Foros ›
Autor
Mensaxe
obranabe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/10/12
20 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Nov 2015, 17:07
Asunto: Re: Vigo +11

Con algunos errores, como se ha dicho aqui. Pero comparado con otras carreras me parecio que estaba bastante bien en general.

Como siempre una gozada correr por el centro de Vigo.

Por cierto, que raros son los tallajes de las camisetas. A veces una L es pequeña y otras una M es grande.
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Dom, 08 Nov 2015, 19:47
Asunto: Re: Vigo +11

Jo!! Y yo enfadado por cargarse el segundo punto de agua y resulta que mucha gente sin agua en el primero, imperdonable.Este fallo con el calor que hacía tira por la borda lo bonita que estaba la meta este año y el día maravilloso que hizo.Como siempre Vigo is different!!
sevi

Maratoniano
Maratoniano
4/10/09
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Nov 2015, 20:38
Asunto: Re: Vigo +11

Aparte del fallo del agua, que también hay que pensar que en noviembre nadie se imaginaba este calor, enhorabuena a la organización: una carrera multitudinaria, con carreras de categorías inferiores y buen trato. Y gracias porque a última hora nos hicieron un par de cambios de dorsal sin ningún problema.
PacoKipketer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/09/15
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Nov 2015, 22:23
Asunto: Re: Vigo +11

la entrada en meta fue espectacular, hasta la bandera de gente y bajando a tope desde el virage del corte inglés,

con ganas ya de correr la del año que viene Aplauso Aplauso
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 08 Nov 2015, 22:41
Asunto: Re: Vigo +11

Antes de nada agradecer os organizadores o seu esforzo. Este ano se notou moito máis cariño que o ano pasado, pero moito máis, e sobre todo ánimo de agradar e de correxir erros.
Críticas constructivas, a maiores do indicado.
- A clasificación non se imprimiu e se colgou, e tampouco estivo subida a páxina web ata as 13:32 (Despois de rematar a ceremonia). Había xente que non sabía se tiña podium, e era sorpresivo. En caso de erros non se podía reclamar (Eu estaba pendente por un problema co dorsal)
- Non sei se houbo problema coas camisetas, a min non me importa, pero costa moi pouco o inscribirse indicar a talla da camiseta, e entregar esa, así cada un leva a camiseta que pide, e non a que lle apetece. O sábado no Corte inglés, dixeron que os prebenxamíns non lle daban camisetas, e hoxe todos os prebenxamíns tiñan camisetas, excepto os que eu lle collín as camisetas. Nono

O tema da auga na metade da carreira ten que ser para todos ( a min non me tocou)

Eu creo que falta un punto máis de festa nesta carreira, pois a zona onde remata se podería facer, e desfrutar os corredores e as familias...

Só quero voltar a agradecer, pois este ano si se veu un interés moi grande en facer ben as cousas. Se mellorarn moitísimas.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 08 Nov 2015, 22:44
Asunto: Re: Vigo +11

Como curiosidade, cando fun recoller o sábado o dorsal as 11:15, o meu dorsal non estaba, por equivocación llo deron a outro. Arreglarono rápidamente Aplauso .
Pero curioso, que o dorsal levaba nome e apelidos, e o normal era que se decatase de que non era o seu.
Hoxe na clasificación vin que esa persoa correu co dorsal..
Curiso que non se fixen... (ou iso quero pensar) Indiferente
A verdade e que non me importaría recuperalo, pois leva o meu nome... Guiño
Así teño unha carreira con 2 dorsais.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Dom, 08 Nov 2015, 23:23
Asunto: Re: Vigo +11

Noraboa á organización!! Aplauso
Para o meu gusto, bastante ben organizada, ainda que entendo que deixar a xente sen auga no avituallamento intermedio, co día de calor que ía hoxe, é un fallo grave e ten que haber previsión...
Pero mellor en comparación con algunha edición anterior desta carreira na que teño participado...

Moi contento e espero repetir! Molón

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Veve

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/12
9 Carreiras
33 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2015, 8:19
Asunto: Re: Carrera popular Vigo +11

La organización de la Vigo+11 2015 fue un desastre. En el km 6 sólo había agua para los primeros corredores. Los que tardamos más y vamos hacia el final nos quedamos sin agua en un día de tanto calor. Señores, si hay 1500 corredores, qué menos que poner el mismo número de botellas de agua, o unas poquitas más, por si acaso.. Por otra parte, algún corredor se llevó algún susto con los coches que salían de los garajes. A uno casi lo atropellan. Los coches de la autoescuela Faro iban por el medio de los últimos corredores, fastidiando con el ruido del coche delante de uno y el humo del tubo de escape. Los coches escoba deberían ir al final, ¿no? Es estresante tener a un coche encima todo el trayecto.
Lo peor lo del agua. Ya me ha pasado otros años en esta misma carrera.
Deben mejorar la organización.
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
145 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2015, 10:00
Asunto: Re: Vigo +11

Segunda Participacion y encantado, respecto al año pasado para mi la organizacion muy bien. Eso si el avituallamiento final de carrera mas lejos o mas carpas, yo no tuve pproblema pero en poco tiempo colas largisimas.
La entrada a meta de lijo.

Un Saludo.
IriaVigo98

Novo foreiro
Novo foreiro
10/11/14
7 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2015, 11:56
Asunto: Re: Carrera popular Vigo +11

Veve escribió:
La organización de la Vigo+11 2015 fue un desastre. En el km 6 sólo había agua para los primeros corredores. Los que tardamos más y vamos hacia el final nos quedamos sin agua en un día de tanto calor. Señores, si hay 1500 corredores, qué menos que poner el mismo número de botellas de agua, o unas poquitas más, por si acaso.. Por otra parte, algún corredor se llevó algún susto con los coches que salían de los garajes. A uno casi lo atropellan. Los coches de la autoescuela Faro iban por el medio de los últimos corredores, fastidiando con el ruido del coche delante de uno y el humo del tubo de escape. Los coches escoba deberían ir al final, ¿no? Es estresante tener a un coche encima todo el trayecto.
Lo peor lo del agua. Ya me ha pasado otros años en esta misma carrera.
Deben mejorar la organización.
yo era una de las últimas, y tuve que aguantar los coches de la autoescuela, me quedé sin agua, tuve que sortear coches y al llegar a meta, estaban recogiendo parte de la alfombra roja. Un desastre
CachoVigo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/03/10
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2015, 12:35
Asunto: Re: Vigo +11

No sólo colas larguísimas, si no que la organización, como el atasco ya llegaba a la meta, desviaba de la cola a la gente que iba llegando, y los que estábamos esperando veíamos como la gente que acababa de llegar nos adelantaba por la izquierda y bebían antes que los que llevábamos 10-15min esperando, de forma que la cola no avanzaba porque los que llegaban entraban alante de todo...

Como bien dices, se solucionaría alejando las carpas 50 metros (será por espacio en esa zona, que tienes más de 200m despejados...). Y acotando bien el espacio de la cola, para que la gente no entre en ella donde le apetece...
roixordo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/08
0 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2015, 16:00
Asunto: Re: Vigo +11 (8-11-2015)

Boas, son o director técnico da Delegación de Vigo da FGA e, antes de nada, quería pedir disculpas polos fallos que sempre se teñen neste tipo de probas. E agradezo os vosos comentarios.

É a primeira Vigo +11 que organizo e en liñas xerais quedo bastante contento. A mellora, con respecto a nos anteriores, é evidente.

No positivo está o ambiente que creamos (batucada, meta con alfombra, etc.). Creo co traballo do grupo, na montaxe de meta, de Ezequiel Mosquera foi inmellorábel.
Ao ter nenos acuden tamén moitos pais e iso tamén da ambiente, ademáis do labor atlético que supón de promoción do atletismo. Estou contento co tema da seguridade, algo básico nunha proba destas e tiñamos a medio centenar de persoas polo circuito.
Agradecemento especial aos clubs de Vigo (Beade, Castrelos 20:30 e Comesaña, e dous Celtas). Só o equipo do Celta puso a 26 persoas alí polo que agradecemento é máximo. Un dez en todo.
A entrega de trofeos, dorsais, etc. Creo que estivo ben.
E os servicios aos atletas están ben, contando o custo dorsal (5€), dos máis baratos da actualidade, e vendo o que ofrecemos.
Está por ver si, ahí podedes dar a vosa opinión, subir algo (un, dous €) e dar máis servicios (por exemplo en meta) ou deixalo así. A proba non da beneficios, nin o vemos como un negocio.
No negativo está o tema do auga no avituallamento. Non é vital, nunha proba de 10K, pero é un fallo da persoa que encargouse dese tema. Fallo infantil de todo. Só podo pedir desculpas.

O tema da cola en meta, ao recoller a bebida, non é problema de poñer os postos máis lonxe, foi problema de so ter un posto, que como o temos gratis as organizacións, e por iso estamos agradecidos, so tiñan unha persoa a repartir. Con poñer a dúas persoas máis, a repartir, xa estaba arranxado o problema.

Unha persoa queixouse de que, os operarios de Ezequiel Mosquera, quitaron a alfombra antes da chegada dos últimos. Iso non se axusta ao que aconteceu na realidade.
Tódolos atletas chegaron ca alfombra posta. Tiñamos dúas e o que aconteceu é co operario estaba axionllado nunha delas, pensando cos últimos iban pola outra (quedaban dous por chegar que foron xuntos toda a proba). Os atletas non o viron e casi tropezan despois de pasar a meta pero non había ningunha alfombra recollida.
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2015, 17:27
Asunto: Re: Vigo +11 (8-11-2015)

Sino me equivoco en el reglamento ponía que habìa un segundo punto de agua en la Gran Vía.Siempre en esta carrera hubo dos puntos de agua si bien en cualquier carrera de 10km lo habitual es dar uno en el km5.Ademàs para darlo en Gran Vìa descendente a pocos kms ya de meta podéis suprimirlo.un servidor hace cuatro años aprox. Propuso cambios en el avituallamiento pues si recordáis el primero era al comenzar a subir calle Coruña y el otro en gran vía para pasar a tomas Alonso y Venezuela, ojalà sigan atendiendo nuestras sugerencias pues todavía hay cosas que mejorar en esta carrera.
PacoKipketer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/09/15
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2015, 18:00
Asunto: Re: Vigo +11 (8-11-2015)

rioxordo, lo de las colas en meta no es tanto el trastorno de estar esperando un largo tiempo después de la carrera (que tampoco es algo agradable, dicho sea de paso y más para la gente que no pilló agua, la espera se le tuvo que hacer eterna, pero bueno...)

lo peor de esa situación es que la gente que llegaba del minuto 50 en adelante tenía que pararse en seco nada más cruzar la línea porque el embotellamiento de atletas que iban llegando, familiares y gente haciendo cola, era tal que era imposible avanzar, ya digo, nada más cruzar la meta...

eso era lo peor creo yo... en mi caso, cuando me di cuenta de la cola, me di media vuelta y me marché a mi casita por supuesto... y no pasa nada pero estar aguardando aquella cola para coger el jeitoreid pues me pareció de locos, vamos...
davizviz

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
2 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2015, 19:38
Asunto: Re: Vigo +11 (8-11-2015)

De acuerdo con pacokipketer. Lo peor no es esperar en la cola por el agua, lo peor es tener que parar en seco nada mas cruzar la meta.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos