Foros ›
Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 22:22
Asunto: Re: Carreira Cambados

xoixe escribió:
Carreira popular de Oubiña 9,3km en 35m11seg. Ritmo 3m47seg Aplauso Puesto en la general 4º. Que mala suerte, ayer en Aios me quedé a 12 segundos del podium en mi categoría y hoy en Oubiña 4º .

Perdón Rezar por adiantar a Germand Rezar , Titoflis Rezar , Carmelito Rezar :, Moncho de Pelejrino Rezar e a moitos máis Satisfecho Satisfecho Satisfecho excepto a Borjabotana que tamen fixo o 5 mil, ainda que non sei como quedaría a cousa si chega a participar na carreira grande. Ijual hasta lle janaba Ríndose Ríndose Ríndose Guiño

Un dia inolvidable en Oubiña, coa participación da miña nai (2ª na sua categoria e o ano pasado primeira), do meu pai, o meu fillo que con 9 anos estrenouse no atletismo, eso si, éste vai rodado de máis que leva 4 anos xogando o futbol e facendo un carreirón, e da miña filla que con 11 anos acadou o primeiro posto da sua categoria levando o ansiado trofeo que xa ten sitio reservado na sua habitación.

E como non, a miña muller que se adicou a facernos de aguadora, de armario, de animadora, de fotógrafa... de todo coma sempre

Inolvidable.


AÑO CARRERA KM TIEMPO
2008 OUBIÑA 9,300 0:39:30
2009 OUBIÑA 9,300 0:35:16
2010 OUBIÑA 4,700 0:18:20
2011 OUBIÑA 9,300 0:35:38
2012 OUBIÑA 9,300 0:35:11

Como veredes, vou mellorando co tempo Ríndose Ríndose Ríndose

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Noraboa.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 16:10
Asunto: Re: Carreira Cambados

Unha noticia sobre a carreira de Oubiña no Diario de Arousa.



Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos