Foros ›
Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2008, 22:09
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Completamente dacordo contigo Ferraduro, das "grandes" a mellor de todas e demostran que ainda habendo mogollón de xente se pode tratar ben ós atletas Molón Molón Molón Molón Se un asunto familliar non mo impide (o mais probable é que si) repetirei por segundo ano.

Se eu puiden, ti tamén...
tricky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/09/08
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 12:02
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Se nota que se va acercando la carrera. He notado estas mañanas sobre las 7h cuando realizo mi primer entrenamiento del día que los runners van aumentando día a día y eso me agrada la mañana considerablemente, que ir por el río solo cuando aun no ha amanecido...Ánimo a todos ellos y que estas mañanas de frío no minen su voluntad, que en estos días que quedan aun da tiempo de coger la forma, perderla y volverla a ganar Guiño
Recordad cuando el animo y las ganas escaseen, que el entrenamiento en condiciones adversas vale por dos: el que tu haces y el que tu rival se ha escaqueado
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 17:23
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

hola tartarugo ,como repites este año cuentame que tal es la carrera para nuestro ritmo , un poco durilla ? saluditos
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 18:46
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

tara escribió:
hola tartarugo ,como repites este año cuentame que tal es la carrera para nuestro ritmo , un poco durilla ? saluditos

Tara......primeiro de todo espero repetir pero vai depender dun tema familiar......ainda que me da que ó final si que vou poder ser da partida Sorriso Sorriso Sorriso

En canto a miña experiencia do ano pasado......cando cheguei a Ourense, un par de horas antes da carreira os termómetros de rúa marcaban -5º e despois durante a carreira pouco andabamos por enriba dos 0º. Ese é o primeiro factor que é probable que teñamos que ter en conta Muerto Muerto Muerto

En canto a carreira polo que eu me lembro engana bastante........non ten ningunha subida que por si soa te mate.......pero ten uns cantos tramos (incluida a saida) que van picando para riba e ó longo de tantos km vante minando pouco a pouco e ademais non é como a primeira parte de Stgo onde tes bastantes km picando para abaixo..........

En resumen, que a podemos facer ben, o noso ritmo, claro, pero que é mais dura por acumulación que por unha costa en concreto (non hai un Vite, como en Stgo). Se che sirve de referencia o ano pasado fixen 1h e 1 minuto mais ou menos Avergoñado Avergoñado

Iso si, se o ambiente é como o ano pasado encantarache.......e se a organización na chegada é igual tamén alucinaras coa bolsa do corredor e o ben organizado que teñen o tema da entrega da camisetas (por tallas) Molón Moi feliz Ríndose Bailar

Un saudo

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 19:37
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

jolin ,jolin me pones los pelos depunta ,que friooooooooooo no se si podre correr pues me afecta bastante el friooooooooooo gracias nos vemos
supergacela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/10/08
0 Carreiras
106 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 22:34
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

hola a todos chavalotes

si no hay ningun problema para el 16 de noviembre espero estar ahí en mi cuarta carrera y con un poco de suerte espero ya ir mejorando un poquito con respecto a las anteriores

un saludo a todos
supergacela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/10/08
0 Carreiras
106 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 22:40
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

bueno mi hijo de cuatro años me pregunto cuando llegue a casa de la carrera de santiago si la habia ganado ya que traia una medalla.

entonces yo le dije que me habia sido imposible por esta vez , a lo que me respondio papi dile para la proxima al primero que se pare para ganar tú

con todo esto quiero decir que cada día me encuentro más animado para ir a correr y si a todo esto le sumas el ambiente tan bueno que te encuentras en las carreras mejor que mejor .

bueno no me enrollo más, muchos animos para ir mejorando y un saludo
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 23:01
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Bueno esta es mi carrera favorita,pero este año no voy a correrla Triste .Estoy metida de lleno en mis entrenos de velocidad y el fondo y esta no se llevan bien Nono Nono Nono .De todas formas allí estaré,en labores de fotógrafa y espero que me salga el tema mejor que en Santiago Muro Muro
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 23:28
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Ola! Sabedes onde hai que facer as inscricións? Non me matei moito, pero estiven buscando polo Google adiante e non atopei nada... Triste
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 23:33
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

www.ourense.es

A inscrición poderase realizar desde o luns 3 de novembro ata o xoves 13 de novembro ás 20 horas

FORMAS DE INSCRICIÓN

* Inscrición ON-LINE.

Os atletas que opten por dita forma de inscrición deberán introducir os seus datos nun formulario que será accesible a partir do 3 de novembro a través dun enlace nesta páxina.
* En persoa:

Achegándote ás nosas oficinas en:
Pavillón dos Remedios
r / Pardo de Cela, 2
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 23:34
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Cheetos: A partir del día 3 de noviembre en www.ourense.es (tienes modalidad de inscripción on line,por e-mail o por fax,si no recuerdo mal Disimulando )
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 23:36
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Solo informar de que además de todos los servicios de otros años:

*Servicio de guardarropa
*Duchas de agua caliente para todo el mundo
*Masajistas / Fisioterapeutas
*Camisetas tallas M,L,XL
*Una bandeja de avituallamiento postcarrera de lujo

...Este año como novedad servicio de guardería para los "peques" cuyos "papás y/o mamás" quieran participar en la carrera de adultos.

-----------------------------------------------------------------------------------

www.jeffxavi.blogspot.com
Chica83

Novo foreiro
Novo foreiro
8/09/08
0 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2008, 0:01
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Este ano debutarei nesta carreira e a verdade , é que teño moitas ganas, será a segunda carreira de 10 km que corra dp da da Coruña e non sei que tal me sairá, pero haberá q intentar polo menos rematar
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2008, 0:21
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

JEFFXAVI escribió:

...
*Duchas de agua caliente para todo el mundo
...


Abraiado



Saludos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2008, 11:46
Asunto: Re: Carreira Popular San Martiño 2008

Northern escribió:
JEFFXAVI escribió:

...
*Duchas de agua caliente para todo el mundo
...
Abraiado
Saludos

que significa ese emoticono?

EL día de la carrera hay mas de 10 vestuarios disponibles en el Pabellón de los Remedios (lo sé, son pocos para tantos miles de personas).
Y con agua calentita.

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos