Foros ›
Autor
Mensaxe
atletapopular

Novo foreiro
Novo foreiro
23/07/12
39 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2012, 8:28
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

Oin que non a organiza o San Miguel sinon que é cousa de Bernardo Acevedo... Cheirame a chamusquina.¿ Como se deixa embaucar por alguén que non é de Marín o concellal Traba tendo o Club San Miguel que tan ben organizaba a Milla e a Carreira do Nadal?.Si resulta un fracaso a quen temos que botarlle a culpa?. Disque que a organización vale 18.000 eurazos ! casi nada!.
estevezdom

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/09/11
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2012, 10:41
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

A min coma xa disen faime moita ilusión correr pola miña vila por iso non serei eu quen a critique, eu confórmome co mero feito de poder correr uns 10 mil e que me poidan ver desde as ventanas familiares e amigos, para min iso xa non ten prezo. O que sí sería criticable serían aspectos a posteriori da carreira como o circuito, avituallamentos, atención ao corredor... pero iso, como repito sería mellor facelo despois da carreira. Agora o que teríamos que facer os marinenses e promocionar a nosa carreira (organice quen a organice) para que se poida repetir moitos anos mais e se hai que facer cambios en posteriores pois intentar entre todos aportar ideas pero como dixo outro foreiro non criticar por criticar porque a imaxe desta proba pode verse afectada. Foron moitos anos en Marín sen probas e todo o que sexa correr pola nosa vila benvido sexa porque xa foron uns anos nos que estbamos no ostracismo das populares. Bueno esta é a miña humilde opinión, animo a todos os corredores a que disfruten dunha xornada de deporte sana e divertida. Se alguén alleo a vila tivese dúbidas sobre accesos, aparcamentos e demais, eu como veciño podería axudar dende eiquí dando explicacións encantadamente. Un abrazo corredores.
POFF

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/12
100 Carreiras
46 Mensaxes
MARIN
Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2012, 11:16
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

Yo a las populares voy a participar y a disfrutar de ellas,lo que me da la impresion que esta carrera es para negocio de algun@s y no me parece justo,ya se rien de nosotr@s los politicos como para que ahora lo hagan los organizadores de las carreras populares , cosa que creo que tambien esta haciendo champion chip,pues ahora le cobra lo mismo al propietario del chip amarillo que a los demas.
Y si es posible que l@s responsable de la organizacion de la carrera den la cara y nos expliquen que haran con nuestro dinero.
Yo ya pague mis 5€ y hojala se hagan mas carreras en MARIN pero no para negocio de nadie si no por el bien de tod@s.
Gracias y saludos.
El oido se fia de lo que le cuentan y el hojo de lo que ve.
Casti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/11
30 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2012, 18:36
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

independientemente del coste de la inscripción, esta carrera la voy a correr por ROSALES. Un ejemplo para todos y un fenómeno. A pesar de que sea en viernes espero que se apunte mucha gente.
addo

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/11
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2012, 21:01
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

Que Marín sexa o segundo concello de Galiza con mais alto indice de Cancer,e unha sorte para os que equi vivimos,que na entrega de premios apareza o representante da empresa que fundeu o turismo en Marín, a empresa de eventos que organiza a carreira sabe como son as categorias dos veterans,si se retira o patrocinador eu corro senon outro ano sera.saudos
pasdoe

Novo foreiro
Novo foreiro
25/07/12
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2012, 0:47
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

addo escribió:
Que Marín sexa o segundo concello de Galiza con mais alto indice de Cancer,e unha sorte para os que equi vivimos,que na entrega de premios apareza o representante da empresa que fundeu o turismo en Marín, a empresa de eventos que organiza a carreira sabe como son as categorias dos veterans,si se retira o patrocinador eu corro senon outro ano sera.saudos
Pois nada fenómeno outro ano será ten coidado ao respirar non te vaias a contaminar... eh!!! Non vaia ser que ao ir a tope correndo metas no corpo sustancias tóxicas. Xente coma ti si que me da pena, debes de ser un iluminado de eses que lle sobra o traballo. Vai a ser unha gran perda se ti non corres, seguro que te botan de menos... Manda carallo con esta xente que mezcra deporte có que non debe. En fin ten que haber de todo neste mundo. Saúdos.
cortiweider

Novo foreiro
Novo foreiro
2/12/09
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2012, 9:57
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

POFF escribió:
Yo a las populares voy a participar y a disfrutar de ellas,lo que me da la impresion que esta carrera es para negocio de algun@s y no me parece justo,ya se rien de nosotr@s los politicos como para que ahora lo hagan los organizadores de las carreras populares , cosa que creo que tambien esta haciendo champion chip,pues ahora le cobra lo mismo al propietario del chip amarillo que a los demas.
Y si es posible que l@s responsable de la organizacion de la carrera den la cara y nos expliquen que haran con nuestro dinero.
Yo ya pague mis 5€ y hojala se hagan mas carreras en MARIN pero no para negocio de nadie si no por el bien de tod@s.
Gracias y saludos.
El oido se fia de lo que le cuentan y el hojo de lo que ve.
muy bien POFF, que ya sabemos por donde vas... 3 mensajes, 3 rajadas... Crearte un nick para ser asi destructivo y defender a los corredores populares?????? Utiliza el tuyo de siempre, q es por una noble causa... O es q a lo mejor el objetivo no es la causa????
estevezdom

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/09/11
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2012, 10:25
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

Xa falta pouco para a proba, veña corredores temos que lograr que a xente se anime a correr e pasar unha tarde de deporte e de alegría. Agardo que haxa moito rezagado coma min que se apunte a última hora Avergoñado .
Marín agarda unha óptima carreira popular.
a_rodal

Novo foreiro
Novo foreiro
23/07/12
162 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2012, 12:44
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

alguien sabe donde apuntarse que no sea en la pagina web del organizador y mediante tarjeta de credito??
fui por el ayuntamiento y no tenian ni put.. idea!!! de que organizaban una carrera
alguie saben donde????
POFF

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/12
100 Carreiras
46 Mensaxes
MARIN
Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2012, 13:00
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

Lo mas triste es que un evento que tiene un coste de +o-5000€ y dispone de 15000€ mas las inscriciones, que el concello monta como represalia a las criticas que recibio por utilizar las pistas de atletismo como parkin y utiliza a Manolo Rosales de gancho se lo de a alguien que lo hace para su venefio economico me parece de nigrante.
Cuando creo que si hablaran las cosas con el San Miguel y los del Pinga-Pinga Manolo Rosales si tendria el homenaje que se merece por todo lo ques en el mundo del atletismo.
Y la muestra de lo que le importa al concello la carrera nos lo dice a_rodal,que pregunto en el concello y no tienen ni idea de la carrera.
addo

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/11
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2012, 20:17
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

a axuda de ence son 8.ooo euros non 18.000,o tema das inscripcions no concello penso que se vai arranxar ea organizacion xa habera tempo de xulgala,amodiño como decia o difunto de jon.
Castrove

Novo foreiro
Novo foreiro
25/07/12
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2012, 20:52
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

sin ter que ver coa organizacion agardando informar dalgunhas cousas con respecto a carreira coido que a organizacion vai ter problemas pa cubrir o presuposto no capitulo de gastos ten arbitros ..600, champion chip...2800
trofeos..600, megafonia..750, arcos..600, 600 camisetas tecnicas 1750,
vallas,conos,personal,carpas..etc.hasta completas 14000 euros aproximadamente,
No capitulo de ingresos,ence..8.000, a caixa..1.000, inscripcions..3000.
concello..2.000.
vexollo crudo,animo e a botar unha man.
Gines

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/11
0 Carreiras
4 Mensaxes
Marin
Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2012, 21:56
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

Castrove escribió:
sin ter que ver coa organizacion agardando informar dalgunhas cousas con respecto a carreira coido que a organizacion vai ter problemas pa cubrir o presuposto no capitulo de gastos ten arbitros ..600, champion chip...2800
trofeos..600, megafonia..750, arcos..600, 600 camisetas tecnicas 1750,
vallas,conos,personal,carpas..etc.hasta completas 14000 euros aproximadamente,
No capitulo de ingresos,ence..8.000, a caixa..1.000, inscripcions..3000.
concello..2.000.
vexollo crudo,animo e a botar unha man.

marcosgil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/12
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2012, 22:32
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

helsinki
Maratoniano
Maratoniano



Rexistrado: 4/04/08
Carreras: 450
Mensaxes: 141
Ubicación: o barco

Mensaxe novaPublicado: Mér, 25 Xul 2012, 21:16 Asunto: Re: Santiago Peregrino do Burgo, Pontevedra. 25-J Responder citando
Aplauso Aplauso Aplauso
Un 10, un año más, por los organizadores, que demuestran que con dedicación y esfuerzo, pueden sacarse adelante carreras, sin pagar inscripción, sin chips ni jueces, pero con agua y camiseta para todos.
Gracias por regalarnos una mañana festiva haciendo lo que más nos gusta: correr, y además, gratis.
Aplauso Aplauso Aplauso
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2012, 23:21
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

a_rodal escribió:
alguien sabe donde apuntarse que no sea en la pagina web del organizador y mediante tarjeta de credito??
fui por el ayuntamiento y no tenian ni put.. idea!!! de que organizaban una carrera
alguie saben donde????

Sinto decirche que as carreiras que Organiza CHAMPIONCHIP só se pode inscribir mediante os eu sistema... a min pasoume fai tempo en Ourense, Santiago, Lugo... e non hai maneira, ou te fas unha conta e pagas con tarjeta, paypall ou o que sexa, pero por internet, ou nada... Triste





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos