Foros ›
GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
cadozon

Novo foreiro
Novo foreiro
24/02/11
1 Carreiras
16 Mensaxes
Dozon
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 11:09
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Guti, tes toda razón. Nas normas da carreira poñia ben claro todas as cousas que fai falla levar, eu vin que o 80% da xente nin levaba silbato, nen manta termica, nin augua,... nin nada. Cando ian facer un trail nocturno no mes de marzo en galicia. Pero eso e cousa de cada persoa non so da organizacion.

Pero por outra parte pareceme vergonzoso que pasen esas cousas, porque eso tamen nos pode pasar os que imos a modiño.
So espero que eso valla para reflexionar e aprender.

Eu paseino moi ben. Muerto
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 11:10
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Por supusto que non é agradable perderse non monte unha noita coma de onte. Quero crer que todos os participantes ían equipados como a situación o requería e a organización aconsellaba (manta térmica, tf. etc.), quero crer que tamén tiñan a suficiente experiencia como para saber que te podes perder, e non digo se aparece a néboa (uf!!) ninguén che pode garantir que a montaña ía ser un "paseo militar", pero tamén e certo que todos queremos un mínimo de garantias. Eu non fun porque sabía que "noite+choiva+frio" e unha combinación perigosa onde ninguén me pode garantir máxima seguridade. Pero creo que cebarse con descalificativos contra GMTA é inxusto, outra cousa é que a organización non cubrira as expectativas dalguns cando as cousas se torcen. Atrévome a decir que o 95% das carreiras de montañas que se organizan están feitas por corredores populares cheos de moi boas intencions e con recursos humanos e económicos moi limitados, oxala poderamos contar con protección civil ou garda civil, pero iso non é tan fácil, se na organización non está involucrada algunha administración, prácticamente é imposible, e falo por experiencia. Repito, lamento o acontecido polos que se perderon, pero os que coñecemos alguns dos organizadores sabemos que é imposible que non fixeran todo o posibel por que as cousas saliran ben.
As críticas son lexítimas, as descalificacions "cuestionables" pero ao mellor chegará o día que non haxa carreiras de montaña en Galicia, porque os populares que as montan collerán medo e non terán necesidade de soportar esto.
Desexo que os que se perderon estén ben. Un saúdo.
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 11:16
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Lo siento Guti, Magono, pero nosotros no nos perdimos seguimos siempre las cintas de la organización solo que dimos dos vueltas al bucle, porque no había NADIE a indicar el desvío. Si se pierde uno es mala suerte si se pierden 50 la culpa no puede que ser de la organización. Y no se trató de 5 minutos. LLegamos a la casa a las 24:00, el primero en llegar al "refugio" llegó a las 23:30 y en seguida llamó a la organización. Eramos 13, el primer coche llegó UNA hora despues!!! para rescatar solo a 4. El coche no era de la organización si no de la mujer de un corredor perdido y conducida por un paisano. Yo no se que medio de evacuación tiene la organización...por lo menos esperaba que se avisara protección civil...pero nada....que va.......esta es aventura.............y que la gente perdida se joda!!!!
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 11:25
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Editado


Última edición por callosraba o Lun, 11 Mar 2013, 11:10; editado 1 vez
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 11:27
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Olangullo, la organización no es que no iso lo posible, cuando se enteró que la gente estaba perdida simplemente no hizo NADA DE NADA, ese era su plan de evacuación: "si alguien se pierde o se hace daño asunto suyo, poque nosotros no haremos nada"; pues tendrían que especificarlo para la proxima carrera....y por cierto me gustaría saber si esto es legal....es una verguenza!!!


Última edición por hormigAtomica o Dom, 10 Mar 2013, 11:29; editado 1 vez
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 11:28
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Creo que o único lugar susceptible de perderse era precisamente onde se cruzaban o percorrido de ida e o de volta, e alí non había ninguén dando indicacións.Precisamente seguimos as balizas que se vían moi claramente pero eran as equivocadas. Non se perderon dous ou tres corredores...fomos bastantes máis, e aínda que acepto que se pode ir despacio e con coidado, unha carreira é unha carreira. En todo caso a principal crítica é que unha vez localizados nos deixaron tirados un montón de tempo, seguramente por falta de medios, pero ao meu entender ter algo preparado por si se produce un accidente ou hai que evacuar a alguén é algo que sen debe esixir á organización dunha prova deste tipo. Que un compañeiro con un esguince, como poidera ser cunha lesión máis grave se teña que esperar a que rematen de pasar tódolos corredores tampouco é de recibo. Cada quen que cumpla coas súas responsabilidades.
Debemos de deixar un tempo para que a propia GMTA se manifeste sobre o tema e de a súa opinión o que nos dará a todos unha nova perspectiva do que sucedeu.
Seguramente ao final todos aprederemos algo máis sobre o tema.
Sempre que ocurre un caso deste tipo e alguén se perde nunha carreira observo unha certa hipocresían por parte dos que non o fixeron (quen si ían moi cansos, que si a min nunca me sucede...) pero o certo é que as dúas veces que a min me ocurriu...( Riós, na súa primeira edición e aquí en Vilatuxe) non creo que toda a culpa fora miña e creo que facendo as cousas de outro xeito non houbera pasado.
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 11:45
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Siempre se puede hablar y criticar, es bueno y puede servir para mejorar las cosas (que siempre se pueden mejorar y no siempre es cuestión de dinero), pero sin pasarse, aunque es normal que aún tengáis el cabreo encima.

Creo que se debían de marcar los kilómetros, de manera aproximada, para que todos veamos que vamos en la dirección correcta y avanzando. A veces es fácil confundirse con las marcas de la ida, como debió de ser este caso, y en vez de ir para delante vas para atrás.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 11:47
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Coido que nese punto había un cartel de Gmta cunha flecha a dereita e xa se entraba na zona onde estaban as arbores deitadas onde había que agacharse.
De seguir cara a esquerda se repetia o bucle.
Nese intre eu ia so , e dubidei entre as balizas da dereita ou a flecha , e obedecin a esta derradeira.

Eu entendo a rabia dos perdidos , que de seguro perdeuse o primeiro do grupo e os outros foron detrás.
Para atopar a alguén nese monte é complicado, pois ainda que chames a organizacion e dificil explicar onde te atopas a non ser polas coordenadas gps..
Pero non crucifiquemos a Gmta , pois grazas a eles temos un estupendo circuito de trails.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 11:59
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

De acordo con Guti, con Magono e entendo perfectamente os perxudicados (cos que falei largo e tendido o remate da carreira) . Todos aportamos cousas interesantes para que o fin o cabo milloren as carreiras. E todos debemos asumir as nosas responsabilidades. Eu perdínme no bucle, fixen algo mais dun kilómetro ata que recuperei o camiño. Preocupado, nervoso porque ia coa muller e ista ía mancada e pasandoo algo mal e o tempo tiña pinta de poñerse feo. Mais pensaba que na miña mochila levaba un teléfono con batería completa e dotado de GPS real, manta térmica (das boas, grande, reutilizable) , pilas de reposto, outro frontal con pilas novas, BRÚJULA Silva , outro impermeable, outros guantes, outro Buff, 1 litro de auga, tres geles, unha barrita, caramelos..¡e todo en bolsas estancas! , ¡e a muller o mesmo! Meus anos de biker e as rutas de montaña ensinaronme algo , e moito mais xente que disto sabe horrores como meu amigo Pepe de CN, que sempre dí que esa tendencia ó "minimal" e a aventura podo traer moitos disgustos. Sentidiño, boa letra, non mancarse e seamos serios. De 13 perdidos nise grupo, dito por eles, ningún levaba un teléfono móbil por "non ser estrictamente obligatorio" . Un móvil pesa menos que un gel. Así que todos a asumir a parte que nos toca e a millorar. Volo dí un que onte se perdeu.
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 12:00
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

¡Ah! E un chisqueiro. Que tamen sabemos facer lume no monte.
aeiou

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/09/12
0 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 12:01
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Por suposto que é criticable negativamente a actuación, alomenos ,dunha parte da organizacion.
Cando se perden moitos corredores é que algo fallou.
Grazas a "casa de acollida" que nos tratou o mellor que pudo,dado que eramos moitos os corredores perdidos.
rayo

Novo foreiro
Novo foreiro
12/03/12
18 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 12:13
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

por desgracia eu tamen fun unha das que me perdin con outras 4 persoas,as persoas que din que estaba ben señalizado eu non digo o contrario,porque case todos que nos perdemos seguimos as balizas,pero as equivocadas,logo do ultimo avituallamento, nese punto foi donde se perdeu a malloria da xente, e verdade que habia moita xente sen movil,pero nunha carrerira nocturna e no monte xa teria que ser obligatorio levalo.
eu espero que todos hayan chegado ben,porque cando eu me marchei sobre a 2 inda habia xente perdida,
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 12:15
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

aunque hubieramos llevado un movil daba igual, nadie hubiera venido a rescatarnos...eso si hubieramos podido escuchar musica por el camino...eso ayuda...flipo con la indulgencia y comprensión con el GMTA, a mi me parece que no hay justificación posible
bito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/02/13
0 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 12:18
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Está claro que cada un mira desde o seu lado, e os amigos dos organizadores defenden a súa parte, pero eu defendo unha realidade: o de onte pola noite non é de recibo. Disgustarse coa organización é o menos que teño que facer.

Por certo, eu deixei a tenda de campaña dentro do coche porque pensei que non ia necesitala.
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 12:54
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Magono escribió:


Creo que se debían de marcar los kilómetros, de manera aproximada, para que todos veamos que vamos en la dirección correcta y avanzando. A veces es fácil confundirse con las marcas de la ida, como debió de ser este caso, y en vez de ir para delante vas para atrás.


+1





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos