Foros ›
Autor
Mensaxe
POLITEZ

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/08/09
0 Carreiras
152 Mensaxes
Luguiño
Respostar citando Envío Mar, 03 Mai 2011, 8:55
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Buenas por decir algo
Después de intentarlo hasta el último momento me va a ser imposible acudir a esta carrera que para mi era de las fijas en todo el año.
He empezado el año 2011 con muy mal pie. Aparte de calcinar literalmente unas plantillas (sería hasta dificil explicar como) y con una lesión que me impide correr mas de 3 kilometros sin que se me contracture el gemelo tengo que ser realista y olvidarme de esta carrera así como de muchas otras.
Este mail es de resignación y para que la organización tenga en cuenta mi baja.
Enhorabuena al pueblo de Ferreirua por esta carrera tan especial y suerte a los que participeis.

A caballo regalado buena sombra le cobije
miguelm

Maratoniano
Maratoniano
6/09/10
50 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Mai 2011, 9:30
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

No desesperes Politez, son gajes del oficio, o por lo menos, eso me quiero creer yo, que creo que estoy en una situación parecida.

Ánimo!

Por cierto, te he enviado un privado, espero no equivocarme.
Un saludo.
POLITEZ

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/08/09
0 Carreiras
152 Mensaxes
Luguiño
Respostar citando Envío Mar, 03 Mai 2011, 11:25
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Miguelm, has acertado, ya te respondí al mail que me diste

A caballo regalado buena sombra le cobije
X-Trave

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/06
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Mai 2011, 22:01
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

xa que se achega a data da carreira,e por si ainda hai indecisos no foro,comentar que ninguen pode presumir de ser un bo corredor popular se nunca correu na Ferreirúa jeje.Esta carreira é de obrigado cumprimento unha vez na vida jeje.A organización é perfecta,e o percorrido esixente,pero ninguén dixo que esto de correr fose doado Moi feliz Moi feliz
Saudos a todos e vemonos o domingo na Ferreirua
X-Trave

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/06
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Mai 2011, 22:02
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

xa que se achega a data da carreira,e por si ainda hai indecisos no foro,comentar que ninguen pode presumir de ser un bo corredor popular se nunca correu na Ferreirúa jeje.Esta carreira é de obrigado cumprimento unha vez na vida jeje.A organización é perfecta,e o percorrido esixente,pero ninguén dixo que esto de correr fose doado Moi feliz Moi feliz
Saudos a todos e vemonos o domingo na Ferreirua
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 03 Mai 2011, 22:59
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Sigo sin tener claro si ir o no por la lejanía.... Indiferente Indiferente Indiferente Indiferente Indiferente Indiferente

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
PITELO

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/10
10 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2011, 12:28
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

ola a tod@s. É a primeira vez que vou, e aínda que estiven consultando a web, non me queda claro como chegar, porque hai varias formas. Eu son de Ourense, así que se hai alguén de Ourense que fora xa noutra ocasión, ou que vai ir, agradeceríalle que me explicase cal é a ruta mellor, e sobre todo, para non se perder o domingo! Guiño
Graciñas de antemán
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2011, 18:51
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

PITELO ti colle dende Ourense direccion Monforte de Lemos e unha vez pases monforte de lemos sen entrar nel xa toparas unhas frechas que che indican "maraton popular". Inda que pareza dificil e doado chegar

You´ll never run alone
X-Trave

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/06
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2011, 21:35
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

boas Pitelo,se por se acaso non estiveran eses carteis de maratón,como che decian,según ves pola N120 e sen entrar a Monforte,continuas pola mesma Nacional con dirección e sentido de Ponferrada e como a uns 1okm de Monforte esta o desvío cara Pobra de Brollón.Tes que chegar a esta localidade,e coller a estrada que te leva cara O Incio,e nesa estrada a uns 5km esta o pobo de Ferreirúa.E doado,non hai que coller moitos desvíos,seguindo estas indicacións nunha horiña mais ou menos deberias chegar dende Ourense.
saudos
PITELO

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/10
10 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2011, 12:06
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

graciñas Fleki e X-trave polas indicacións. Precisamente unha das miñas dúbidas era se seguir pola de Ponferrada ou meterme a Monforte e coller a de Lugo, pero xa me quedou claro clariño o que debo facer. Graciñas de novo, e vémonos o domingo (penso que mollados!!!! ;), pero eu prefiro iso que morrer coa calor Guiño
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2011, 17:51
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Politez,otro año caerá,ánimo hombre!!yo llevo años queriendo correr la Vig-Bay y por unos u otros motivos nunca lo conseguí,piensa que un reto más que te queda,todo son metas la fin y al cabo,pero seguro que ya la disfrutarás!! Guiño yo a última seré de la partida,con doblete incluido,como hace dos años,o Pino-Ferreirúa,pero sin forzar,va aser una prueba de cara a la media de Coruña.
Objetivos:
yonathan 1h35'
Quién se apunta?yo soy buena liebre para llevaros a esa marca ,sin cambios de ritmo y todo recto,venga que hacemos un buen grupo Satisfecho
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2011, 23:18
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

yonathan escribió:
Politez,otro año caerá,ánimo hombre!!yo llevo años queriendo correr la Vig-Bay y por unos u otros motivos nunca lo conseguí,piensa que un reto más que te queda,todo son metas la fin y al cabo,pero seguro que ya la disfrutarás!! Guiño yo a última seré de la partida,con doblete incluido,como hace dos años,o Pino-Ferreirúa,pero sin forzar,va aser una prueba de cara a la media de Coruña.
Objetivos:
yonathan 1h35'
Quién se apunta?yo soy buena liebre para llevaros a esa marca ,sin cambios de ritmo y todo recto,venga que hacemos un buen grupo Satisfecho
Yo me apuntaba pero solo con 10 min. menos! Guiño Guiño Guiño Guiño

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2011, 23:32
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Politez, Mucho ánimo!!!
Sé lo que es pasar por eso, y lo desesperante que puede llegar a ser...
Con paciencia volveremos a verte pronto compartiendo carreras!!!

Las aventuras y desventuras de la Cofradía del Trote Cochinero Sorriso

lacofradiadeltrotecoch...gspot.com/
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 06 Mai 2011, 6:36
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

Chacal escribió:
yonathan escribió:
Politez,otro año caerá,ánimo hombre!!yo llevo años queriendo correr la Vig-Bay y por unos u otros motivos nunca lo conseguí,piensa que un reto más que te queda,todo son metas la fin y al cabo,pero seguro que ya la disfrutarás!! Guiño yo a última seré de la partida,con doblete incluido,como hace dos años,o Pino-Ferreirúa,pero sin forzar,va aser una prueba de cara a la media de Coruña.
Objetivos:
yonathan 1h35'
Quién se apunta?yo soy buena liebre para llevaros a esa marca ,sin cambios de ritmo y todo recto,venga que hacemos un buen grupo Satisfecho
Yo me apuntaba pero solo con 10 min. menos! Guiño Guiño Guiño Guiño
Commo me animas siempre chacal,no sé que haría sin ti Satisfecho Mr. Green Mr. Green ...y los 10' menos los haré en Coruña,esta semana me toca doblete y habrá que salir más conservador en las dos carreras y el único objetivo será coger resistencia y asimilar entrenos,nos vemos en Coruña y no te despistes,que igual para Cambado si entreno seguido te gano Molón Bailar
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 06 Mai 2011, 10:55
Asunto: Re: Ferreirúa 2011

mmmmmmmmmm 10 minutos menos era boa idea

You´ll never run alone





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos