Foros ›
Autor
Mensaxe
Achwll

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 21:40
Asunto:

Estoy pensando... Sería cachondo que kedara también Pedro Nimo y que marcara él el ritmo Demo sorrindo
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2006, 23:32
Asunto:

Respecto a las distancias, una posibilidad que se me ocurre es que se haga un cicuito de unos 6-8 km (si quereis podemos hacerlo entre los que conocemos el entorno) y luego cada cual elige si da 1, 2 ,3 vueltas. que os parece? el problema que veo a priori es que luego los que primero acaben tendrán que esperar un ratillo...
saludos
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 0:25
Asunto:

PITI: Encantadora tu memoria de pez. El día menos pensado te acercas a rodar con unos amiguetes a Milladoiro, sin tu marido, y cuando vuelves a Lugo no recuerdas dónde vives... Ríndose

Achwll: Estaría bien que el ritmo lo marcara Pedro Nimo: Así yo le aguantaría, exactamente, 45'', con lo que podría ducharme antes e irme a un bar a tomar una cerveza. Disimulando

Cheche: En principio parece que la intención es empezar y terminar todos juntos. También parece que Lentoperosejuro ya sabe por donde nos va a llevar (espero que haya alguna sombrita). Pero si tú eres de la zona y conoces algún circuito mejor, consensúalo con Lentoperosejuro, que lo que digáis vosotros bueno será para los que no seamos de la zona.

Por otra parte, me parece que el más "pastelero" del grupo voy a ser yo Disimulando , así que me toca a mí, y no a Marola, marcar el ritmo. (Me cedes el honor, ¿no, Marola?)
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 0:35
Asunto:

Yo también confirmo asistencia, lo de la comida está más complicado. Tengo mono de playa que todavía ni me estrené, por ahora sólo me tocó piscina, de modo que el domingo, si el tiempo acompaña, espero que la familia me recoja en Milladoiro y me lleven derechita a cualquiera de las de Arousa.

Creo que Jabelo, también se apuntaba, ¿no?.

Una hora, hora y pico de rodaje me parece bien, me acomodo a cualquier cosa... Disimulando
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 0:38
Asunto:

Por supuesto Opaahí, recuerda que estoy de vacaciones. Molón
jabelo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 0:39
Asunto:

En principio alli estare

Día:DOMINGO 11
Lugar:PAVILLON DO MILLADOIRO
Hora: 10'30 H.

lentoperosejuro
opaahi
nani ???
barrachina
easywind
marola
gallego
piti
cheche
jabelo
Nani

Novo foreiro
Novo foreiro
20/05/06
0 Carreiras
37 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 7:46
Asunto:

jabelo me parece que no va a poder ser, que aun es muy pronto para correr tanto tiempo, aun estoy muy pero que muy verde, la verdad es que espero algún día poder hacerlo, pero para eso va a pasar algún tiempo, de todas maneras gracias.
Ah¡ y otra razón por la cual no puedo ir es que tengo una despedida de soltera en orense Molón .
PASARLO MUY BIEN.
UN BESOTE FUERTE.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 7:50
Asunto:

Ah, bueno!!!! Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado La excusa de la despedida te vale, la de estar "muy verde" NO, que lo sepas. Demo sorrindo Demo sorrindo
Pásalo muy bien, Nani.
Guiño
Nani

Novo foreiro
Novo foreiro
20/05/06
0 Carreiras
37 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 7:57
Asunto:

PITI pero es que es cierto si acabo de empezar y todo tiene un proceso, ahora corro unos 15 min. y la verdad es que me cuestan, con el tiempo supongo que iré aumentando ese tiempo Avergoñado .
De todos modos tienes razón la despedida........ jijiji tiene muy buena pinta Ríndose .
La próxima vez intentare ir, vale??
Besos
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 9:32
Asunto:

Nani escribió:
PITI pero es que es cierto si acabo de empezar y todo tiene un proceso, ahora corro unos 15 min. y la verdad es que me cuestan, con el tiempo supongo que iré aumentando ese tiempo Embarassed .

¡Madre mía!, cuantas chicas el "curso que viene": Nani, la jefa de Gallego, la Nani de Jesús, Inma que me dijo que nos lee... las de siempre, al final, un foro para nosotras solitas. Moi feliz Moi feliz
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 10:02
Asunto:

Marola escribió:
Nani escribió:
PITI pero es que es cierto si acabo de empezar y todo tiene un proceso, ahora corro unos 15 min. y la verdad es que me cuestan, con el tiempo supongo que iré aumentando ese tiempo Embarassed .

¡Madre mía!, cuantas chicas el "curso que viene": Nani, la jefa de Gallego, la Nani de Jesús, Inma que me dijo que nos lee... las de siempre, al final, un foro para nosotras solitas. Moi feliz Moi feliz
¿admitireis a vanesa?es nombre de mujer,pero PORFA no nos dejeis solitos,que esto es un colegio mixto,y terminaremos todos mezclados y revolcados(el que me toque que traiga toalla Ríndose )

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
476 Carreiras
3700 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 12:40
Asunto:

¡ Como que el 11, el 10 os quiero en el cross da Toxa y el 11 en la milla de Samil, QUE POCO ESPÍRITU COMPETITIVO, hale a correr de pachanga.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2006, 14:41
Asunto:

Boas a todos, imosa aclarar algunhas cousas: (curiosamente casi todas a Opaahí):
1º -Para chegar o pavillón do Milladoiro, conforme chegas a rotonda de entrada colles a dereita coma se foras para o polígono,conforme acabas de subir unha costa grande,xustamente o final, hai unha desviación a dereita, píllala e o final da recta está o pavillón con amplo aparcamento.
2º - eu dicía a ritmo de Marola, non por que fora a máis floxa (Ja,nin de coña)senon por deferencia a única muller que estaba apuntada, nin máis nin menos...tranquilo opaahí, ese día deixamosche mandar.
Polo que respecta o recorrido eu tiña pensado facelo todos xuntos charlando,sen agobios...haberá sombra sobre todo na segunda parte, que aínda que é máis durilla (nada doutro mundo) é a máis bonita.
O da comida era unha idea sobre todo pensando en xente de fora, pero cos días que están está moito mellor planificar unha visita a praia, de tódolos xeitos se alguén quere quedar a comer que me avise que cambio plans e quédome con él (hai que ser bó anfitrión)
OPAAHÍ NON ESQUENZAS A TOALLA (Bueno de tódolos xeitos levarei dúas por se acaso...)
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 07 Xuñ 2006, 9:14
Asunto:

Lentoperosejuro, si no me equivoco tu lo que quieres es perder a Opaahi y que no llegue hasta el pabellón?
en ele punto 1ª de tu explicación "1º -Para chegar o pavillón do Milladoiro, conforme chegas a rotonda de entrada colles a dereita coma se foras para o polígono,conforme acabas de subir unha costa grande,xustamente o final, hai unha desviación a dereita, píllala e o final da recta está o pavillón con amplo aparcamento. ........ ese dereita é esquerda. Al final de la cuesta a la izquierda y lo demás perfecto.
Por cierto lentoperosejuro por donde tienes previsto llevarnos
Saludos
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 07 Xuñ 2006, 9:54
Asunto:

PERDÃ?N,PERDÃ?N,PERDÃ?N...Non sei como se me escapou a desviación a dereita, perfecta a explixación de Barrachina: O REMATA-LA COSTA CÃ?LLESE A ESQUERDA, espero que non despiste a ninguén a miña primeira indicación.
En canto o recorrido teño pensado un circuito de 8 km. saindo do pavillón cara o polígono,baixando e facendo orecorrido da carreira de hai dous anos, bordeando o colexio e meténdonos por pistas chegar ata As Mimosas, ahí teremos que facer asfalto por unha carretera secundaria ( con moi pouco tráfico e o domingo pola mañán nulo) ata pillar o camiño de Santiago un pouco máis abaixo de Balcaide e volver ata o pavillón polo camiño (sen tráfico, salvo o último tramo).Busquei non ter que andar por carretera, moi difícil (entre 2-2'5 km terán que ser por carretera), que non fora duro ( aínda que os que coñecedes sabedes que ¿sen costas no Milladoiro?), as que hai son cortas e cómodas, e en petición de Opaahí busquei que houbera algunha sombriña,que ca que está caendo...
Un abrazo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos