Foros ›
A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 15:33
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Enhorabuena a la organización de esta carrera.
Es muy dura pero preciosa. El final por las calles de Santiago y el Obradoiro es espectacular.

Esta carrera tiene que seguir creciendo cada año
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
829 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 15:34
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

La primera vez que participo en esta MM y durísima no, lo siguiente, En alguna cuesta tuve que subir andando. Y el calor que hizo me dejaba casi sin aire, como pegaba cuando pasamos por San Marcos. Lo peor lo pase en la zona de las pistas de padel del Sar y el Multiusos, casi no podía avanzar.
Ahora sí, el recorrido es espectacular, y la llegada por el toral-villar-obradoiro (ya a la sombra por fin) es todo un lujo.
Agradecer a los organizadores, protección civil,policia, etcc. todo el fenomenal trabajo realizado.
Gracias al público y peregrinos que nos han animado y sobre todo, a todos los participantes en esta dificil carrera por haber estado ahi.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 15:37
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Hoy toco sufrir de lo lindo en la MediaSan.
Mi gemelo derecho tocado y el izquierdo hundido.Pese a salir con dolor desde el kilometro uno,luché lo que pude y mis gemelos me permitieron.
Al final un crono de 1:26:44
Puesto 28 en la general.Y 3º puesto en Veteranos C
Pese a subir al podio,no me voy satisfecho ni mucho menos.
El fisio me recomendo encarecidamente que toca descansar o romperé de todo.
En fin,sean felices y disfruten del sol. Sorriso
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 16:08
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

lestrove escribió:
Hoy toco sufrir de lo lindo en la MediaSan.
Mi gemelo derecho tocado y el izquierdo hundido.Pese a salir con dolor desde el kilometro uno,luché lo que pude y mis gemelos me permitieron.
Al final un crono de 1:26:44
Puesto 28 en la general.Y 3º puesto en Veteranos C
Pese a subir al podio,no me voy satisfecho ni mucho menos.
El fisio me recomendo encarecidamente que toca descansar o romperé de todo.
En fin,sean felices y disfruten del sol. Sorriso

Enhorabuena lestrove Aplauso Aplauso Aplauso picasaweb.google.com/l...directlink

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 16:10
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Felicitacións aos organizadores, colaboradores e participantes! Unha Media Maratón atípica que creo que hai que preparar de xeito específico... a min polo menos, o que levaba de entrenamento para medias non me chegou; precisaría meter máis costas entrenando para facer esta Media con algo máis de "comodidade" (eu fun dos que caminaba parte das subidas, en moitas delas). A marca non é para sacar peito; tardei 12 minutos máis que nunha media de asfalto (p.ex.: Volta á Ría, ou Coruña21).

En fin, a carreira é dura, pero paga a pena. E tan diferente do resto que estou seguro que se consolidará cada vez máis e que a moita xente (algo masocas debemos de ser) encantaranos repetila cada ano. Eu xa estou desexando correla de novo, e só espero chegar a ela en mellor forma e con unha preparación específica (costas e desniveis).

Unha vez máis: NORABOA a todos os que a facedes posible, e grazas por brindarnos unha proba tan bonita.
ivanlamela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/10/13
54 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 16:24
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Belleza y dureza, tal como esperaba. Organización: mucho más allá de lo que me podía imaginar para una carrera que está en sus primeras ediciones.
Ojalá muchas grandes cojan ejemplo de la magnífica organización de esta carrera.
Hace tiempo que no no vuelvo tan satisfecho de realizar una carrera un Domingo por la mañana, teniendo en cuenta que fue a disfrutar y terminé deseando no acabar (bueno, eso me pasó tras pasar la meta, los últimos cinco kilómetros pensaba lo contrario...)
En fin, enhorabuena a los organizadores. Y sólo tengo buenas palabras para el resto de los participantes por un ambiente espectacular!!!
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 16:25
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Grande, esta proba é moi grande !

oxalá non se masifique pese a que moitos o pedides, límite de 1000 participantes Xa !! jajaja, para pagar un pastizal e correr nunha marabunta xa tedes a vigbay.

O tema económico que comentan por ahí, claro que se pode facer unha media gratis, de feito hainas, o igual que as hai de 30€, é o bo deste depote, que temos de todo para poder escoller.

si que estou contigo en que os organismos oficiais deberían facilitar quizáis o acceso a estas probas a xente con menos medios como xente en paro etc, por se o dicías por eso.

Pero visto lo visto, sorte e gracias dar sacado adiante unha proba de este tipo con tantísimo traballo que ten detrás.

Non hai palabras para agradecer o que fai Derek !

A min solo hai un detalle que non me gusta , sempre o criticarei cando suceda, premios acumulativos NON !! Razz
tarántula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/13
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 16:39
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Comparto plenamente tu opinión de limitar el número de participantes, ¿acaso alguien echó de menos a más gente? El año pasado éramos 300 y pico y genial y este algo más pero, ¿quién piensa que con más gente una prueba de este tipo es mejor? Con 500 ó 600 estaría ya bien. Esta es una prueba de gran belleza, la participación debería ser un privelegio, para mantener su esencia. Y los protagonistas del CAMINO deben ser los peregrinos, nosotros sólo invadimos su único espacio. Saludos a todos.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 17:07
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Hoxe fixen unha das miñas peores marcas en media maratón. A segunda peor. Pero esta foi a media máis dura que corrín nunca. Con diferencia. Subimos por donde non suben nin as cabras, e ainda encima Lorenzo petando forte.

O recorrido según me dixeron parece ser que é moi bonito, pero eu non sei... non podo asegurar nada porque nunca fixen o Camiño de Santiago e hoxe non estaba a cousa como para mirar a paisaxe, solo podía ir mirando para os pés, para non caer e porque non podía levantar cabeza. Muerto

Pero gustoume, creo que esta é unha de esas probas nas que a dureza da mesma máis que un punto negativo, debe ser un aliciente para os participantes e para a promoción da mesma. Se non pode ser a máis rápida que sexa a máis dura. Molón

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 17:12
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Por certo, acabo de acordarme, eu marchei con prisa pero o famoso mojón... era para todos ou solo para os premiados?

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 17:48
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

para todos Crap !!

moito me acabo de rir coa tua carreira jeje.
m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 17:57
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

mac-ray escribió:
Grande, esta proba é moi grande !

oxalá non se masifique pese a que moitos o pedides, límite de 1000 participantes Xa !! jajaja, para pagar un pastizal e correr nunha marabunta xa tedes a vigbay.

O tema económico que comentan por ahí, claro que se pode facer unha media gratis, de feito hainas, o igual que as hai de 30€, é o bo deste depote, que temos de todo para poder escoller.

si que estou contigo en que os organismos oficiais deberían facilitar quizáis o acceso a estas probas a xente con menos medios como xente en paro etc, por se o dicías por eso.

Pero visto lo visto, sorte e gracias dar sacado adiante unha proba de este tipo con tantísimo traballo que ten detrás.

Non hai palabras para agradecer o que fai Derek !

A min solo hai un detalle que non me gusta , sempre o criticarei cando suceda, premios acumulativos NON !! Razz

m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 18:02
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

m12021958 escribió:
mac-ray escribió:
Grande, esta proba é moi grande !

oxalá non se masifique pese a que moitos o pedides, límite de 1000 participantes Xa !! jajaja, para pagar un pastizal e correr nunha marabunta xa tedes a vigbay.

O tema económico que comentan por ahí, claro que se pode facer unha media gratis, de feito hainas, o igual que as hai de 30€, é o bo deste depote, que temos de todo para poder escoller.

si que estou contigo en que os organismos oficiais deberían facilitar quizáis o acceso a estas probas a xente con menos medios como xente en paro etc, por se o dicías por eso.

Pero visto lo visto, sorte e gracias dar sacado adiante unha proba de este tipo con tantísimo traballo que ten detrás.

Non hai palabras para agradecer o que fai Derek !

A min solo hai un detalle que non me gusta , sempre o criticarei cando suceda, premios acumulativos NON !! Razz
Hola a todos!
mac-ray: gracias por aclarar tan resumido e plenamente o meu comentario: pedindo flexibilidade en favor dos que o necesitamos (por que AINOS).
É non temos menos dereitos si esperarmos os 50 anos para decidirnos a correr (ou solo levamos 5 carreiras populares); que tamen comentou algén ( demagogia de sofá) poñendonos no ultimo escalón. Humildemente pido respeto.
Tamen, acabei (CONTENTO, para min cruzar meta co ultimo trecio d@s corredores pagame todo o sufrimento) sempre salo gando no trato human, estou decidido a correr mentras o corpo deixe.
Agradecemento a todos.
Andre11

Novo foreiro
Novo foreiro
3/07/13
13 Carreiras
32 Mensaxes
Foz
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 18:06
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Felicidades aos organizadores e voluntarios por todo o traballo!! Aplauso Aplauso
Moitísimas gracias. Impresionantes dende a entrega de dorsais ata a chegada en meta no Obradoiro.
A carreira durísima, creo que saber que entrábamos pola zona vella era o que me axudaba un pouco para non parar nos últimos 3-4 kms. Ademais mellora en beleza (e dureza) con respecto a edición do ano pasado.
E moi contento co meu mojón finisher! Bailar
Un 10.
tito77

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/14
5 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 18:14
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Por mi parte todo de 10, empezando por organización, recorrido, ambiente y climatología. Core que es imposible encontrar otra carrera tan bonita. Mención a parte la dureza, y que las autoridades se mojen y permitan entrar por el camino original, porque si no se desvirtua parte del cometido de la prueba que es hacer el último tramo del camino, pero por el original, si se logra esto, y me consta que no es culpa de la organización, sería la carrera ideal.

Gracias a todos los que la hicieron posible y a los participantes y público.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos