non conto con medallas, excepto as de Pancho, of course Sorriso

Caia o que caia, mentres non sexades vós todo ben. Non sabedes a envexa que me dades, por poder estar ahí, loitando por manter ó CAR Marisqueiro no ranking de equipos federados.

Moiiisima sorte ós dous...e non vos mancar na proba curta, que esas carreiras tan rápidas son unha fonte de problemas musculares para quen non adoita facelas.

Unha aperta e moitis azos!!!!

Tamén te botaremos de menos. Nada será igual sen o home xabalina Mr. Green Mr. Green Mr. Green

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos