Foros ›
I CARREIRA CAMPO A TRAVÃ?â?°S DO CORGO - CORRUBEDO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 11:46
Asunto:

Se preve otra fiesta forera en Corrubedo, la marea azul de correr en galicia tiene ganas de cross :tierra y desniveles acompañado de buenas vistas y refrescada por la brisa del mar, para terminar en un relajante baño para las cansadas y maltrechas piernas.
Tiene buena pinta esto.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 12:45
Asunto:

Imposible ocultar a ledicia que nos produce recibir os apoios dos grandes atletas da nosa comunidade. Moito de orgullo para nós, e que nos da folgos extras para que intentar que todo saia perfecto.
Esperamos que na categoría femenina o nivel sexa igoal de alto como o vai ser a masculina, é para nós importantisimo que a participación femenina sexa numerosa e escomenzar a romper esa desigualdade numérica que sempre temos nas carreiras entre ambos sexos.
Comentar que este fin de semana, imos estar en Teira-Corrubedo, para percorrer o circuito e ver o número exacto de persoas que imos necesitar o longo da carreira. Ver os camiños que temos que cortar, ver donde é necesario sinais de reformo e tamén, dado que o tempo parace que vai ser bó, sacar fotos da zona para, si é posible, a semana que ben poder poñelas na páxina web a igoal que o percorrido.
Comentar que xá se están a producir as confirmacións das empresas que van a colaborar e que o optimismo non invade. Queremos ser cautos, non temos moita experiencia, ainda que nos está axudando xente que si a ten, pero confiamos en que todo remate de forma altamente satisfactoria, tanto para os atletas que ides participar como para a organización.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 18:58
Asunto:

Actualizo o listado:

banderas
derek
afiador
vicman
fema (espero que si)
kurty
urko (este sabe o percorrido de memoria)
pedronimo
morangui (co pack)
aguita (and family)
gallego (desfeitiño)
lestrove
Inma (Suso de la Fuente)
Fleky
Valeiro
Afiador
Aguita
Elyana¿?
....
Saudos
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 19:00
Asunto:

Pregunta: ¿Habrá pruebas para categorias menores?,lo digo por si me dejan correrla,para animar a mis hijos Guiño (el mayor creo que ya empieza a sospechar que lo quiero "reconvertir" Demo )
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 19:54
Asunto:

As categorías escolares van desde a benxamín, de 6 anos en adiante. Imos facer unha pequena campaña polas escolas e institutos do Concellos invitando a participación e intentar conseguir unha boa participación.
De todas formas, para a semana, seguro que imos ter xá o regulamento nesta páxina.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 10 Mar 2007, 0:28
Asunto:

Animo, tanto a Castiñeiras, Barbazón coma os seus colaboradores, coa boa intención que ten, seguro que o fan fantástico, de feito simplemente coa idea xa están conseguindo reunir a un grupo de amigos, soamente falta que acompañe o tempo e eso vai ser unha festa inolvidable, (inolvidable) xa que moitos do foro probablemente debutemos nun cross.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 10 Mar 2007, 11:26
Asunto:

Xá me tarda o día, e mira que quedan cousas, canto máis facemos, máis parece que falta. De todas formas, as cousas van ben, si non temos tantos agasallos, temos menos, o importante é que a carreira vós parezca bonita; do que estamos seguros; e que nós cometamos os menos erros posibles, e si todo eso non é posible, que as sardiñas esten boas, o pan fresco e non falte o viño.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Mar 2007, 11:42
Asunto:

castinheiras escribió:
Comentar que este fin de semana, imos estar en Teira-Corrubedo, para percorrer o circuito e ver o número exacto de persoas que imos necesitar o longo da carreira.
¿Cando? ¿A que hora? ¿é o nacemento do CARbar (CAR do Barbanza)??
Disimulando Disimulando
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 10 Mar 2007, 13:59
Asunto:

¿donde te metes Urko? xá pensei que me tiñas abandonado. Como supoño que xá sabes, teño restrinxido por barbanzon e banderas poder facer a pelota, polo tanto vas quedar sin a túa dosis.
Este fin de semana soamente imos ir os 4 ou 5 pringaos do comite olímpico a inspeccionar o circuito e valorar o que fai falla. De todas formas, temos pensado quedar algún fin de semana para ir correr e facer un CAR deses. Xá che tendrei informado.
Boeno, voume, que estou de boda e teño que poñerme juapo.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Mar 2007, 16:16
Asunto:

castinheiras escribió:
¿donde te metes Urko? xá pensei que me tiñas abandonado. Como supoño que xá sabes, teño restrinxido por barbanzon e banderas poder facer a pelota, polo tanto vas quedar sin a túa dosis.

Barbanzón, Banderas: sondes uns cabr......s; co que necesito unha boa dosis de "xabrón" para subir o ego... Demo !!!!!!!! (hala, que vos pese nas vosas conciencias!!!!) : Disimulando Por certo, Castinheiras, a correr convidas pero o bodorrio ese...todo para ti, ¿non?? ai, señor!! que inxusta é a vida....!! Ríndose Ríndose
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Sáb, 10 Mar 2007, 16:29
Asunto:

tanto xabron de eique para ala cando vaia a esa carreira eivo levar unha pastilla de xabron se me lembro para que vos refreguedes jejeje

You´ll never run alone
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Mar 2007, 16:34
Asunto:

por certo, Fleky: ti creo que eres outro cabr......, esa firma ¿non é Demo o himno do Liverpool????? (asinado: un culé!!) Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Sáb, 10 Mar 2007, 16:38
Asunto:

jajaja
si a firma e do himno do liverpool pero puxena non por o do liverpool senon porque o significado en si do que di porque fai anos merquei a camisola do liverpool nas ramblas copia como non o ser da rambla e dixenlle a mestra de ingles que significaba e e un bo siginificado e enterei do que lle conleva o liverpool esa frase e unha frase de historia coma quen di
You`ll never walk alone ti nunca caminaras so
Gustoume e a uso moito
sinto moito a eliminacion do barsa tanto do madrid son equipos españois e deberian tar ai no mais alto pero non teño nada en contra deles e mais eu son do celtiña jejeje
pero bueno pa facelas paces pola frase levote a pastilla de xabron se queres Sorriso Sorriso Sorriso Sorriso

You´ll never run alone
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Mar 2007, 16:43
Asunto:

aajajajajajaj......perdonaaaado!!!!
hasta a vou a copiar...un pouco modificada: you'll never run alone
vémonos en Corrubedo, amigo!!! Ríndose Ríndose
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Sáb, 10 Mar 2007, 16:45
Asunto:

Vemonos ala e a todo isto xa que a zona e fermosa porque soio ires a veces e tal podiamos inventar ali un CAR para facer os da zona de barbanza e alrederores e facerlles o pique sano o resto Razz jejejejeje

You´ll never run alone





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos