Foros ›
Autor
Mensaxe
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 25 Dec 2011, 21:01
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Eu corrín dúas veces a media de Madrid e a carreira e multitudinaria polo centro da cidade pero non a cambiaría pola Vig-Bay. Daban camiseta e na meta tamén daban algo pero nada comparable co que dan en Baiona e iso que eu nos últimos anos collo unha isotónica e listo.

Si no queres correr na Vig-Bay busca medias en Portugal que sempre son mais baratas e normalmente están moi ben organizadas. Pode que coincida ben a de Povoa de Varzim. Sempre gastarás menos que indo a Madrid.
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 1:02
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Eu este ano non irei, posto que xa me inscribín en outra á que lle tiña gañas, e xusto coincide o mesmo día.

Só fixen dúas participacións: na primeira case non tiven avituallamento en meta grazas á glotonería dalgúns 'compañeiros' (me consta que a organización dispuxera de bebida e comida de sobra). E o ano pasado non tiven ducha porque foi unha auténtica vergoña as condicións de insalubridade do pabellón (con unha especie de fosa séptica que se abriu no corredor e que fixo que todo se enchera de merda). Un enorme borrón nunha organización, polo demais, á que non lle vin outro defecto.

No tema do prezo non entro. O que queira, que vaia, e o que non, non. O tempo pon a cadaquén no seu sitio, e si con ésto se contribúe á 'matar' a VigBay, pois iso, o tempo dará ou quitará razóns.
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 7:52
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Yo lo que si critico, ya fuera de lo que es el precio es que uses o no el autobus, uses o no el servicio de guardarropa, pagas 20€ si o si, no lo entiendo, os juro que no lo entiendo, se debería de pagar por los servicios utilizados.

Soy de la idea de que como parece que es el Vigbay la unica carrera que hay en Galicia y se suben a la parra y si te gusta o no, hay que apechugar, cuando los que hacemos MM, sabemos que los hay que no tienen nada que envidiar al VigBay, lo unico el paisaje del recorrido, por el resto no sé yo tengo mis dudas de que sea el mejor MM de Galicia, yo prefiero otros, sin ir mas lejos Ferreirua, son cuatro casas mal contadas (con perdon) y organizan un MM y es gratis, pa flipar, MM de Betanzos, dicen que no lo pueden hacer porque no hay dinero y al final lo organizan por un coste inferior a la mitad del Vigbay, y seguro que sin los patrocinadores que tiene el Vigbay, que probablemente, no lo sé, pero estoy seguro que cubren gran parte del avituallamiento, hay cosas que no encajan.

Pájaro Azul dixit
AATLUGO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/02/11
0 Carreiras
186 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 9:21
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Estoy de acuerdo en que la Vig-bay sea,probablemente,la prueba atlética mejor organizada de Galicia,pero un suba de un 33% no un 26% como algunos comentais....me parece que el principal objetivo de la organización es el lucro. Nono

2011: 4000X15= 60000€
2012: 4400X20= 88000€

Yo no lo entiendo. Triste
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 9:38
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Yo supongo que subiran el precio por la retirada de patrocinadores o la bajada en las aportaciones por parte de los mismos.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4726 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 10:20
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

a mi personamente me parece caro,yo queria debutar este año,pero la verdad es que si a la inscripcion,le sumo la gasolina,peajes,etc,se me va,eso si,entiendo que nadie obliga a participar,y que el que quiere va y el que quiere no,aun asi,seguimos hablando de carreras populares
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 10:53
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Non se trata de " Se che parece cara non a corras" ou "corre sen dorsal". Non, penso que temos que discrepar razoadamente, e unha cousa está clara "subironse a parra" nos prezos. Por suposto que temos a liberdade de participar ou non participar, pero creo que ise non é o debate. Para un popular as carreiras supoñen un gran estimulo para seguir correndo e vivir o ambiente de antes e despois da carreira é unha sensación maravillosa. Igual nos sorprenden cunha mellora na organización, e damos por ben empregado a suba, non o sei, pero costa non sorprenderse desta suba.
É iso non é o pior. Un exemplo sacan o "dorsal solidario", en principio todo correcto. Pero costa 50€ ¡¡¡¡ALUCINA!!!, a mín como imaxino que a moitos a ben seguro que non nos importaría dar un dotativo para unha boa causa, pero joder..............que moitos somos currelas. Pago 20 e toma 5, pero eu non podo chegar a 50€, sintoo.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 10:54
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

os que estades a falar do incremento dun 33% no incremento da inscripcion, parastevos a pensar en canto se incrementou o combustible no ultimo ano, ou en canto se incrementou a peaxe respecto do ano pasado, etc, etc.

Estades a falar de 5 euros.

Todolos anos, en canto se abren as inscripcions, surde o mesmo tema no foro, logo chega o dia da carreira e samil esta cheo de xente, falar por falar.

saudos e saude

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 10:58
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Si Aguita falar por falar......sinto que che moleste. Pero os foros están para iso para falar por falar e despois que cada quen faga o que queira. ¡ que bonito é falar por falr!
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 11:54
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

5 euros si, pero hay cosas que bajan o no suben Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 15:53
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Protestamos uns cuantos, algúns, moitos, moitísimos... Tódolos anos pasa o mesmo pero logo chega o día da proba é ai que calar. Se vos pica a curiosidade mirade ós participantes que rematamos a Vig-Bay cada edición e facede unha gráfica. E que conste que eu tampouco estou dacordo con estas subas totalmente abusivas.
lume

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/09
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 16:05
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

AATLUGO escribió:
Estoy de acuerdo en que la Vig-bay sea,probablemente,la prueba atlética mejor organizada de Galicia,pero un suba de un 33% no un 26% como algunos comentais....me parece que el principal objetivo de la organización es el lucro. Nono

2011: 4000X15= 60000€
2012: 4400X20= 88000€

Yo no lo entiendo. Triste

Y cuál es el problema? No estamos hablando de que suba el pan o la leche, se trata del precio que una empresa privada establece para un servicio que oferta, el que quiera disponer de el ya sabe lo que tiene que hacer
AATLUGO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/02/11
0 Carreiras
186 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 16:20
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

lume escribió:
AATLUGO escribió:
Estoy de acuerdo en que la Vig-bay sea,probablemente,la prueba atlética mejor organizada de Galicia,pero un suba de un 33% no un 26% como algunos comentais....me parece que el principal objetivo de la organización es el lucro. Nono

2011: 4000X15= 60000€
2012: 4400X20= 88000€

Yo no lo entiendo. Triste

Y cuál es el problema? No estamos hablando de que suba el pan o la leche, se trata del precio que una empresa privada establece para un servicio que oferta, el que quiera disponer de el ya sabe lo que tiene que hacer
Por supuesto que pueden cobrar lo que quieran.

Yo sólo expreso mi desacuerdo con esta subida,¿qué tenemos qué hacer?¿Callarnos la boca?.

Si nadie expresara su opinión y todo fueran palmaditas en la espalda,para la edición de 2013,nos cobran a 50€. Triste
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 17:01
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Perdón, pero non é a mellor carreira organizada de Galicia. Con todos os respectos a San Martiño ou a Maratón do Miño a día de hoxe son a referencia, goste ou non, poderán ter un recorrido menos fermoso ou gostar menos, pero Ourense a día de hoxe é unha referencia en organización, probablemente como cidade non ten a repercursión de Vigo. Noutra escala inferior mencionar a Nocturna de Celanova, carreira magnificamente organizada.
jackbuttler

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/11
0 Carreiras
249 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Dec 2011, 17:43
Asunto: Re: VIG-BAY 2012

Yo tenía ilusión por hacerla y supongo que como yo otra gente, algunos repetir y otros como en mi caso correrla por primera vez pero la verdad es que se han columpiado con el precio. El argumento de que si quieres la corres y si no no y que no es como subir el la leche o el pan está claro que es válido pero yo creo que en el fondo a todos nos duele que aprovechen para hacer pasta a costa de los populares, el precio no lo han ajustado lo máximo posible, eso está claro.

Con lo que me voy a quedar es con todas las otras carreras como Betanzos, Adolfo Ros, etc que hacen realmente lo que creo que debe hacer la organización de una carrera popular, ajustar el precio a tope como sea y dentro de eso ofrecer un servicio al corredor más que aceptable, así que desde aquí mi aplauso a toda esa gente. Aplauso Aplauso
Yo apoyaré esas carreras a tope siempre que pueda pero 20 pavos por correr una media... Parar Parar Parar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos