Foros ›
Autor
Mensaxe
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 12:31
Asunto:

Fonghi escribió:
ferrolano escribió:
cualquier plan depende del numero de sesiones a la semana,del tiempo objetivo y estado de forma,mejor centrarse a fondo en los dos ulrtimos meses para hacer algo de series y cuestas,mientras tanto incidir en rodajes largos para coger fondo,acercarse a rodajes de hora y 45 minutos como minimo,son rodajes en los que si vas solo te aburres y acompañado puedes llegar a hablar,me refiero a que sean lentos,aunque parezcan aburridos,por lo menos un rodaje semanal de ese tiempo,acercandose a los dos meses anteriores ya saldran planes especificos en los que se veran incrementados los volumenes altos,ritmos controlados(sobre 10 kms a mismo ritmo 10 segundos por km por encima del tiempo objetivo y alguno por debajo),cuestas,series cortas incidiendo en las de 1000 o 2000,y un largo etc etc(en esa epoca se llegarian a rodajes sobre 1 hora 55 minutos),!!!que serio y cientifico me estoy volviendo!!.

Ante todo grazas! grazas aos atletas veteráns por ilustrar a novatos coma min. Eu decidín voltar ao mundo do atletismo e das carreiras populares despois dun longo paréntese, e marqueime como obxectivo a participación na Vig-Bay 2007, é unha data que xa teño marcada no meu calendario. Teño a ilusión dun neno en vésperas de Reis, non me marco metas de tempos, so quero chegar a Baiona dignamente.
Sobre a preparación dicirvos que a case cinco meses da proba, o que estou facendo é sair 3 veces por semana, procurando rodar sobre 5 ou 8 quilómetros nas dúas primeiras sesións e na terceira rodar por riba da hora, aprox. 12 quilómetros. Cando esteamos a dous ou tres meses da proba teño pensado empezar con series, facer costas e rodaxes de 1.30 minutos. Que vos parece o plan?. Agradezo comentarios.

Dentro de mi incultura atlética, me parece que está cojonudo. Conforme te vayas encontrando más en forma y se acerque la cita, podrías incrementar un poco más los rodajes y añadir un día de cambios de ritmo o series.
Saludos

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
cody

Novo foreiro
Novo foreiro
18/12/06
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 12:45
Asunto:

Como novato no foro,súmome a as grazas de Fonghi a tod@s polos vosos consellos. A verdade é que si tiña ganas de voltar acorrer, foi descubrir este foro e xa non me chega o momento de calzar as zapatillas para empezar atrotar.Despóis de catro anos de facer 2 medias (Pontevedra e A Guarda) teño unha ilusión tola pola vig-bay .
Desde a miña ignorancia douvos o meu sistema de entreno:un moito de constancia, un pouco de traballo e un brazado de ilusión. ¡E infalible!
Bon nadal a tod@s.
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 14:22
Asunto:

khene escribió:
Hola Fonghi, bienvenido al foro Moi feliz Moi feliz Moi feliz .

Con un entrenamiento más suave que el tuyo hace quince días terminé la Media Maratón de Ferrol en algo menos de 1h50'. No creo que tengas ningún problema en acabarla dignamente, aunque la dignidad ya la has conseguido desde el momento en que te plantas en la línea de salida para participar. Moi feliz Me parece un buen plan y seguro que bajarás de 1h 40'. Si quieres mejorar el tiempo tendrías que darle más caña, pero lo importante es que disfrutes con la carrera. Guiño

¿No te animas a la San Silvestre de Vigo? Pregunta

Grazas Khene Sorriso Sorriso Sorriso .
Os teus ánimos son moi ben recibidos. Dentro dos meus plans de adestramento está participar en todas as carreiras populares que me queden a man. Non puiden partidipar na do Pavo ( Vigo) por ter unha leve contractura, pero si que participarei nunha San Silvestre, en principio tiña pensado na de Pontevedra, pero como non sei nada desta carreira creo que me vou a presentar an Castrelos o 31.
Hai que ir collendo ritmos de carreira.
Vémonos en Castrelos!!! Ríndose Ríndose Ríndose
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 15:25
Asunto:

Esta ha sido mi biblia este año. Aunque he pecado de vez en cuando

[url=http://www.halhigdon.com/halfmarathon/novice.htm ://url]Entrenamiento para novatos [/url]

Makoki 5.1
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 15:59
Asunto:

Moitas grazas a todos polas indicacións sobre a carreira, dendelogo que a priori, e sen coñecer a Piti, parece unha persoa moi optimista, así que supoño que se correu en Ferrol, mais que chover o que notou foi un lixeiro orballo Ríndose
Menos mal que Vouamodo e Makoki nos dan outra versión, non vaia ser que nos confiemos, ...jejeje
Eu espero que o tempo sexa bon, para poder disfrutar dunha zona de Galicia que non coñezo de nada (agás o campo de fútbol do Coruxo), e claro, como di Makoki, se fai moito vento pois a pensar en algo, ou a canturrear unha canción del Consorcio, por poñer un exemplo Disimulando
De todas as distancias a min esta é a que máis me gusta porque tes tempo pra charlar, rir e chorar, así que nun espazo pequeno de tempo se viven moitas emocións, buaaaaaaaaaaa, que cursilada (perdoade), supoño que me entendedes.

P.D.: makoki, o enlace non funciona, di que ese arquivo "Entrenamiento para novatos" xa non está no servidor. Haberá que poñer unha vela a San Xosé, xa se sabe que nestas datas están máis receptivos... Guiño
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 16:02
Asunto:

Eps, aquí lo tienes arreglado Guiño

www.halhigdon.com/half...novice.htm


eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 16:06
Asunto:

Grazas khene, a verdade é que esto si que é eficiencia Moi feliz , agora todos os 'novicios' non temos desculpa Moi feliz
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 16:37
Asunto:

khene escribió:
Eps, aquí lo tienes arreglado Guiño

www.halhigdon.com/half...novice.htm


Grazas Khene! que pena que o meu inglés non sexa moi fluido Sorriso . Alguén tan amable me podía dar unhas indicacións do que significa 3 m rum? Non creo que sexa correr 3 minutos Sorriso
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 18:46
Asunto:

3 m run son 3 millas (aprox. 5 km) corriendo Guiño


yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 19:11
Asunto:

falta moito, pero a miña e idea é non perderme esta gran cita do atletismo popular galego... iso sí, esperemos que non faga tanto vento coma o ano pasado...

alí estaremos.

Exclamación ollo cos que teñen MAPOMA en mente, que están moi pretiño unha da outra Exclamación

saúdos

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 8:13
Asunto:

Fonghi escribió:
khene escribió:
Eps, aquí lo tienes arreglado Guiño

www.halhigdon.com/half...novice.htm


Grazas Khene! que pena que o meu inglés non sexa moi fluido Sorriso . Alguén tan amable me podía dar unhas indicacións do que significa 3 m rum? Non creo que sexa correr 3 minutos Sorriso
son millas (aprox. 1,65 km.) run es rodaje, easy run un rodaje moderado y pace de paseo,;cross son otros deportes como bici o natación;stretch son estiramientos; Strengthen son ejercicios de fuerza o musculación y rest siginifica descanso.

Makoki 5.1
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 9:51
Asunto:

Makoki escribió:
Fonghi escribió:
khene escribió:
Eps, aquí lo tienes arreglado Guiño

www.halhigdon.com/half...novice.htm


Grazas Khene! que pena que o meu inglés non sexa moi fluido Sorriso . Alguén tan amable me podía dar unhas indicacións do que significa 3 m rum? Non creo que sexa correr 3 minutos Sorriso
son millas (aprox. 1,65 km.) run es rodaje, easy run un rodaje moderado y pace de paseo,;cross son otros deportes como bici o natación;stretch son estiramientos; Strengthen son ejercicios de fuerza o musculación y rest siginifica descanso.

Estooo....¡Makoki, no me líes al niño! Ríndose Ríndose Ríndose «Pace» significa paso, ritmo (paseo es «walking»). Me parece que se te ha colado una «e» por el medio. ¿En qué estarás pensando tú? Disimulando

«Easy run» es más bien un rodaje a un ritmo cómodo, un trotecillo cochinero Guiño


Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 11:44
Asunto:

khene escribió:
Makoki escribió:
Fonghi escribió:
khene escribió:
Eps, aquí lo tienes arreglado Guiño

www.halhigdon.com/half...novice.htm


Grazas Khene! que pena que o meu inglés non sexa moi fluido Sorriso . Alguén tan amable me podía dar unhas indicacións do que significa 3 m rum? Non creo que sexa correr 3 minutos Sorriso
son millas (aprox. 1,65 km.) run es rodaje, easy run un rodaje moderado y pace de paseo,;cross son otros deportes como bici o natación;stretch son estiramientos; Strengthen son ejercicios de fuerza o musculación y rest siginifica descanso.

Estooo....¡Makoki, no me líes al niño! Ríndose Ríndose Ríndose «Pace» significa paso, ritmo (paseo es «walking»). Me parece que se te ha colado una «e» por el medio. ¿En qué estarás pensando tú? Disimulando

«Easy run» es más bien un rodaje a un ritmo cómodo, un trotecillo cochinero Guiño

Grazas de novo a todos e todas pola vosa axuda. Agora xa entendo as indicacións, prometo mellorar o meu inglés Sorriso Sorriso Sorriso .
Se todo marcha ben e non teño máis lesións espero veros a todos e todas en Samil en Baiona o día 15 de abril.
Un saúdo, estaremos en contacto.
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Lun, 01 Xan 2007, 14:11
Asunto:

FALTAN 104 días, 15 semanas

Avergoñado Acabo de encontrar el tema,admin borra el anterior, por favor Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Makoki 5.1
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Lun, 01 Xan 2007, 14:15
Asunto:

Para más exactitude
www.vig-bay.com/

Makoki 5.1





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos