Foros ›
WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 12 Abr 2014, 22:05
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Eu non participei este ano , Kratos.
si o ano pasado.
este finde toca currar.
un saudo

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 13 Abr 2014, 1:33
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

gracias polos animos.

cabras,vemonos no Corgo !!!
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 13 Abr 2014, 11:23
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Resultados de ambas pruebas.....?????
Muchas gracias.

Entrena como un animal, compite como una bestia
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 13 Abr 2014, 11:24
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Recuperar pronto carlos y ces que en la proxima pagais las cervezas jjjjjj.

Entrena como un animal, compite como una bestia
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Dom, 13 Abr 2014, 12:01
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Ces...si eu estibera tantos virus como ti antes de comenzar a proba, quedaba sentadiño cunha estrella na man.....pero ti ainda lle metes un tute guapo a probar....Valiente ¡¡
Xa disfrutarás no Corgo Guiño

Onte tiben a inmensa suerte de vivir as carreiras, a Grande e mais a Pequena, ( pequeña lle chaman ..já ) " pegadiño " a Vos, e a verdade e que os e as corredores sodes dunha pasta única,.....ver o sufrimento tallado nas caras, a salitre do sudor comendovos a pel, algún cos pes encharcados de sangre......... e ver como seguiades dando pasos coa única meta na mente de chegar.....prometovos que emociona....tanto @s que iades na cabeza como @s que iades detrás ou como @s que por una razón ou outra non pudestes rematar......
CHAPEAU a TOD@S Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 13 Abr 2014, 12:29
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Xalma escribió:
Ces...si eu estibera tantos virus como ti antes de comenzar a proba, quedaba sentadiño cunha estrella na man.....pero ti ainda lle metes un tute guapo a probar....Valiente ¡¡
Xa disfrutarás no Corgo Guiño

Onte tiben a inmensa suerte de vivir as carreiras, a Grande e mais a Pequena, ( pequeña lle chaman ..já ) " pegadiño " a Vos, e a verdade e que os e as corredores sodes dunha pasta única,.....ver o sufrimento tallado nas caras, a salitre do sudor comendovos a pel, algún cos pes encharcados de sangre......... e ver como seguiades dando pasos coa única meta na mente de chegar.....prometovos que emociona....tanto @s que iades na cabeza como @s que iades detrás ou como @s que por una razón ou outra non pudestes rematar......
CHAPEAU a TOD@S Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

elo si che digo que levaba suero no bidon e tomara un paracetamol 1g antes de salir...

teño moito que agradecerche amigo.
xa de entrada gardachesnos as cousas do compañeiro dos Internacional Trekker,dechesme animos en todo momento,e pa culminar salvachesme o pelexo cando abandonei deixandome a tua chaqueta para que non me collera o frio.

si señor,eres un crak amigo,gracias por todo.
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Dom, 13 Abr 2014, 21:20
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Enhorabuena a la organización. Un recorrido precioso que con el día tan luminoso que quedó nos permitió gozar de unas vistas únicas. Disfruté y sufrí muchísimo especialmente en el tramo de subida del río Pedras con el sol apretando y el agua bajando tan fresquita por las rocas, de verdad que daba ganas de tirar mochila y todo y echarse al agua. Buen trabajo. Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Abr 2014, 21:49
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Que decir..unha proba espectacular, polo seu trazado e dureza, polla organización, señalización perfecta. Enhoraboa os organizadores!. Gustaríame deixar un apunte ou consello, corrín a larga e votei en falta "comida" salada nos avituallamientos, para poder romper a saturación de azúcar.
Un saludo e ánimo ca seguinte, que seguro que somos maís.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 13 Abr 2014, 22:22
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Me encantó el recorrido. Disfruté con la carrera aunque me perdí .Tengo que decir que por circunstancias ajenas a la organizacion . Retomé como pude volviendo atrás el camino bueno y al final en vez de 35 km me salieron casi 41. Al final no hice el recorrido largo ni el corto si no el intermedio. Disimulando
Por cierto, gracias al corredor que después del último avituallamiento me dió algo de chocolate para ver si me recuperaba de los calambres.Bueno, enhorabuena a la organización y a ver si el año que viene me atrevo con el largo.
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 7:28
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Seguro maseda....puedes con el largo..

Entrena como un animal, compite como una bestia
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 8:01
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Noraboa a tódolos participantes e a organización coma sempre.

A proba espectacular, o tempo fabuloso e as vistas impresionantes.

A nivel persoal non quedei moi satisfeito xa non polo resultado senon polas sensacións que foron malas dende o inicio, pero hai que esquencelo e pensar en próximos retos como UTAC.

Sen embargo, o día aínda que me ía a deparar grandes alegrías, xa que o meu compañeiro de adestramentos Héctor Lorenzo conqueriu a 5ª praza no Ultra. CARREIRÓN.

A verdade é que foi un auténtico pracer compartir todos estes meses de monte cunha persoa como esta e disfrutei dándolle ánimos no primeiro avituallamiento e acompañándoo en Entre os Ríos, no avituallamiento de San Juan, no Mirador Valle-Inclán e no avituallamiento de Moldes e como non na meta despois de 11 horas e 85 kms.
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 9:38
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Non habra alguna fotito de recuerdo?, resultados etc....
Un placer para el año apuntarse al ultra, me quedo esa espina.

Entrena como un animal, compite como una bestia
RAFAGAS69

Novo foreiro
Novo foreiro
27/05/13
54 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 14:38
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Muchas gracias a la gente de la organización por el ingente trabajo que esto lleva.
Me gustó especialmente la subida junto a las cascadas, aunque fue mi peor momento y las vistas de la costa desde arriba.
No me gustó ni el cortafuegos, anchísimo, sin ningún encanto, ni tanto molino por la zona alta, supongo que el nordeste tampoco ayudó.
Y gracias especiales al paisano de Protección Civil que me ayudó a sacar el coche antes de comenzar la carrera, sin él no hubiese podido disfrutar relajado.

La raya guisada y los chopos en tinta de la noche anterior también ayudaron.
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 16:48
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Boa tarde a tod@s.

Dende a organización comentarvos que xa están colgados os resultados en www.ultratraildobarbanza.com e tamén fotos e algún video no noso feisbuk

Gracias a cada un dos que estiveches na organización, e tamén a cada participante, que co sudor de todos conseguimos sacar a proba adiante.

Queda prometida unha nova edición, con novedades "interesantes"... E non é unha amenaza!! Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Pola miña parte pedir disculpas por non atender debidamente as cuestións plantexadas nos últimos días neste fio porque estiven metido no monte procurando que todo saira ben. Espero que o saibades entender.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 17:06
Asunto: Re: WALK & TRAIL BARBANZA (12-4-2014)

Alègrome um montòn da victoria de Carlos!!!

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos