Foros ›
Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 7:19
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Beauvais llevaba... esperemos a que entre. La mía fue la peor marca en los últimos meses... Silbar

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 8:04
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

hola,
en primeiro lugar penso que a distancia polo meu fore se non me trabuco eran 9.87 km, supoño que alguen mais puntualizara esta distancia.

respecto a carreira prometiase dura polo perfil da estrada e asi foi, e a min cando me din que é dura dosifico que asi podo chegar enteiro, o tramo final poñiase de punta e por riba o terreo non era nada favorable con todas esas pedra soltas que gracias que non houbo mancados.

non me quero olvidar de saudar o meu compañeiro de entrenos Fonvigo que esta feito un crak, o meu tocallo Beuvais e familia ( teñen mais medallas as nosas rapazas que nos Moi feliz ) e os demais foreiros que seguro me olvido de algun, tara, pipe, jeffxavi, nikito (encantado de coñecerte), tartarugo... e a montxo excelente persoa e mellor corredor( non me percatei que eras ti cando viñas detras miña na meta, eu na meta si teño algo de forzas ainda sprinto Mr. Green ).

un saudo especial para meu amigo Javi de Piñor que facia tempo que non o via e leveime unha gran sorpresa velo nunha popular, a ver si agora en diante nos vemos en mais.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 9:18
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Pasado el enfado por no poder llegar a tiempo a la carrera de La Guardia este pasado viernes, recuperé el ánimo en Cartelle.

Éramos muy poquitos en la salida y pintaba a aburrida, pero la verdad que se me hizo amena a medida que íbamos avanzando, tanto por el verde del entorno y por el poco tráfico que había en la carretera.
La zonal final de pista se hizo un poco dura.

Jefxavi, si te sirve de consuelo, yo llegué haciendo claclé a meta, jaja, Tenía un pedrusco en un talón de las Mizuno, pero no me paré a quitarlo.

Como ya es costumbre, felicito a la organización y a todos los foreros e hijos (medallistas) que participaron en la carrera.

Xanciño, yo mas que crack, croqueta, jaja..
Saludos a Jefxavi, Montxo, Irdan, Germanmd ,Tara (buena vista), Tartarugo, Beauvais (Encantado) y Etremeñeiro (Encantado bis), conocí algún forero más pero no recuerdo sus nombre, grr…. Encantado también.
Guiño Guiño
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 9:24
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Leyendo la clasificación de prebenjamines y benjamines es curioso ver cómo clasifican antes a los que obtuvieron peor tiempo. En el caso de mi niño no hay duda: llegó de último... pobre... dice que al girar en una calle le comenzó a doler la espalda, sería un tirón o algo parecido. Al final quedó contengo igual con la medalla.

Enhorabuena a la organización, las medallas para los peques y la compra de plátanos a última hora... Aplauso Aplauso Aplauso se agradece.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 9:41
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

"clasis" en :

www.fgaourense.es/resu...rtelle.pdf

www.jeffxavi.blogspot.com
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 12:19
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Saudos a todos, carreira exigente podese decir a de Cartelle, unha proba que cada un faina dura según o obxectivo q se queira marcar. No meu caso particular noto que estou de vacacións e q falta ese fondo q tiña en meses atras, pero o corpo no se lle pode estar exigindo todo o ano o máximo, aun así estou contento co meu tempo.
As modificacións feitas na proba penso que non satisfacen a todos, de todas maneiras darlle a miña noraboa os organizadores da proba por no deixar morrer esta carreira e sacala ano tras ano adiante.

Moi ben Pipe por rematar a proba ( xa che dixen non lle fagas caso o dolor) e o amigo Jeffxavi seica meteu un sprint deses caracteristicos del nas chegadas, que deixou a un compañeiro do meu equipo "pasmado"que non te coñecia e non coñecia esa faceta tua de tanta velocidad nos metros finales
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 12:23
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

celanova escribió:
Moi ben Pipe por rematar a proba ( xa che dixen non lle fagas caso o dolor)

Agradézoche os teus parabéns, pero dende logo debo agradecer a Tartarugo que me levara ó seu ritmo, se non o dixen antes. Un día destes vou ficar na meta para ver chegar JeffXavi... so o vin chegar ó sprint en Celanova e, para eso, detrás do visor da cámara de fotos.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 12:33
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

schasacódui escribió:
¿alguien corrió con GPS y sabe cuanto medía la carrera? me salió mi mejor marca en 10 mil y me parece raro con todas las cuestas q había....o tal vez esto de entrenar en el monte ayuda....jejeje

Pipe escribió:
Beauvais llevaba... esperemos a que entre. La mía fue la peor marca en los últimos meses... Silbar

Por mi fore 9,93
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 14:41
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

beauvais escribió:
schasacódui escribió:
¿alguien corrió con GPS y sabe cuanto medía la carrera? me salió mi mejor marca en 10 mil y me parece raro con todas las cuestas q había....o tal vez esto de entrenar en el monte ayuda....jejeje

Pipe escribió:
Beauvais llevaba... esperemos a que entre. La mía fue la peor marca en los últimos meses... Silbar

Por mi fore 9,93
gracias beauvais, ...pues debe ser q entrenar por el monte ayuda pq hice 38:47 y nunca había bajado de 40
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 15:19
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

beauvais escribió:
Por mi fore 9,93

Como en la salida me puse atrás de todo... yo hice los 10.000 Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 15:34
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Me olvidé de ver que distancia daba mi forerunner Muro . Por la noche lo pongo.
Saludos.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 16:45
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Saudos a todos, a distancia que me deu a min foi de 10,02km
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 20:29
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

A mí me dió 9.826 metros.
Saludos.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 22:02
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Pois a min 9830 mts, eso si fun como na formula 1 de angulo a angulo das curvas Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Jeffxavi eiche presentar una ducia de sereas, pa que che cambien o chip, as quedar SOLTEIRON tamen.....
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 22:31
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Pois eu dende aqui darlle as gracias a Pipe por sacrificarse e acompañarme ata o km 6 Guiño , empecei demasiado forte como case sempre e acabei pagandoo como sempre Muerto (eu non podo pasar o 1º km a 4'30" nin ainda que sexa costa abaixo Nono ) pero para levar dez dias sen facer nada (salvo os 4 kms do dia anterior na Guarda) e para o perfil da proba con tobogans o longo dos 6 kms entre as duas vilas e subida dura no km 9, ainda que menos dura do que me temia (esperaba algo tipo "cortafuegos de Esgos" Rezar ) quedo satisfeito do meu rendimento...notase que algo quedou dos entrenos para Esgos e Aloia....E no plano persoal foi unha carreira especial pois nin sequera tiña moi claro o longo da semana se poderia ir a correla e fixome moita ilusión vervos a todos, Irmandiños (estan tolos estes porriñeses e o home de nejro), Fonvigo, Germannd e esposa, Jeffxavi, Beauvais, etc pero en especial os compañeiros de kilometros e confesións, Pipe e Tara (verte polo rabillo do ollo fixome apretar o ritmo na ultima costa Mr. Green , estas feita unha maquina Aplauso )....como se vos bota de menos cando non se pode ir as populares, moito moito, de verdade Indiferente

Con sorte veremonos en Baiona, pero non sei canto poderei adestrar esta semana (e ainda teño q ir buscar o dorsal, que desastriño!!!) Pensando

Se eu puiden, ti tamén...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos