Foros ›
Autor
Mensaxe
MILLA

Novo foreiro
Novo foreiro
10/05/09
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Dec 2013, 13:22
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

Boas.

Son sonense e disfruto co atletismo, e para min é un orgullo o que esta fin de semana viveuse no meu pobo.

O sábado dende as 17:30 h e coa presencia de Eliseo Martín, Pedro Nimo e Alejandro Fernández organizouse unha Feira do Corredor onde ademáis da exposición de productos de running e recollida de dorsais, permitiu ós aficionados ó running poder departir e sacar cantas fotos quixemos con estas tres estrelas do atletismo mundial.
Eliseo; Bronce Mundial nos 3000 m Obstáculos en París 2003.
Pedro; 2h 12´10´´ Maratón de Viena 2009 e Mundialista en Berlín 2009 en Maratón.
Alejandro; Bronce Europeo Junior Cross por equipos Edimburgo 2003

Se a calidade atlética queda fora de toda dúbida, esta, vese superada e ampliada pola calidade humana destes tres homes. Constancia clara delo quedou na charla-coloquio que tivo lugar a partires das 19:30 h. Onde acompañados polo Psicólogo Deportivo Joaquín Dosil expuxeron de forma amena e divertida vivencias e anécdotas das súas exitosas e dilatadas vidas deportivas. A pesares dos tempos ós que son capaces de correr estes atletas, ben se viu que son PERSONAS HUMANAS, (sí, con maiusculas).
Contestaron as nosas preguntas e dúbidas, e deronnos consellos tanto ós que só corremos a SIN SON en todo o ano, ou ós que lle metemos os nosos 50/60 km semanais.

Foi unha tarde completa. Supermotivadora.

Xa o domingo, ambientazo deportivo na zona do porto (do Son). Saúdamos ós nosos amigos que veñen da Coruña, Noia, Melide, Pontevedra, etc, xente que coñeces doutras carreiras, debutantes do Son, xente do Papá, O Can é Noso, do CAN de Noia, Viclaumaia, Arnela, AD Porto do Son, AD Cerne Melide, Ramón e Marta, etc. E para Portosín, uns en Bus e os que quixeron, facendo o quecemento pola estrada. Máis de 1100 inscritos chegados de tódolos recunchos de Galicia, e tamén ambientazo deportivo en Portosín. Pistoletazo de saída e a disfrutar.

A SIN SON para nós é a carreira pola que cando caes no sofá, empezan os remordementos e ós 5 minutos calzas as zapatillas de correr e vaslle meter media horiña xa que hai que quedar diante dun de Rocapillón ou dun de Xío, ou queres que se te vexa fino nas fotos que se toman durante toda a ruta. Non sempre o conseguimos (estar finos nin quedar diante do de Xío), pero sí conseguimos a motivación de facer deporte e amigos (SAÚDE).

Despois dos tempazos que todos acadamos, fomos picar algo ó Nadelas para celebralo (cortesía do Papá, O Can é Noso), estivemos na entrega de trofeos e continuámo-la ronda polo Praza, Moncho Conde, Acuario e tomamos unhas tapas no Chinto. Que máis lle podo pedir á SIN-SON?

Moitas gracias a Miguel Mayán e a toda a xente que colabora con él para que un evento deste nivel resulte tan exitoso no Son.

(As pequenas melloras que se poidan facer, constame que a organización tomou boa nota e verémolas reflictidas na SIN-SON 2014).
(Xa sei que non podo comparar, pero no 2011 tiven o pracer de correr a San Silvestre Vallecana, fixeronme sentir como atleta de élite, pulseriña SUB 40, caixón reservado na saída, grupos de rock durante todo o percorrido con música a todo volume, as dependientas das tendas da rúa Serrano brindando con champán ó noso paso, beireamos "La Puerta de Alcalá", miles de personas no barrio de Vallecas animando ós atletas, etc. De verdade que me sentín atleta de elite. Eso sí, non había entrega de dorsal o mesmo día da carreira, nin tampouco había duchas.

Pero a diferencia máis importante coa SIN SON, na meta non estaba PEDRO NIMO DEL ORO abrazando, saudando e felicitando un por un a tódolos chegados.)

De corazón, moitas gracias, fin de semana brutal.
Carreirón, a SIN SON.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 23 Dec 2013, 15:24
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

Hace un rato pase por la zona de bebidas y puedo ASEGURAROS QUE YA ESTA TODO LIMPIO!, a media mañana de hoy, puedo asegurar que NO había ni rastro de nuestra pasada por las carreteras, plazas ni nada...

Repito, hay errores enormes!, muchos fruto de un fallo de previsión, pero os repito, la noche del sábado fue dura y con mucha lluvia y viento... las duchas, deberemos saber dividir y derivar a la gente a los distintos puntos habilitados y la recogida de dorsales... EN FIN, QUE NO PUEDO JUSTIFICAR LO INJUSTIFICABLE, solo seguir trabajando y mejorando, como persona, como atleta y como "asesor-organizador" tengo mucho que mejorar, pero lo dicho, como me considero sumamente imperfecto, NO me cuesta saber que toca trabajar,m aprender y tener humildad.

Una vez más, GRACIAS y os espero el próximo año, no dudéis que subsanaremos errores, pero tampoco dudéis que tendremos otros nuevos...

Feliz Navidad y mis mejores deseos para el próximo 2014, yo intentaré empezar el año entrenando y poniendome las pilas, que entre tienda, carreras y viajes, llevo 1 mes con muchas "faltas" de entrenos, kms y demás, y así es imposible rendir...

Manténganse jóvenes y bellos!!!

3&Run C/ Restollal n35 bajo
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Dec 2013, 15:46
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

Esta carreira deisome gratamente sorprendido en moitos aspectos organizacion do transporte .a entrega de dorsales ben sinon fora por ter que esperar para recoller a camiseta como dixeron moitos esto seria fácil de solucionar metendoa dentro da bolsa.Eu tomei a decisión de non facer outra cola para recollela pois queria coller o bus para facer o quencemento xa na saida e foi a mellor decisión.a camiseta collina logo o chegar.
agora a comentar a entrega de trofeos caotica,lenta e sobre todo eu via aquela carretilla cargada cos agasallos e dicia "onde esta a prenda deportiva dos primeiros de cada categoria."e o ramo de flores.algunha nai ,muller ou moza quedaria moi contenta con el.
eso de entregar boleto a chegada a meta como lle pasou a algún,a min non mo deron nin a ninguen que eu colleza.......feliz ano a todos
manoloruiz

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/13
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Dec 2013, 16:31
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

Felicidades a todos os que fixeron posible esta edición da SinSon. É humán ter erros pero foron tantos os acertos que solo nos deben servir para aprender e non reiteralos, pero é un orgullo para Barbanza ter unha carreira na que te sintas tan protagonista porque está pensada en todos os que participamos. Reitero noraboa e de hoce nun ano vémonos!!!
nelo

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/13
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Dec 2013, 16:47
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

Increíble carrera. Me encanto. Yo llegue a las nueve, y ningún problema con el dorsal.
Lo que si me parece es que 30'' en todos los tiempos es un desfase de la ostia, habrá que tirarle de las orejas a Ezequiel o tirar a la competencia que serán lo que sean, pero las mediciones de tiempos me parecen mas exactas.
Un abrazo a todos y hasta el año q viene.
santyrg

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/06
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Dec 2013, 17:14
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

Sólo quiero agradecer a la organización todo el esfuerzo puesto para llevar a cabo esta carrera y claro que hay cosas que mejorar, pero muchos problemas también los producimos los propios corredores con nuestra actitud ya que no hacemos más que quejarnos.Yo llegué a las 9:15 a Porto do Son para recoger el dorsal y no tuve ningún problema y me dio tiempo a hacer un buen calentamiento antes de darse la salida en Portosín.
Noraboa !!
Pestortos

Maratoniano
Maratoniano
2/12/13
23 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Dec 2013, 19:11
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

Los tiempos ya salen correctos en las clasificaciones. Ya no hay esa rebaja de medio minuto.
ADPORTODOSON

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/11/13
900 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Dec 2013, 19:38
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

ORGANIZADORES:[b]
En primeiro lugar queremos agradecer a tódolos corredores e corredoras que apostáchedes pola sin-son e participáchedes dando o mellor de todos vos, GRACIAS!!
Non queremos deixar pasar esta ocasión sen desculparnos polos erros, que sabemos que os houbo, que vos ocasionaron algún tipo de transtorno ou incomodidade. Tomamos nota de tódalas recomendacións que nos vindes facendo neste medio, somos unha carreira xoven e queremos mellorar a nivel organizativo co fin de que disfrutedes no maior grado posible. Asumimos e recoñecemos todas cantas críticas constructivas que nos fixéchedes e prometemos de cara a próxima edición mellorar e solventar tódalas deficiencias que se produxeron durante o transcurso do evento. O que é indudable, e creo que así o transmitimos, é a ilusión e intención de agradarvos e poñer todos cantos servicios sexan posíbles para que vos sintades especiais e ben tratados, para de este xeito sigades poñendo no voso calendario anual de carreiras populares a SIN SON 10K, organizada por un humilde pobo de tradición pesqueira de pouco máis de 9.000 habitantes, que ambiciona en un futuro non moi lonxano convertir a SIN SON 10K nunha das grandes de Galicia.
Recordámosvos que esta é unha carreira para toda a familia e non renegamos de darlle cabida neste evento a persoas de tódalas idades. Para nós sería máis fácil organizar unha ou dúas carreiras pero sen embargo mollámonos e organizamos seis carreiras e un evento previo(feira do corredor).Todo elo fai que cometamos erros xa que hai moitas cousas que xestionar pero ainda así seguiremos facendoo porque na balanza o máis importante sodes vos. Agradecemos de verdade a crítica constructiva xa que somos moi es¡xentes e queremos mellorar ano a ano. Espero que sigades participando nesta singular carreira xa que sodes a peza fundamental para que este evento estea ao nivel no que está.
Gracias a todos de novo, FELICES FESTAS e FELIZ ANO NOVO 2014!!
pablocf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/11/12
0 Carreiras
80 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Dec 2013, 22:53
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

yo viví la sin-son y digo:

Aplauso Aplauso ¡¡¡¡¡¡¡ viva la sin-son !!!!!!!!! Aplauso Aplauso

genial chicos y chicas seguir así. El esfuerzo realizado no se empaña con las críticas . Aprendemos de los errores , los corregimos y eso nos hace grandes Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 23 Dec 2013, 23:40
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

Ayer corrí esta carrera por segunda vez; el año pasado pude disfrutarla y este año mucho más. La verdad es que fuera de ciertos detalles que se puedan arreglar, para mi es espectacular lo que montan aquí. Yo no soy demasiado exigente, pero si existen ciertos detalles que en una organización valoro por encima de todo; y en uno de ellos, el circuito, les tengo que dar un 10. Cada momento vi por donde tenía que correr, conos por todas partes, seguridad al 100%, me sentí muy tranquilo y muy seguro y eso es lo que yo más valoro en una prueba. Esta organización se ha tomado muy en serio esta prueba, la han tomado hasta el extremo de lo personal, pero es muy dificil que con las pocas personas que son no se escape nada.

He visto una mejora muy substancial de este año al anterior, y, corrigo a alguien que aquí lo dijo, se ha dado un gran paso en muchos aspectos.
También comprendo lo dificil que es hacer una prueba donde hay pocas infraestructuras y donde la misma persona tiene 5 o 6 funciones; sé lo que es eso y por eso todavía valoro más lo que es quitar una prueba de esta envergadura adelante. Sin Son todavía está en infantil, y pasará por primaria, secundaria, bachiller y llegará a ser licenciada. Por medio queda mucho trabajo y mucho esfuerzo, pero sé que esta es una organización que aprende y que lucha por mejorar. Así que mi enhorabuena. El año próximo volveré a ser de la partida, porque me he venido muy contento.

Animo chicos y animo AD Porto do Son y todos los que han estado en la organización.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mar, 24 Dec 2013, 1:04
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

Contento outro ano maís na Sin-Son.

Que houbo pequenos erros...seguro que sí, pero a miña impresión e que se intentou levar todo do mellor xeito posible. Quizáis os voluntarios se viron desbordados pola cantidade de corredores que alí nos xuntamos e creo que o traballo non lles foi nada doado.

Houbo colas na meta, e certo, como en outras moitas carreiras, pero o primeiro que nos deron e non faltou tan pronto chegamos foi a bebida (eso é de agradecer). Que tivemos que esperar un pouco polo resto do avituallamento, non o nego, pero non creo que me deba queixar delo cando todo un campeón estivo esperando por min e o resto de corredores a pé de meta para felicitarnos a chegada, sin cambiarse nin poñerse nada de abrigo encima (gracias Pedro Nimo polo detalle).

Que a entrega dos dorsales foi caótica, seguro, pero sigo decindo que se viron desbordados e para o ano xa estarán mellor preparados. E xa sabedes o que pasa...un erro leva a outro erro e o final so xurden problemas. O mesmo pasou, seguramente, co gardaroupas. Da entrega de trofeos non poido opinar, xa que non me quedei, pero tamén estou seguro de que se intentará correxir. O asolagamento dun dos vestuarios, foi algo fortuito, que non creo que se lle poida achacar a organización.

En resumen, houbo pequenos erros, como os que eu podo apreciar en outras carreiras, pero dende logo poucas organizacións puiden ver tan volcada cunha proba destas características. Poucas nos ofrecen unha carreira en línea cerca do mar, con autobuses para levarnos dun punto a outro, gardaroupa da saída a meta, un circuito por unha carretera nacional totalmente cortada o tráfico (non nos sacaron por donde menos molestásemos, como fan en outras), e un avituallamento no que naide puido decir que o chegar non lle quedaba nada.

Non me importan os pequenos erros, importame como esta ideada a proba e o interés que lle puxeron. O resto son cousas a pulir coa experiencia.

Unha aperta para toda a xente de Porto do Son e gracias a todolos voluntarios que fixeron posible esta proba.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 24 Dec 2013, 10:30
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

A mí, por cierto, me faltó comentar algo en mi mensaje...

¡Por Dios qué bueno está ese roscón! Mira que no me suele entusiasmar y el que dan en la Sin-Son he repetido los dos años Guiño
EXFAEX

Novo foreiro
Novo foreiro
20/03/12
0 Carreiras
17 Mensaxes
Noia
Respostar citando Envío Mar, 24 Dec 2013, 11:57
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

IMPORTANTE !!!!!!! GPS GARMIN 405 EXTRAVIADO.
O DIA DA CARREIRA QUEDOU ESQUECIDO UN PANTALON CORTO NEGRO CUN GPS GARMIN NO VESTIARIO MASCULINO DO PABELLON MUNICIPAL DO SON ENCIMA DUNHA BANCADA.

AINDA SEN LOCALIZAR, E CONSULTADO CA ORGANIZACIÓN AINDA NON APARECEU.

POR FAVOR, SE ALGUEN SABE ALGO OU CALQUERA INFORMACIÓN AGRADECERASE
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 24 Dec 2013, 14:45
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

EXFAEX escribió:
IMPORTANTE !!!!!!! GPS GARMIN 405 EXTRAVIADO.
O DIA DA CARREIRA QUEDOU ESQUECIDO UN PANTALON CORTO NEGRO CUN GPS GARMIN NO VESTIARIO MASCULINO DO PABELLON MUNICIPAL DO SON ENCIMA DUNHA BANCADA.

AINDA SEN LOCALIZAR, E CONSULTADO CA ORGANIZACIÓN AINDA NON APARECEU.

POR FAVOR, SE ALGUEN SABE ALGO OU CALQUERA INFORMACIÓN AGRADECERASE
espero que teñas sorte e non lle pase como o meu traxe de triatlón en Lestrove que non apareceu.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mar, 24 Dec 2013, 15:25
Asunto: Re: II Sin-Son 10K (22/12/13)

correro escribió:
EXFAEX escribió:
IMPORTANTE !!!!!!! GPS GARMIN 405 EXTRAVIADO.
O DIA DA CARREIRA QUEDOU ESQUECIDO UN PANTALON CORTO NEGRO CUN GPS GARMIN NO VESTIARIO MASCULINO DO PABELLON MUNICIPAL DO SON ENCIMA DUNHA BANCADA.

AINDA SEN LOCALIZAR, E CONSULTADO CA ORGANIZACIÓN AINDA NON APARECEU.

POR FAVOR, SE ALGUEN SABE ALGO OU CALQUERA INFORMACIÓN AGRADECERASE
espero que teñas sorte e non lle pase como o meu traxe de triatlón en Lestrove que non apareceu.

o do GPS e complicado que apareza salvo que caia nas mans dunha persona comprensiva.

pero o do teu buzo non ten sentido.
foi feito a carta e esta serigrafiado co teu nome,xa me diras para que lle sirve eso a outra persona.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos