Foros ›
Autor
Mensaxe
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 9:14
Asunto: Re: Os Correcamiños

Parabens, sonsuso, eres un crack, magoa de caida senon facias sub 3:10 seguro, en Coruña veremonos, xa que a vou a preparar eu tamén, espero felicitarte daquela polos teus sub 3:10.

Forza e ainda que teñas que descansar nestes meses, non o deixes moito de lado que a forma perdese rapidamente. Silbar Silbar Silbar

Saudos a todos, equipo¡¡¡

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4277 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 20:42
Asunto: Re: Os Correcamiños

Podes estar orgulloso Sonsuso, demostraches unha gran capacidade de sufrimento que é unha das cualidades imprescindibles para un maratoniano que se precie.

Pola miña banda, acabo de subir os puntos da carreira de 5km en Vigo na que fun segundo, 142 para o bote. Algo é algo, pero está claro que aportarei moitos máis o día que corra unha MM. O ano pasado corrín a Mediasan, que non me favorecía nada pola de costas que tiña, e fun 23º, repetindo o resultado sacaría uns 500 puntos, calculo, como en catro das curtas aínda que quede máis arriba. Son elucubracións mentres me fago unha idea das regras e da estratexia do circuito de CeG.
enjapeneiva

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/04/10
40 Carreiras
182 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2014, 17:13
Asunto: Re: Os Correcamiños

suso, como dirían en aquella película: Todos somos contingentes, pero tú eres necesario. Felicidades!!!!!
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4277 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2014, 17:15
Asunto: Re: Os Correcamiños

enjapeneiva escribió:
suso, como dirían en aquella película: Todos somos contingentes, pero tú eres necesario. Felicidades!!!!!

Pero supoño que non irás a Negreira, ¿non? que o patriotismo correcamiñeiro está moi ben pero a saúde é o primeiro e tes que recuperarte Moi feliz
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2014, 10:37
Asunto: Re: Os Correcamiños

Saúdos a todos, xa esta o equipo formado e parece que este ano ai máis nivel na nosa división, xa se verá.

Felicitar os galgos do equipo un queda segundo nunha carreira (calquera lle sigue)
e outro remata a segunda maratón (que ai que vivilo para saber o que é)

Felicidade ous dous, Miguel e Suso e descansa que lle virá ben o pe.

Eu despois de Santiago estiven un pouco vago de entrenos Silbar pero o Domingo vou a Negreira, carreira que me encanta e foi meu debut como corredor popular.

Zapatilla Correcamiños.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4277 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2014, 11:30
Asunto: Re: Os Correcamiños

¿Como facemos para quedar logo o domingo? Eu chegarei en coche dende Vigo. Podíamos fixar un momento e lugar concretos para cando estemos quentando.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1336 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2014, 21:39
Asunto: Re: Os Correcamiños

Non vou non vou. Nin Negreira nin Vilagarcía ... pasarei unhas cantas semanas ata que volva a poñerme as zapatillas. Acabaron todos os dedos moi tocados entre uñas e xemas. Así que coma dis Gefreiter, a saúde é o primeiro!

Torby, o de galgo pra Gefreiter paréceme idóneo. A min deixame en tractor jejeje

Moita sorte este domingo en Negreira a todos! Eu pasareime a botar unha ollada á Vigo+11 xa que quedo na casa

PD: nandopr xa nos bota de menos e ten que pasarse polo fío Guiño
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2014, 21:47
Asunto: Re: Os Correcamiños

sonsuso escribió:
Non vou non vou. Nin Negreira nin Vilagarcía ... pasarei unhas cantas semanas ata que volva a poñerme as zapatillas. Acabaron todos os dedos moi tocados entre uñas e xemas. Así que coma dis Gefreiter, a saúde é o primeiro!

Torby, o de galgo pra Gefreiter paréceme idóneo. A min deixame en tractor jejeje

Moita sorte este domingo en Negreira a todos! Eu pasareime a botar unha ollada á Vigo+11 xa que quedo na casa

PD: nandopr xa nos bota de menos e ten que pasarse polo fío Guiño

Lógico el "DESCANSO DEL GUERRERO"

Yo también disfruté en OPORTO hace 3 años...

Seguro nos vemos en A CORUÑA el 19/Abril/2015 (Yo voy a correr el 10.000.-) Silbar Disimulando Bailar
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2014, 13:32
Asunto: Re: Os Correcamiños

gefreiter escribió:
¿Como facemos para quedar logo o domingo? Eu chegarei en coche dende Vigo. Podíamos fixar un momento e lugar concretos para cando estemos quentando.

Eu vou dende Santiago non sei cando chegas?? pero as 11 horas na curva antes da entrada en meta onde o colexio-instituto Pensando para quentar

Que che parece.....ou di ti outro sitio
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4277 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2014, 15:33
Asunto: Re: Os Correcamiños

Torby escribió:
gefreiter escribió:
¿Como facemos para quedar logo o domingo? Eu chegarei en coche dende Vigo. Podíamos fixar un momento e lugar concretos para cando estemos quentando.

Eu vou dende Santiago non sei cando chegas?? pero as 11 horas na curva antes da entrada en meta onde o colexio-instituto Pensando para quentar

Que che parece.....ou di ti outro sitio

Pois alí mesmo, eu levarei gorra, a camisola vermella e azul do Milladoiro e teño un leve parecido, en menos guapo, con Gregory Peck no meu avatar.
enjapeneiva

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/04/10
40 Carreiras
182 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2014, 19:10
Asunto: Re: Os Correcamiños

A ver si nos vemos en la Vigo+11, despues de currar siete días seguidos, no estará mal descomprimir un poco.
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2014, 11:17
Asunto: Re: Os Correcamiños

Sorte en Vigo a enjapeneiva,
eu vou a Negreira e levarei a camiseta laranxa.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4277 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 16:10
Asunto: Re: Os Correcamiños

Pois síntoo pero a quedada en Negreira foi unha desfeita. Quentei pola zona que quedáramos pero estaba cortada pola carreira dos xuvenís, e ademais como facía tanto frío tiven que poñer unha camiseta vella branca por enriba da do equipo. Tentei localizar a alguén polos avatares (sobre todo a Baoes que é inconfundible coa barba) pero non houbo xeito.

Para a próxima temos que organizala mellor. Espero que saíse ben todo ós que correstes esta fin de semana.
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 16:42
Asunto: Re: Os Correcamiños

gefreiter escribió:
Pois síntoo pero a quedada en Negreira foi unha desfeita. Quentei pola zona que quedáramos pero estaba cortada pola carreira dos xuvenís, e ademais como facía tanto frío tiven que poñer unha camiseta vella branca por enriba da do equipo. Tentei localizar a alguén polos avatares (sobre todo a Baoes que é inconfundible coa barba) pero non houbo xeito.

Para a próxima temos que organizala mellor. Espero que saíse ben todo ós que correstes esta fin de semana.

Yo tenia carrera en O Barco de Valdeorras y la hice la denominada "OS SANTIÑOS"

Igual nos vemos el próximo Domingo en OURENSE Aplauso Aplauso
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 13:50
Asunto: Re: Os Correcamiños

Pois eu tamén más ou menos o mesmo, pregunteille a dous que levavan gorra (canta xente había con gorra) e camiseta vermella pero non eran Muro , o problema foi a chegada dos xuvenis para o próxima precisamos máis o sitio.

Saudos a todos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos