Foros ›
Autor
Mensaxe
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 16:58
Asunto:

por mi está bien, pero luego hay que hacer otra cola para la comída de la pasta Marola y cuánto más tardemos más de pié vamos a estar jeje
Un saúdo

www.myspace.com/mrdixiejazzband
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 18:17
Asunto:

gracias, khene, por esos ánimos... e a todos. Sorprendido
mi madriña querida, qué nervios Ríndose Ríndose ... xa me empeza a bulir o estómago de pensar que mañá xa teño que facer a maleta, que mañá é a miña última rodaxe, que xa está ahí o gran día...
eu salirei o sábado pola mañá cediño dende Lugo, en coche, porque a semana seguinte teño vacacións (falta me han facer... Molón ) e queríame mover un pouco polas españas... supoño que chegarei alí xa con todo o mogollón montado, sobre as 14-15hs, e coas colas (tanto para o dorsal como para a Pasta-Party) a tope, pero dame igual... Disimulando
o de quedar en correos antes da carreira e no estand de mahou despois da mesma paréceme axeitado... tentaremos estar alí, a ver se desta vez non chego tarde, para variar... Guiño
saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
callejon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/06
0 Carreiras
108 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 18:45
Asunto:

Ya se ven camisetas en las calles.....





Un saludo
Callejón
PD: el año pasado había un puesto de cerveza (cuando acab´´e no recuerdo si era Mahou) pero seguro que hay un puesto este año de cerveza.
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 21:47
Asunto:

.. GRACIAS a todos/as por los ánimos que nos enviais... Cuando entremos en la meta... nos acordaremos de todos vosotros.....

Saludos.....

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 21:58
Asunto:

Acabo de mirar unhas mensaxes bastante recentes cun punto en común: o do dorsal 888 da Vig Bay deste domingo Molón Molón Molón Molón

Marola escribió:
Khene, eres un pozo de sapiencia. Guiño Ríndose Ríndose

lentoperosejuro escribió:
Khene, eu xa non digo nada Abraiado Abraiado Abraiado . Ía contestar a marola un chascarrillo, pero de pronto pensei en ti, e quedei quietiño. Chaval, estás a intimidarme. Ti segue así... Ríndose Ríndose Ríndose

Marola escribió:
Buuuuueno ..... fijaros que cosa tan chula me dejan mis compis de equipo....

ME ENCANTA!!!!. GRACIAS A TOD@S Guiño



Espero que nadie se muera de envidia... Ríndose Ríndose Ríndose

Só comentar que xa estou morto de envexa. Sei que o meu amigo Khene ten fondos coñecementos sobre Antonio Palacios e sobre moitísimas cousas máis... como por exemplo, que se apaña bastante ben co photoshop e con algún programiña de debuxo e retoque fotográfico. Moit@s xa coñecedes os seus "gatiños despeluxados" (con frio, con neve, con flores, con gafas de sol... unha morea de cousas) así que non vos estou a decir nada novo... así que non me extrañaría moito que o regalo das SUPERNENAS a SuperMarola tamén tivera que ver con él Guiño Guiño

Bueno, igual errei o tiro (se é así pido desculpas ó artista que fixo o apaño coas SUPERNENAS) Avergoñado Avergoñado
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 23:31
Asunto:

khene escribió:

Gallego, mucha suerte en Madrid Moi feliz . Demuéstrales lo que tienes en las piernas (he puesto «en», no «entre» Ríndose )
Gracias Khene, pero ahora mismo ya me están temblando un poquito. si, si, tanto "las", como "entre las".
Repito gracias a todos por los ánimos y lo intentaremos hacer lo mejor que podamos, pero sobre todo, y según los últimos acontecimientos intentar pasárnoslo bien.
De todas formas y sabiendo que algunos estáis con algo de "envidia" "sana", decir que ya he escuchado que para la maratón de San Sebastian en Octubre va ha haber otra movidita, así que ahora hay que aprovechar el buen tiempo.
Jabelo, tienes un mensaje.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 23:45
Asunto:

Gallego y Lentoperosejuro!!!! que se noto que perteneceis al centro de alto rendimiento de galeras!!!!!!!!!!! Cómo no volvais con premios....

Marola!!!! Con esos ánimos que te dan las supernenas ya puedes darlo todo!!!!

Yosi¡¡¡¡¡ Aunque no seamos tan creativos como las Supernenas que sepas que tu equipo estará contigo ánimandote desde Galicia!!!!

Y los demás!!!! Qué se noten que los del norte son los mejores!!! Guiño
Mucha suerte y sobre todo a disfrutar!!!
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 23:59
Asunto:

Banderas, Banderas.... eres amigo de khene o eres su abuela??? Disimulando Ríndose :lol:. Pero, en fin, qué si, que tienes toda la razón, también es mi principal sospechoso, por habilidoso Demo sorrindo , se lo tendré en cuenta, ya verás cuando aprenda yo a manejar el programita ese!!!. Guiño Moi feliz Moi feliz

Por cierto, no echáis en falta a un componente de vuestro equipo? Makoki!!!..., por dónde andas....?, seguro que no nos has abandonado ? Confuso

Bueno, hoy mi último entrenamiento, 36 min que acabaron con un tropezón y caida en plancha, ligeras rozaduras en rodillas, manos y codos, lo normal vamos, menos mal que cumplí ayer 25 Disimulando Ríndose Ríndose y todavía lo resisto; lo mejor la vuelta a casa con tierra hasta en las orejas Avergoñado Triste
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2007, 0:00
Asunto:

banderas escribió:
... así que non me extrañaría moito que o regalo das SUPERNENAS a SuperMarola tamén tivera que ver con él Guiño Guiño

Bueno, igual errei o tiro (se é así pido desculpas ó artista que fixo o apaño coas SUPERNENAS) Avergoñado Avergoñado

Mmmmmm...pues creo que te has equivocado, banderas. Khene nos ayudó a las Supernenas en algunas cositas, pero en este caso no tuvo nada que ver con él.

De todas maneras...no creo que merezca la pena seguir investigando (te advierto, además, que está la cosa difícil Ríndose Ríndose Ríndose ), lo que está claro es que el "artista" lo ha hecho con mucho cariño, y eso es lo que importa....

A TODOS LOS MAPOMEROS: Espero mañana poder enviar algún mensaje, pero, por si acaso, MUCHÍIIIIIIIIIIIIIIIISIMA SUERTE EN LOS MADRILES, QUE LO PASÃ?IS MUY MUY BIEN (Makoki, ya sabes, limitadamente bien antes de la carrera, mejor durante y rematadamente bien después Guiño ...que nos conocemos....y a saber la que armas Ríndose Ríndose )..y venid pronto para contárnoslo y que nos empecemos a morir de envidia.
Otra cosa: cada día me reafirmo en lo que había dicho una vez: ¡¡SOIS TOD@S UNA PANDA DE VALIENTES SÃ?LO POR COLOCAROS EN LA LÍNEA DE SALIDA!! Chapeau, máquinas. Guiño
Y a los debutantes: disfrutadlo...que esta sensación no se vuelve a vivir.

Biquiños:
Guiño
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2007, 0:01
Asunto:

gracias, xolinha... Razz
todos os ánimos son poucos...
tentaremos deixar o pabellón dos Filípides ben alto...
saúdos

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2007, 0:19
Asunto:

PITI escribió:
banderas escribió:
... así que non me extrañaría moito que o regalo das SUPERNENAS a SuperMarola tamén tivera que ver con él Guiño Guiño

Bueno, igual errei o tiro (se é así pido desculpas ó artista que fixo o apaño coas SUPERNENAS) Avergoñado Avergoñado

Mmmmmm...pues creo que te has equivocado, banderas. Khene nos ayudó a las Supernenas en algunas cositas, pero en este caso no tuvo nada que ver con él.

De todas maneras...no creo que merezca la pena seguir investigando (te advierto, además, que está la cosa difícil Ríndose Ríndose Ríndose ), lo que está claro es que el "artista" lo ha hecho con mucho cariño, y eso es lo que importa....

Pues ahora si que estoy intrigadísima.... Porfa, no me lo váis a decir????
Moi feliz Moi feliz
Mario quizás???? Guiño

Gracias Xolinha.

Y ya sé cual es el edificio de Correos. Es este:


banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2007, 1:11
Asunto:

En efecto, de Antonio Palacios Ramilo y Joaquín Otamendi... que presentaron o proxecto como proxecto de fin de carreira... de feito foi a súa primeira obra.

Outras obras súas foron o Círculo de Bellas Artes de Madrid, o Banco del Río de la Plata (Banco Central e hoxe sede central do Instituto Cervantes), tamén en Madrid, o Hospital de Xornaleros de Maudes en Madrid (tamén) o Banco Mercantil e Industrial de Madrid.

En Galicia ten, ademáis, un par de cousas en Porriño (a súa patria chica) como a Casa do Concello de Porriño, a Fonte do Santo Cristo e a Botica Nova, en Mondariz Balneario o famoso Templete da Fonte de A Gándara (símbolo das augas de Mondariz) e o edificio La Baranda (hoxe hotel-balneario pero durante moitos anos só balneario e bar... por certo tremendas cogorzas que teño pillado nel), o Gran Hotel Balneario (queimado e volto a renacer como edificio de apartamentos), en Carballiño o Templo da Vera Cruz, en Panxón o Templo Votivo do Mar, na praia do Vao (Vigo) a Ermita, en Celanova o Templo da Encarnación,en Vigo tamén o Teatro García Barbón e o Banco de Viñas Aranda, pegadiño ó citado García Barbón. etc. etc. ... incluso un famosísimo e mítico Plan Xeral de Urbanismo para Vigo que nunca chegou a realizarse por motivos diversos pero que, de levarse a cabo, faría de Vigo algo moi diferente do que hoxe en día é Avergoñado Avergoñado ... en fin, máis cousas da vida.

E despois da clase de arte... a durmir... e desexarvos a tod@s os que ides á MAPOMA

¡¡¡MOITÍSIMA SORTE A ESA MAREA AZUL!!!¡¡¡E DESFRUTADE Ã? MÁXIMO!!! Bueno, de algún estou seguro que sí vai disfrutar... antes, durante pero, sobre todo, despois... ese terceiro tempo Molón Molón
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2007, 6:55
Asunto:

Por si non me dá tempo logo.

MOITA SORTE, MOITO SENTIDIÃ?O

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2007, 8:19
Asunto:

Gracias a todos por vuestros gritos de ánimo.

Otra pregunta logística: tengo Hostal en la Calle Ventura de la Vega, cerca de Sol, como hago para ir desde el aeropuerto en metro. Ya veo que tengo que hacer trasbordo, pero me gustaría que ese trasbordo no fuera de andar mucho, porque me agobia.

Lo dicho nos vemos en Madrid y a los que por aquí quedan, yo al menos os dedicaré uno de mis kilómetros, y nos preocupéis que hay para todos porque espero que sean 42. Abraiado Moi feliz

Un bico e unha aperta

Fema (Unión Gallega en el Maratón de Madrid)

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2007, 8:22
Asunto:

MOITÍSIMA SORTE A TOD@S, QUE SAIBADES QUE SODES OS MEUS ÍDOLOS!!!

...e se poñen un muro, vos como se nada, que seguro que é de mentira...

Por certo, alguén sabe xa onde o van botar? Todo deporte? TeleMadrid?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos