Foros ›
Autor
Mensaxe
moyano

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/11/12
98 Carreiras
470 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Xan 2015, 14:59
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

Alguien tiene sitio en coche soy de vigo
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Xan 2015, 13:10
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

Algún consejo para ir desde Vigo. Me refiero al tema de las Autopistas.
Se puede pagar con el dispositivo de Vía rápida de Galicia?
Es mejor evitarlo? (he oído de todo)
Cómo hay que hacer para pagar con dinero? (me refiero a que antes al menos había que sacar una tarjeta previamente....
En Fin Se agradece cualquier consejo. Yo fui el año pasado pero tenía la suerte de que aparte de ir con 3 Grandes Atletas, Weber se sabía todos los vericuetos y llegamos rapidísimo y sin coger ni un tramo de Autopista...
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 08 Xan 2015, 13:18
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

Entra en Portugal y tira siempre por la A28.Gratis total. Sorriso
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Xan 2015, 16:39
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

lestrove escribió:
Entra en Portugal y tira siempre por la A28.Gratis total. Sorriso
Gracias Lestrove. Llevaré la camiseta de tu prueba como en Barreiros. Es de las mejores que me han dado. Un Saludo.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 08 Xan 2015, 17:25
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

Andrés61 escribió:
lestrove escribió:
Entra en Portugal y tira siempre por la A28.Gratis total. Sorriso
Gracias Lestrove. Llevaré la camiseta de tu prueba como en Barreiros. Es de las mejores que me han dado. Un Saludo.

Jolin,mi camiseta en tierras internacionales. Sorriso
Te has ganado otra camiseta tecnica. Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 08 Xan 2015, 21:00
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

Acabo de recibir el email con la foto de la camisola con la que nos van a agraciar. Aplauso
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Xan 2015, 0:17
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

Te tomo la promesa... búscame entre los más de 6000 que vamos a Correr Molón
Estupenda Camiseta y Gran Carrera. Flipaba cuando vi mi Nick escrito sobre el asfalto. Me temo que tus ritmos son demasiado rápidos para mi, así que espero recoger la camiseta en la Carrera si te animas a organizarla este año (la verde era una maravilla). Un Saludo y Gracias Crack
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
485 Carreiras
3737 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Xan 2015, 10:18
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

Andrés61 escribió:
Te tomo la promesa... búscame entre los más de 6000 que vamos a Correr Molón

Non hai 6000 inscritos, a día de hoxe non hai nen a metade, xa que o nº de inscricao, comenza no 3757 e remata no 6577. (E destes ainda hai moitos con pendente o pago da inscripción) O máximo de inscritos é de 4000.

Eu se miro nos inscritos na páxina da mmviana, asigname o nº 4000 e pico, e en cambio teño o Dorsal nº754, mándaronmo nun e-mail.

Non queda nadiña, para escomenzar un novo ano de medias maratóns. Aplauso Aplauso
timino

Maratoniano
Maratoniano
25/07/12
0 Carreiras
75 Mensaxes
O Barco
Respostar citando Envío Ven, 09 Xan 2015, 19:48
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

lestrove escribió:
Acabo de recibir el email con la foto de la camisola con la que nos van a agraciar. Aplauso

Ya no lo recuerdo pero creo que no me pidieron talla de camiseta al hacer la inscripcion
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 09 Xan 2015, 20:22
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

timino escribió:
lestrove escribió:
Acabo de recibir el email con la foto de la camisola con la que nos van a agraciar. Aplauso

Ya no lo recuerdo pero creo que no me pidieron talla de camiseta al hacer la inscripcion

Te la daran a escoger,supongo. Sorriso
fiponoia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/05/14
35 Carreiras
81 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Sáb, 10 Xan 2015, 1:26
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

Bueno, pois un máis, e vai ser a mińa primeira media!!
Estou entrenando para a Vig-Bay, pero vou probar a facer esta antes para non pinchar na Vig-Bay de novato.

Tres obxetivos por orde de prioridade:
1- Disfrutala
2-Rematala
3-Baixar de 2 horas??
mosquera9599

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/13
81 Carreiras
583 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 10 Xan 2015, 9:48
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

Pois para ser a túa primeira MM fixeches unha moi boa elección. O ano pasado foi a miña primeira MM tamén. Nunca fixera rodaxes tan largos, iba medio acojonado, e solo...
Acabei e fixen 1h54, coa sensación de poder correr algúns kilómetros máis... Subidón!!!

Aiquirindo

10.000 METROS: 47.49 - OFICIAL
21.097 METROS: 1.50.15 - OFICIAL
fiponoia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/05/14
35 Carreiras
81 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Sáb, 10 Xan 2015, 14:09
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

Gracias Mosquera, no de ser a primeira e no de ir medio acojonado coincidimos plenamente jajaja.

Agora asáltame unha dúbida a ver si me pode asesorar alguén que eu son novato no tema.
Estou facendo un plan de entrenamento de Media Maratón en 2:00, (para a Vig-Bay en Marzo que sería a mińa primeira Media), pois ben, o Domingo pasado tocabame facer 2 horas e como ía ben e despreocupado do ritmo, cheguei a facer os 21,100 en 2:04.

Como os próximos Domingos me toca repetir tirada de 2horas, onte pola noite doume o arrebato e apunteime para esta media con idea de tomarma como un entrenamento máis e ó mesmo tempo ver que tal a sensación de unha Media.

Agora a mińa dúbida, si o Domingo é a Carreira, mańá sairei a correr 21K como me toca por entrenamento?? ou saltome o entrenamento para ir máis fresco á Viana?? Pensando
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
485 Carreiras
3737 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Xan 2015, 17:22
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

fiponoia.
Non sei de donde sacaches ese plan, pero considero que e una salvaxada facer tiradas de 2 horas para preparar una media esas tiradas son case que as mais longas ke se fan para unha maratón.
Se xa fixeches unha desas tiradas e xa pasaches dos 21 kms. Estas maís que preparado para baixar na media de 2 horas.
Ten en contra que nunha carrera saimos maís que motivados e rendimos moito mais que nos entremos.
Eu para as medias nunca paso de hora e media de entreno. E ágora vou mais por kms. 16 ou 17 como moito. Manan eu faria como moito 1h40 .
Ainda que eu xa levo mais de 80 medias e vou a todas as que podo.
Se quedas con boas sensacions tes o 22 de febreiro a media de Coruña e esa si que e chanciña.
fiponoia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/05/14
35 Carreiras
81 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Dom, 11 Xan 2015, 16:25
Asunto: Re: Media Maratón Viana do Castelo 2015

Hola Kurty, o plan de entrenamento saqueino de Runtastic, entre outros, había un plan para 2:00hrs. que é o que estou facendo, (non me atrevín co de 1:50hrs e igual era máis indicado).

O Domingo pasado tocábame tirada de 2horas a un ritmo entre 6:10-6:50, pero é que non son capaz de ir a ese ritmo, así que fun ó ritmo que me sentía cómodo olvidándome do tempo.
Cando me din conta vin que lograra facer máis dos 15K, así que seguín e completei os 21,100 por primeira vez e levoume 2:04:15.

Hoxe finalmente, e despois de darlle voltas, saín igualmente a un ritmo cómodo á completar 15K, e saíume en 1:22hr. e a un ritmo de 5:30.
Para a semana vou sair 40' Martes e 30' Xoves, e polo medio metereille algo de piscina, penso que así estaréi suficientemente descansado para a Carreira do Domingo.

Respecto ó de que nas carreiras salimos máis motivados, ahí esta o problema, lembro que o meu primeiro 10K en Ribeira paguei a novatada, sain coma un foguete, por debaixo do meu ritmo normal, resultado, por dúas veces parei de correr para camińar, e do kilómetro 7 para díante sufrín o que non está escrito, por ese mesmo motivo me apuntei a esta, para ir con cabezińa e probar a ver como vai o tema, despois na Vig-Bay xa se verá si logro baixar das 2 horas.

Eu medias non fixen ningunha, o que estou facendo son casi todas de 10K.
Teńo que ir aprendendo pouco a pouco que empecei a correr en Marzo e teńo medo a unha lesión, por eso alterno días de correr con días de piscina para non cargar as rodillas que ando polos 80Kilos, (a bici está aparcada no garaxe que algún conductor kamikaze quitoume as ganas de sair con ela).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos