Foros ›
CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Domato

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/05/12
208 Carreiras
167 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Xov, 31 Mar 2016, 17:06
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

[quote="Sioux"]Voy a ser un poco pesado, pero insisto HOY SE ACABA EL PLAZO DE INSCRIPCION PARA LA CARRERA.

Disculpa a pregunta xa que vexo que o avisache varias veces, pero bueno aí vai, os que estamos apuntados o Circuito e olvidousenos apuntarnos a esta carreira xa non podemos participar nela?? é que me ía apuntar agora a min e a un compañeiro, nin me fixara na data de inscripción, e claro como remataba o 29 xa non me deixa. Isto pódese solucionar ou xa non se pode participar.

Un saúdo
Sioux

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/03/07
0 Carreiras
251 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Abr 2016, 12:26
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

Lo siento carlosdomatoverdia, pero sólo llevamos la parte técnica de la carrera.

El tema organizativo lo lleva directamente el Servicio Municipal de Deportes, tendrías que dirigirte a ellos.

Saludos
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4719 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2016, 13:24
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

carrerón ayer en la torre,para mí la prueba mas bonita del circuito de coruña con diferencia,es espectacular ver a esa marea humana subiendo a nuestro monumento milenario al anochecer.un placer como siempre el antes y el café con los compañeros,un gustazo ver a diego despues de tanto tiempo,y saludar a tantos amigos.saludos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Quiquevich

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/14
120 Carreiras
235 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2016, 14:18
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

Coincido contigo Lihto. Como dije ya en este post, esta es también para mí la carrera más bonita. La falta de entreno regular por culpa de la dichosa cadera hizo que el último km y medio se me hiciese eterno pero ver la meta allí arriba también te da fuerzas , aunque no las tengas. Esperemos que siga muchos años esta prueba.
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2016, 17:08
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

Excelente carreira ,a verdade e que é un placer poder rematar a pe da torre.
A unica pega que teño eu é que onte olvidei o chip amarillo na casa comentoo a organizacion e non me deron ningun tipo de solucion. Polo demais carreira de 10 hasta o tempo nos deu un respiro sen chuvia.
Saudos.
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
411 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2016, 17:29
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

Esta carrera es una pasada !! La verdad es que el final se hace duro, pero es espectacular esta prueba. Ha sido mi primera vez, y espero poder repetir muchas veces más.
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2016, 18:26
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

Que mellor que regresar ao asfalto nesta proba: zapasdo42.blogspot.com...cules.html

zapasdo42.blogspot.com.es/
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2016, 20:06
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

Moi contento coa miña 2ª participación nesta carreira. Este ano prestoume bastante máis que o ano pasado, onde sufrira moito toda a carreira e especialmente dende o km 5.5 Esta vez polo contrario fun toda a proba bastante cómodo. Cecais onde me atopei peor foi na ida dende o km 1 ate o 3 co aire pegando de cara, pero á volta co vento a favor conseguin pillar un ritmo constante aguantando ben as subidas a Adormideras e a penúltima costa antes da subida á Torre onde nesta última conseguin adiantar a varios corredores e que non me adiantase nengún. Baixei o meu tempo 1'20'' con respecto ó ano pasado así que é para estar bastante satisfeito. Esperemos para o ano que ven seguir mellorando. Satisfecho

P.D.: A nivel organizativo para min estivo de 10. Caixóns de saída que creo que se respetaron, pois coloqueime no intermedio e apenas tiven problemas na saída. Avituallamento rápido, entrega de dorsais e gardarroupa, duchas con auga quentiña...Polo tanto os meus parabéns ó Clube de Atletismo Coruña Comarca e ós demáis colaboradores.
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
411 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2016, 21:56
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

Tuve un desfase bastante significativo respecto al ritmo que me marca el reloj y el que me marcan en Championchip. En el resto de las carreras va muy parejo, pero aquí realmente hay diferencia. Está mal medido esta carrera? A los demás les pasó lo mismo?
Saludos.
Turu

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/15
3 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2016, 22:25
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

galaxian escribió:
Tuve un desfase bastante significativo respecto al ritmo que me marca el reloj y el que me marcan en Championchip. En el resto de las carreras va muy parejo, pero aquí realmente hay diferencia. Está mal medido esta carrera? A los demás les pasó lo mismo?
Saludos.

En mi caso del neto de chamoionchip y mi reloj 1" así que igual lo tuyo ha sido un error puntual
Lucivase

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/14
107 Carreiras
73 Mensaxes
Culleredo
Respostar citando Envío Dom, 03 Abr 2016, 23:23
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

Me encanta esta carrera, era la segunda vez que asistía, sólo que esta vez con algo más de entrenamiento en las piernas, cosa que se hizo notar.
A mi me ha pasado lo mismo con el desfase del ritmo neto (exactamente 14'', cosa bastante significativa), y prometo que no iba haciendo eses por el recorrido jaja. Me dio 6.87km.
Muy bien la organización, lo único a destacar para mi fue la meta: no tenía arco, ni iluminación y prácticamente ni me enteré de cuando pasé por ella hasta que me vi frenada por el grupo de gente.
JCartelle

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/15
55 Carreiras
43 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 04 Abr 2016, 10:28
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

A mi tambén me dio bastante desfase
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
411 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Abr 2016, 10:36
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

Es que eso de 6590 metros me parece a mi que están mal medidos, creo que son más metros y de ahí el desfase entre los ritmos que obtenemos y los que salen luego publicados. Por eso preguntaba inicialmente si a la mayoría le pasaba más o menos lo mismo o si era un error mío puntual.
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 04 Abr 2016, 11:10
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

A mi el garmin me marcó 6880 , aunque la verdad no me preocupé nada por la trazada, seguro que hice metros de más. Lo raro son los 6 segundos de diferencia entre el tiempo neto que aparece en championchip y el de mi reloj, raras veces me pasa. Preciosa carrera. La verdad que me extraño la falta de arco en meta.
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 04 Abr 2016, 12:57
Asunto: Re: CARRERA DE A TORRE. CAMBIO DE FECHA AL 2 DE ABRIL

A min marcoume 6.830

zapasdo42.blogspot.com.es/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos