Foros ›
15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
477 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 13 Xuñ 2024, 17:07
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

desde el comprobate de inscripcion (en tu perfil en la web de championchip) lo tienes
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
315 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Xuñ 2024, 20:10
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

Ok, muchas gracias, Moi feliz
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
413 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2024, 10:04
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

Hola a tod@s,
¿Alguien me puede confirmar si, al ser una carrera cronometrada por Championchip, los propietarios del chip amarillo tenemos que llevarlo o si el dorsal ya trae incorporado chip?
Estuve en las últimas ediciones, pero la verdad es que no recuerdo si llevaba el chip amarillo o no.

Muchas gracias de antemano.
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1052 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2024, 10:42
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

galaxian escribió:
Hola a tod@s,
¿Alguien me puede confirmar si, al ser una carrera cronometrada por Championchip, los propietarios del chip amarillo tenemos que llevarlo o si el dorsal ya trae incorporado chip?
Estuve en las últimas ediciones, pero la verdad es que no recuerdo si llevaba el chip amarillo o no.

Muchas gracias de antemano.

Non hai que levalo, o regulamento pon claramente que a organización proporciona os chips. Entendo que son dorsais-chip, como é habitual ultimamente.

Vémonos mañá, queda pouco!

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
477 Carreiras
3703 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2024, 7:32
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

Pois rematada a 10ª edición e a miña participación por 9ª vez. Vou escomenzar por o máis curioso respecto o meu resultado, pasando os datos da carreira comprobo que onte fixen en tempo oficial 1h45'47" e o ano pasado 1h45'47" o mismiño tempo oficial nas 2 , xa é casualidade, ainda que en postos si que hai diferencia este ano 342 e o pasado 236.
Que contar desta proba que xa non se contara, moi ben coma todos os anos, respecto a miña participación moi contento, sain reservón e non sufrín en toda a carreira, cansancio sí, xa que dende Furelos ata a meta o perfil é duro o sumarlle todo o que levamos corrido anteriormente.
Moi contento de ver e falar con cantidade de coñecidos que son coma min asiduos desta festa.
Para o ano tentaremos estar novamente, ainda que co dificil que é inscribirse, non descarto quedarme sen dorsal.
Saudos e moitas grazas a organización unha vez máis.
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
413 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2024, 8:33
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

Esta fue mi 4ª participación en esa carrera correspondiente a las últimas 4 ediciones de la misma.
La prueba espectacular como siempre, y dura a partes iguales. Pero tiene ese encanto de que en cuanto acabas, ya estás pensando en volver, aunque como comentaba Kurty, cada año está más complicado pillar un dorsal.
Quiero dar las gracias a toda la organización, la verdad es que es excelente. Mención especial a Xabi, a la gente del Cerne que se ocupa de esto, y seguramente a tanta gente invisible que sin ellos esto no sería posible.
El éxito de esta carrera es exclusivamente de toda esta gente que se ocupa y preocupa por que las cosas salgan perfectas. Bravo por vosotr@s.
También me gustaría comentar que en mi opinión este año el post-carrera (la fiesta de la plaza) estuvo mucho más ordenado que el año pasado.
Recuerdo que el año pasado en este foro se escribieron bastantes cosas sobre el comportamiento algo incivilizado de algunas personas que arrasaban con todo. Pues este año me voy con la sensación de que todo ha estado muy ordenado, incluso teniendo en cuenta que teóricamente fuimos unos cuantos corredor@s más que el año pasado por aquello de las inscripciones extra por la plataforma de pagos.
Yo finalicé mi carrera (1:43:56 tiempo neto ), me dieron la medalla y la bolsa, fui a tomar algo a la plaza. Después me fui a cambiar y a ponerme algo de ropa de abrigo y en la plaza aún había un ambiente expectacular, seguían repartiendo cervezas, jamón, queso, melindres, bollos, ... y todo parecía funcionar perfectamente.
Supongo que como en todo, cada un@ tiene su visión particular del tema y lo que a mí me puede parecer ordenado/organizado a otra persona igual le ha parecido lo contrario y le fue incómodo, pero yo sí quería destacarlo sobre como lo viví este año respecto al 2023 (de las 4 ediciones a las que he venido, me pareció claramente donde hubo mucho más "follón" en la plaza".
A mí sinceramente, me ha encantado todo lo que he vivido ayer. Enhorabuena a toda la organización a todos los que pudisteis disfrutar de esta carrera.

Ojalá pueda volver.
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
79 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2024, 9:13
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

Non vou facer ningún comentario sobre esta proba xa que como nas películas "todo lo que diga puede ser utilizado en su contra", e ese contra é quedarme sen dorsal para o vindeiro ano, e quero repetir!!!
Así que resumindo para os que nunca foron: comentarvos que non paga a pena ir!!! Non vos estresedes tentando conseguir dorsal!!! Jajaja!!!
PD: Agardo manteñan esta suba de participantes desta edición!!!
Parabéns á organización!!!
RubénB.

Maratoniano
Maratoniano
13/12/15
20 Carreiras
146 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2024, 9:39
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

Para mi ,la mejor carrera a la que fui nunca(y van unas cuantas -y algún major-)...organizada con un cariño que es la ostia,un ambientazo durante todo el recorrido, muchísima gente conocida, te vas encontrando colegas todo el recorrido...el ambiente post es único y la verdad,yo me fui a duchar primero, y a la vuelta, sin colas ni agobios,había para todos...en mi caso,como siempre lo pasaba fatal al final por calentarme al principio, este año decidí salir reservon e ir de menos a más y pude mejorar mi marca dos minutos. Carrera especial ,debería ser indispensable en el calendario. Enhorabuena a todos los organizadores y voluntarios, es muy grande lo que hacéis.
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
477 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2024, 17:15
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

Nada, no voy a decir nada mas, porque ya es de sobras sabido.
Simplemente enhorabuena por vuestro buen hacer, y que haya suerte en los dorsales para 2025.

En cuanto a mi, sali muy atras y note el aumento de participacion durante 4km jejejej un buen taponcillo que me comí de aperitivo y luego ya ligerito hasta Melide, 1h34'.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2024, 19:07
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

Todo un detallazo da organización, durante a entrega de premios, dese recoñecemento os que participamos en tódalas edicións, incluído o agasallo da sudadera conmemorativa.

Os que se merecen un agasallo son os organizadores e voluntarios que ano tras ano están ahí para que teñamos unha auténtica festa do deporte. Para nós foi máis doado, xa que poder disfrutar cada unha das dez edicións foi un auténtico privilexio.

Grazas por todo!!! Aplauso Aplauso Aplauso

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1052 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2024, 7:05
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

Pois sen dúbida unha gran carreira!! Aplauso Aplauso Aplauso O ano pasado perdinma por mor dunha lesión así que este ano tiña gana por partida dobre de participar nela.

A organización é de 10 e o percorrido fermoso e duro a partes iguais. Espero poder repetir!

Parabéns á organización por estas 10 edicións Aplauso

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4723 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2024, 7:34
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

Otro año más y otra fiesta más,cantidad de amigos y conocidos por todos lados,agradecer a los chicos de Melide por esta organización de lujo.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
379 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2024, 17:34
Asunto: Re: 15 de xuño 2024 "Os 21 do camiño"

Grazas a todos por vir e axudar a que esta X edición saira ben. Cando empezamos nunca pensamos que iamos ter a resposta que temos por parte dos corredores, da xente da nosa zona (que está plenamente identificada ca carreira), dos voluntarios, da pequena empresa local que nos apoia, en definitiva, de tod@s.
Nos, ao final non somos profesionais desto, sacamos moito tempo libre de estar ca familia, e inmensa maioria das cousas veñen por "ensaio e error", pero ano tras ano miramos de limar algunha cousa para optimizar o traballo e que saia todo un pouco mellor.
Entendemos que a 3º fin de semana de xuño tocanos a nos organizar a carreira e queremos que sexa unha festa do atletismo popular, e baixo esta premisa organizase a Palas Melide.
De parte de A.d. Cerne, que organizamos esto, agradecervos a vosa participación e esperamos seguir celebrando mais edicións de Os 21 do camiño donde a paixón por correr sexa a protagonista.

O último tuercebotas/ Ad Cerne





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos