Foros ›
Carreira Popular San Martiño 2008
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 0:43
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Mr. Green Mr. Green gran verdad zatopek,todos pensamos igual,nos estamos volviendo locos Muro y no pasa nada tara,son gafes del oficio Guiño quien sea perfecto... Razz buenas noches a todos/as,espero dormir bien y que los nervios no me puedan esta noche Abraiado y que todos cumplamos nuestros objetivos,que no nos multen por exceso de velocidad y que lleguemos bien,nos vemos Bailar Satisfecho
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 9:08
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Bos días: 5º e neboeiros.Semella que as gafas de sol non van facer faia Chorando .
Ufff, que nervios.Dende as 7 da mañá esperto, volta pa un lado, volta pa outro.Soñei toda a noite coa carreira.Vinme entrando en meta en 39´10" (iluso de min Abraiado )

www.jeffxavi.blogspot.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 9:29
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Pois eu anque non me levantéi coa ilusión de JEFFXAVI,tiña as miñas ilusións.!! Pero !! O que si me levantéi foi cun forte dor de cuello,tanto que apenas podo xirar a cabeza para un lado nin para o outro.En resumen,quedome na casa,desisto definitivamente de estar en Ourense. Triste
Sorte a todos,que consigades os vosos obxetivos,e a disfrutar da mellor Carreira Popular de Galicia Moi feliz
tricky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/09/08
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 11:21
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

El sol sigue sin salir. Y los grados no suben. Es una mañana para correr rápido. Ayer el sol salió a partir de las 12.Se oyen sirenas de policia, las calles ya estan cortadas, se ve a gente corriendo hacia la salida con el chandal puesto... ESTO YA ESTÁ EN MARCHA.
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 13:28
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Como el BNG vuelva a organizar una carrera o algo popular echémonos a temblar Pensando
A Tenencia de Alcaldía se quiere diferenciar, quieren destacar, quieren dar la nota y vaya si la dan. El BNG vale para protestar pero no saben organizar las cosas y menos eventos populares.
En fin, es mi opinión.


Saludos
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5687 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 14:03
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Sin entrar en temas políticos a mi la organización me ha parecido excelente y ejemplar. El avituallamiento final y la cantidad de regalos, impresionante. Enhorabuena.
A nivel personal, bajé de 40´pero ni fu ni fa. Hay q entrenar más y dejerse de excusas...
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 15:19
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Me podéis informar de quien ganó en categoría masculina y femenina?
mymanwe

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/08
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 15:26
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Esperar 45 minutos parado a por unha camiseta ca temperatura que facía non é o que eu considero exemplar... a xente comentaba que tódolos anos pasa o mesmo. Sabedes o que pasou?
E outra cousa. Había avituallamento sólido? O único que vin foi auga e refrescos, pero coñecendo o despistado que son tampouco me estrañaría nada Razz

A nivel persoal, baixei de 45' (que era o obxectivo previsto fai un mes para esta carreira), pero despois de coma me vin esta semana tiña pernas para -43. Se non chego a perder tanto tempo nos primeiros km adiantando a xente... :(.

Por certo, impresionoume a cantidade de xente que foi (sí, era primerizo ;)). Ata o km 9 non comecei a ver ocos grandes entre os corredores...
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 15:40
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

imos aló co ladrillo:
Sabedes que son dos que ensalzan a organización da SanMartiño, pero iste ano houbo varios erros.Seguramente todos eles derivan de que o principal responsable da organización pasou a ser o Concellal e non a ex-atleta Marta Míguez.En fín, non vou a repetir o que dixo Northern (desta estou dacordo con el).

Inconvintes:
* Soio 2 persoas no mostrador de gardarroupa e cola casi interminable pa deixar os efectos personais (outros anos había 4 atendendo e outros tanto metendo en bolsas de plástico as mochilas).
* Iste ano non houbo avituallamiento sólido en meta
* O "pitostio" da cola pras camisetas

Alegrías:
Coñecer persoalmente a diversos membros do foro.Y en especial intercambiar unhas verbas con pedronimo.Menuda calidade humana que ten este rapaz!!!

Crónica:
Estou dun mal humor de caraio, posto que hoxe tirei a posibilidade de facer unha boa carreira por un erro de xuvenil: Beber auga no km5.
Pensaredes que se trata dunha parvada, pero non é así.Ata o km5 fun bastante ben de pernas (pasei en 19´16").Nese intre tomei un grolo de auga no avituallamiento e "zás", flato ó cambiar o ritmo de respiración, con 2km de pena a 4´10" e 4´12".Perdín todalas opciós de baixar de 39min con ises dous parciais.A verdade é que ata o km9 xa fun cruzado de "coco" e non me exprimín ata os 300m finais pra rematar en 39´19", que me deixan un sabor agridoce.

Por certo, carrerón en particular dos meus amigos etuxia (36´40") y herniado (37´15").

E pouco mais, que grazas a todos por vir a Ourense e vémonos na seguinte por ises lares de Galicia.Unha aperta!!!

Postdata: tara, falláchesme Enfadado Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 15:43
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

supermorais escribió:
Me podéis informar de quien ganó en categoría masculina y femenina?

negrooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssss Mr. Green

pedronimo plantou cara ós keniatas pero fixéronlle a 3.14

www.jeffxavi.blogspot.com
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 15:51
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

y de que quedo nimo?
tricky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/09/08
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 15:55
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Resultados : www.championchipnorte....ventos.htm
Hombre, no quería ser yo quien le quite el caramelo a OSCAROURENSE, pero quedar a 3'14'' del vencedor no es exactamente plantar cara a los africanos, no crees JEFFXAVI?
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 16:00
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

tricky escribió:
Resultados : www.championchipnorte....ventos.htm
Hombre, no quería ser yo quien le quite el caramelo a OSCAROURENSE, pero quedar a 3'14'' del vencedor no es exactamente plantar cara a los africanos, no crees JEFFXAVI?

Cuantos atletas pueden aguantar con ellos a 2´55" ??? Joer, si es que aqui nunca valoramos lo que hacen los nuestros.En fín, respeto tu opinión.

3´14" ???ufff, creo que tus matemáticas no son de este planeta:quedó a 1min21seg

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 16:03
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

ahh, sorry: lo de la 3.14
Eso es una expresión popular que significa que quemarón al 4º keniata para poner un rtimo mortal hasta el km5 y después pegarle un cambio.
Me expresé mal.Discúlpame tricky

www.jeffxavi.blogspot.com
tricky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/09/08
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 16:22
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

No pasa nada, JEEFXAVI esto es solo atletismo.
Para unos un hobby, para otros un trabajo, pero al fin y al cabo deporte.
Lamento la poca combatividad que ha habido este año, se ha reducido a un campeonato galego con tres africanos en cabeza.
Chapeau a la gente de Ourense que una vez más ha respondido ante el mayor evento deportivo de la ciudad.
Total de atletas en meta: 5718. Enhorabuena a todos ellos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos