Foros ›
VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 14:44
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

Onte estuvemos un grupiño de amiguetes facendo o circuito da carreira..."sólo" son 9 km pero fanse eternos.
Unhas pistiñas para disfrutar do recorrido:
Pista 0: acordádesvos de vosa nai cando vos decía de pequenos "nin se vos ocurra meter os pes nas posas!"??. Ben: esquencedeo!!
Pista 1: o que chegue á praia despois dos 5 primeiros km pillado de ritmo, pode pasalas canutas!! Eu directamente pedín papas nada máis pisar a area!!
Pista 2: Hasta a praia disfrútase...despois padécese!!
Pista 3: O repeito de adoquíns da aldea de Espiñeirido, é cortiña pero...a nai que a pareu!!
Pista 4: A subida ó Facho ten uns 200 metros, pero si hai que poñerse á andar para non pasarse de "revolucións cardíacas", posiblemente o organismo cho agradecerá!
Pista 5: si ó rematar a subida ó Facho, quedan restos de enerxía, "ferro a fondo", hasta a meta!!
E lembrade que hoxe remata o prazo para inscribirse; logo, cando vexades as crónicas, non veñades chorando que non se vos avisou!!! Mr. Green
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 14:46
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

ApuntadO Moi feliz
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 14:48
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

URKO escribió:
Onte estuvemos un grupiño de amiguetes facendo o circuito da carreira..."sólo" son 9 km pero fanse eternos.
Unhas pistiñas para disfrutar do recorrido:
Pista 0: acordádesvos de vosa nai cando vos decía de pequenos "nin se vos ocurra meter os pes nas posas!"??. Ben: esquencedeo!!
Pista 1: o que chegue á praia despois dos 5 primeiros km pillado de ritmo, pode pasalas canutas!! Eu directamente pedín papas nada máis pisar a area!!
Pista 2: Hasta a praia disfrútase...despois padécese!!
Pista 3: O repeito de adoquíns da aldea de Espiñeirido, é cortiña pero...a nai que a pareu!!
Pista 4: A subida ó Facho ten uns 200 metros, pero si hai que poñerse á andar para non pasarse de "revolucións cardíacas", posiblemente o organismo cho agradecerá!
Pista 5: si ó rematar a subida ó Facho, quedan restos de enerxía, "ferro a fondo", hasta a meta!!
E lembrade que hoxe remata o prazo para inscribirse; logo, cando vexades as crónicas, non veñades chorando que non se vos avisou!!! Mr. Green
é costa abaixo desde o Facho? .. mira que xa che dixen que non queria forzar pero ao mellor non me resisto Muro Muro
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 14:49
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

URKO escribió:
Onte estuvemos un grupiño de amiguetes facendo o circuito da carreira..."sólo" son 9 km pero fanse eternos.
Unhas pistiñas para disfrutar do recorrido:
Pista 0: acordádesvos de vosa nai cando vos decía de pequenos "nin se vos ocurra meter os pes nas posas!"??. Ben: esquencedeo!!
Pista 1: o que chegue á praia despois dos 5 primeiros km pillado de ritmo, pode pasalas canutas!! Eu directamente pedín papas nada máis pisar a area!!
Pista 2: Hasta a praia disfrútase...despois padécese!!
Pista 3: O repeito de adoquíns da aldea de Espiñeirido, é cortiña pero...a nai que a pareu!!
Pista 4: A subida ó Facho ten uns 200 metros, pero si hai que poñerse á andar para non pasarse de "revolucións cardíacas", posiblemente o organismo cho agradecerá!
Pista 5: si ó rematar a subida ó Facho, quedan restos de enerxía, "ferro a fondo", hasta a meta!!
E lembrade que hoxe remata o prazo para inscribirse; logo, cando vexades as crónicas, non veñades chorando que non se vos avisou!!! Mr. Green

Ya me habéis acojonado...
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 15:52
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

davidcouselo escribió:
Ya me habéis acojonado...

David, esa etiqueta de "maratoniano" hai que levala con dignidade, eh!! Mr. Green Mr. Green De acojonarse, nada...sentidiño, nada máis!!
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 15:53
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

juandertaker escribió:
é costa abaixo desde o Facho? .. mira que xa che dixen que non queria forzar pero ao mellor non me resisto Muro Muro

Desde o Facho, hai un par de "chatoliñas", pero si...é para darlle "sapatilla!!"...si quedan foljos, como xa dixen!!
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 15:54
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

juandertaker escribió:
ApuntadO Moi feliz

Xaaaa????? Cajontal...por pouco pásaste de frenada!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 16:07
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

URKO escribió:
juandertaker escribió:
ApuntadO Moi feliz

Xaaaa????? Cajontal...por pouco pásaste de frenada!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green
jajajaja non sei de quen seria culpa!!!! Moi feliz Ríndose
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 16:26
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

URKO escribió:
davidcouselo escribió:
Ya me habéis acojonado...

David, esa etiqueta de "maratoniano" hai que levala con dignidade, eh!! Mr. Green Mr. Green De acojonarse, nada...sentidiño, nada máis!!

La carrera más similar a esta en la que he participado ha sido el Cross de Boborás, de la que guardo un recuerdo nefasto. Lo pasé peor que en el maratón.

Pero... ¿Quién dijo miedo? Además, voy en categoría parejas... Si me pierdo por el bosque... No se... Algo se me ocurrirá... Payaso
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 16:53
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

davidcouselo escribió:
La carrera más similar a esta en la que he participado ha sido el Cross de Boborás, de la que guardo un recuerdo nefasto. Lo pasé peor que en el maratón.

Pero... ¿Quién dijo miedo? Además, voy en categoría parejas... Si me pierdo por el bosque... No se... Algo se me ocurrirá... Payaso

Ostrás, Boborás!! Fai uns 5 anos que a corrín...Boas lembranzas!! Pero, en fin...calquer parecido coa realidade...!!! Directo e ó cuore: o Corgo é moito máis foidilla!!! Chupete Chupete E o comento, como xa dixen antes, para tomala con sentidiño...non para acojonar...faltaría máis!!!
KLVO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/03/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
MEIS
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 17:29
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

Esta carreira do CORGO corrina o ano pasado e a verdade e unha carreira totalmente distinta as deamais (para min) e sobre todo coa sorpresa da subida ca corda, cansinme un pouquiño pero deso se trata, veremos este ano que tal que con esta choiva ten moi boa pinta
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 17:33
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

URKO escribió:
davidcouselo escribió:
La carrera más similar a esta en la que he participado ha sido el Cross de Boborás, de la que guardo un recuerdo nefasto. Lo pasé peor que en el maratón.

Pero... ¿Quién dijo miedo? Además, voy en categoría parejas... Si me pierdo por el bosque... No se... Algo se me ocurrirá... Payaso

Ostrás, Boborás!! Fai uns 5 anos que a corrín...Boas lembranzas!! Pero, en fin...calquer parecido coa realidade...!!! Directo e ó cuore: o Corgo é moito máis foidilla!!! Chupete Chupete E o comento, como xa dixen antes, para tomala con sentidiño...non para acojonar...faltaría máis!!!
Empezo a pensar que mo estas decindo a min o de tomalo con calma Mr. Green
isalopez

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/10
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 18:58
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

al final me anote ,pero nose yo .....soy de las malas malas corriendo ,pero me gusta ,espero terminarla y no perderme.gracias por los consejos dados ,intentare disfrutarla
kikotr3

Montañés
Montañés
7/12/10
0 Carreiras
275 Mensaxes
vilagarcia de Arousa
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 19:15
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

imos faser de cabras tolas polo monte... Aplauso Aplauso Aplauso
Juanto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/12
0 Carreiras
53 Mensaxes
Porto do Son / Gijon
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2012, 19:25
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

Ya me estáis metiendo un poco de miedo, pero bueno, peor que la que hice el sábado por los picos de Europa no sera. Me voy a acabar aficionando a estas locuras Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos