Foros ›
Autor
Mensaxe
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Lun, 20 Xan 2014, 22:36
Asunto: Re: Clases Gimnasio

VICTORALVAREZ escribió:
crap escribió:
VICTORALVAREZ escribió:
crap escribió:
Javier_1 escribió:
Pipe escribió:
Señores... no se desvíen del tema inicial.
Gracias.


Es verdad, ¿de que iba el tema?

Estimado Javier Guionbaixo Un, o tema vai sobre unha amplia variedade de "clases de gimnasio" que se imparten no Agra.
O interes inicial era para tratar de determinar a materia que tratan unhas clases con nomes moi raros incluidas nunha lista, xa que é moito máis lóxico preguntar aquí e non no propio ximnasio anteriormente citado.

PD. Tiña conxestión nasal, lín o seu comentario mentras tomaba un colacao, fixome sifon, e xa non teño conxestión nasal. Gracias

Llevo unos 7 años yedo al gimnasio del Agra y te puedo asegurar que es más apropia
do preguntar aquí en el foro que hablar con alguno de los cerebros que tienen de empleados.

Saludos

Comprendo
Por si non quedou claro o meu comentario ia en tono irónico e non pretendía molestar. Non teño ningún problema en quecads un pregunte o que crea oportuno.

Saudos

No me molestó tu comentario crap. Me molesta pensar en los inútiles que tienen contratados y que no se dignan a hacer su trabajo. Eso sí, como aparezca por el gym una tía que esté buena, ya están como perros detrás.

Y con todos los grandes profesionales que hay en el paro .... Buffff, que asquito.

Saludos Guiño

Ahí vamosssss, tiran más dos tetas que dos carretas





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos