Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 25 Mar 2007, 23:22
Asunto:

Eres un artista Nacho_s1600,xa nos sorprendeches coa montaxe da carreira de Padron,e agora coa de Ordes.!! Sensacional !! Moi feliz
Pois eu que hoxe non estiven en Ordes,pois coa tua grabacion,xa sei como rodaron as cousas. Razz
Moi bo traballo,si señor,animoche que sigas grabando mais carreiras por Galicia adiante,pois valenos de moita axuda.

!! Enoraboa !!
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Mar 2007, 23:37
Asunto:

Bueno....enhorabuena a tod@s l@s que habéis estado en Ordes que, por lo que veo, sensacionales carreras:
- a los Galácticos, ojalá los "otros" Galácticos tuviesen la mitad de calidad que tenéis vosotros....en todos los sentidos. Sois unos cracks de la leche: keniatablanco arrasando, lentoperosejuro.....¿de dónde sacas tanta fuerza y tanto ánimo?? Sin duda, tenemos mucho que aprender de ti. Lo de gallego...IMPRESIONANTE. Y Derek...imagino que habrá aprovechado para quitarse toda la tensión de ayer, ¿verdad máquina?. Muchas felicidades a los 4 (la verdad es que preferiría que no fueséis equipo "rival" Demo sorrindo );
- Kurty...por lo que veo, y ya he visto en algunas carreras más, lo de aquella lesión ya está olvidado, ¿no?? ¡¡Mi madriña!! Vaya máquina!!;
- nacho_s600: bueno...pues creo que así, sin hacer mucho ruido, pero este chico va a dar que hablar....Bueno, y lo de los vídeos..¡¡bueníiiiisimos!! Eres un artistazo Guiño ;
- y xolinha: ¡¡¡enhorabuena máquina!! Por todo, por el trofeo, por la carrera, y, sobre todo, por esas ganas que le ponea a todo. Creo que vas a llegar muy lejos, además de porque tienes a unos inmejorables "profes", porque lo que te sobra es calidad. Este trofeo seguro que no lo olvidarás nunca...aunqeu consigas muchos más y mejores. ENHORABUENA una vez más;
- y a todos los demás, pues eso, que muy bien. Ojalá hayáis disfrutado tod@s de la carrera y os hayáis ido para casa con la misma sonrisa que los que ayer estuvimos en O Pino (y los que doblastéis, pues con doble sonrisa Ríndose Ríndose ).

mkm2514: ¡¡a ver si das señales de vida!! Que ya están ahí la Vig-Bay, el Mapoma...y esas carreras que tanto te gustan Moi feliz Moi feliz .
Por cierto, ¿al final fue 95min??.

Bueno, pues os dejo...que yo ni fui y al final parece que estoy escribiendo una crónica Ríndose Ríndose Ríndose
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 25 Mar 2007, 23:40
Asunto:

Bueno, pues ahí va mi crónica. Á las 9 me recoge lentoperosejuro y tiramos millas para Ã?rdes después de recoger a un compañero de equipo. Calentamiento, reunión con keniatablanco, al que veo un poco nervioso. Antes de nada, decirte que eres un crack y que creo que ese flato ha podido ser fruto de los nervios. De todas formas, no te fíes del ritmo km porque esta carrera es muy dura y enhorabuena porque lo has hecho muy bien.
Pues nada, salida y empezamos a correr. Salgo con lentoperosejuro y salimos tranquilos; al llegar al primer repecho decido cambiar y trato de irme un poco hacia delante. Salimos del pueblo y después de las primeras subidas contacto con un grupo en el que van Carlos Dosil y otros 2 chicos más. Pero en el km 4 se me acaba la gasolina. Tenía un dolor de piernas horrible de haber trabajado el día anterior todo el día en O Pino y me encontraba bloquedado y cansado. En el 5 me descuelgo de ese grupo y empiezo un "calvario" que acaba en meta. traía a dos chicos a unos 150 m a 2 km de meta aprox. y me dieron caza e incluso me rebasaron ates de llegar a meta. Llego en el puesto 31, pero con sensaciones malas. Ã?stoy contento porque aún pensé que lo haría peor. Ni salí rápido ni hice ningún ritmo desmesurado. simplemente no iba.
Al final nueva charla con fleky, lolo (grande como persona y atleta y keniatablanco. Saludo a un gallegoque, ya dije y reitero, llega a tener más tiempo y más descanso y lllegaría entre los 20 primeros. Kurty, hoy te vi muy bien también.
Y como no, lentoperosejuro, estás que te sales; aceleras, frenas. cambias de ritmo con una alegría... te auguro una buen MAPOMA. Suerte y ánimo.
La carrera me ha parecido muy dura, pero el circuito es muy bonito. Además me encanta cruzarme con la gente; te da ánimos y hace que no te encuentres sólo, porque después de descolgarme del grupo en el que iba, fui en tierra de nadie hasta la meta. La organización, execelente: un 10.
Enhorabuena a todos los que habeis participado en Ordes.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 25 Mar 2007, 23:48
Asunto:

Ah!. Enhorabuena a xolinha. As ganado algo fruto de tú trabajo del día a día. Un abrazo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 2:49
Asunto:

Buenas noches. Hoy estuve en Ordes y la verdad es que no me lo pasé nada mal, fue una carrera divertida y bastante rapida, evidentemente no en mi caso. Entre que no estoy en buena forma, lo de ayer en O Pino y el cambio de hora con pocas horas de descanso al final se nota. Y para el colmo me quedé demasiado tiempo en una cafetería leyendo periçodicos y llegue 15 segundos tarde a la salida. Pero bueno, mi tiempo no ha sido malo del todo, fueron al final 39,40 y mi puesto sería sobre el 70. La organización fue muy buena, un 9. Saludos
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5674 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 10:29
Asunto:

Genial organización, con frutería incluída al final de la carrera Ríndose . Me inscribí a esta carrera in extremis, ya que no tenía claro que iba a ir, y personalmente me encontré mejor que en O Pino, como si tuviera las piernas menos agarrotadas. Al final hice 34´40´´, sobre el puesto 23 ó 24 según escuché cantar, uno de mis mejores tiempos. Al final saludo a Gallego, al único que reconocí, y me voy pitando q tenía prisa. Repito, me gustó mucho la carrera. Es gratificante, que desde que empece allá por la carrera de Santiago a correr, en todas las carreras que he participado, y cada una dentro de sus posibilidades presupuestarias, la valoración que hago a nivel general es excelente. Como organizadores podremos tener fallos, pero ninguno es por falta de interés o negligencia, sino más bien por circunstancias, según mi opinión, vamos. Me gusta que haya ese sentimiento general de querer agradar al corredor. Que siga así.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 11:54
Asunto:

Noraboa o concello de Ordes, estupenda organización, dende o meu punto de vista ningunha pega, excelente Moi feliz
No que respecta o percorrido, mais do mesmo, sube-baixa bastante duro, non é Negreira pero aseméllase bastante... Avergoñado Avergoñado finalmente 38:10.
Saudos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
477 Carreiras
3702 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 17:18
Asunto:

Se o final ainda fomos unha morea de Correrengalicia a Ordes, ainda que non estiveramos todos xuntos.

Como dixeron varios, unha carreira moi ben organizada, e recomendable para outras edicións, sendo unha mágoa que a víspera se correra no Pino, o que lle restou afluencia.

Lentoperosejuro, estás que te sales, vaia cambio que nos pegaches a 1ª vez, e despois xa no último Km. o mesmo, subiches cunha gran facilidade.

Derek, outro que anda fino, fino e que sigue progresando.

Keniatablanco, xa son palabras maiores, xa que se codea ca élite, e nos vendo admirados o ritmo que levan o cruzarnos. Na Vig-Bay vas a ir cos Keniatasnegros.

Xolinha, non te coñezo, pero supoño que o 1ª Trofeo ten que ser especial, asi que felicidades.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 15:31
Asunto:

Bueno pois falta miña cronica da carreira cheguei a ordes como sempre algo cedo pero viñame ben para espabilar pois non durmira moito para ires pois o sabado a noite matanos a moitos de nos amin especialmente.
Mentres quencia topeime con gallego que andaba buscando a Kurty(un gusto coñecerte) para que lle dira o dorsal despois fumos como dixeron gardas suas chaves no meu coche e a carreira que xa taba para sair na saida xa os perdin d vista pois para min eles rodan moi rapido e eu despois de case unha semana e algo sen adestrar e traballalo sabado e mangarme dous partidos de futbol pola tarde non taba tampouco para florituras inda asi e todo a carreira non me pareceu tan rompepernas pois eu nas costas arriba sentiame ben porque pasaba a xente e nas baixadas pasabanme a min pero bueno na chegada a meta iamos un grupiño de 8 e na subida dinme desfeito deles.
Para min fixen un bo tempo para ir cas pernas rotas e sen descansar acabar a 4,30 km e un bo resultado
Xolinha noraboa non te cñeso pero vin a entrega de trofeos e na carreira fuches gran tempo diante miña ata onde se daba a volta case fun detras pero creo que ti despois colliches bo ritmo.
E respecto o da fruta fenomenal pois pese a almorzar acabei cunha fame despois da carreira.

You´ll never run alone
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 15:32
Asunto:

Bueno pois falta miña cronica da carreira cheguei a ordes como sempre algo cedo pero viñame ben para espabilar pois non durmira moito para ires pois o sabado a noite matanos a moitos de nos amin especialmente.
Mentres quencia topeime con gallego que andaba buscando a Kurty(un gusto coñecerte) para que lle dira o dorsal despois fumos como dixeron gardas suas chaves no meu coche e a carreira que xa taba para sair na saida xa os perdin d vista pois para min eles rodan moi rapido e eu despois de case unha semana e algo sen adestrar e traballalo sabado e mangarme dous partidos de futbol pola tarde non taba tampouco para florituras inda asi e todo a carreira non me pareceu tan rompepernas pois eu nas costas arriba sentiame ben porque pasaba a xente e nas baixadas pasabanme a min pero bueno na chegada a meta iamos un grupiño de 8 e na subida dinme desfeito deles.
Para min fixen un bo tempo para ir cas pernas rotas e sen descansar acabar a 4,30 km e un bo resultado
Xolinha noraboa non te cñeso pero vin a entrega de trofeos e na carreira fuches gran tempo diante miña ata onde se daba a volta case fun detras pero creo que ti despois colliches bo ritmo.
E respecto o da fruta fenomenal pois pese a almorzar acabei cunha fame despois da carreira.

You´ll never run alone
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 15:49
Asunto:

Xa estou crecida con tanta felicitación. Gracias a todos!!
Gracais polo video Nacho-s1600
Comparando esta carreria coa última que fixen casi baixei o tempo total en 5 minutos. Non está mal!! E todo grazas ao grupo de galeras...Así que as felicitacións son para eles.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 16:24
Asunto:

xolinha escribió:
Xa estou crecida con tanta felicitación. Gracias a todos!!
Gracais polo video Nacho-s1600
Comparando esta carreria coa última que fixen casi baixei o tempo total en 5 minutos. Non está mal!! E todo grazas ao grupo de galeras...Así que as felicitacións son para eles.
A seguir así xolinha. Merécelo polo teu traballo e o do grupo de Galeras; e felicitar e dalas grazas a nacho_1600 polo video. Eres un crack, tío. Moi feliz

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 18:39
Asunto: ordes

¿que pasos teño q seguir pra ver o video ese? e que eu non m entero
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 19:12
Asunto:

EU TAMPOUCO

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 19:24
Asunto:

Pinchad en el link que dejó nacho_s1600.
En la página web que se abre, pinchad en la palabra «Free» (abajo del todo).
Esperad a que la cuenta atrás llegue a cero, escribid en el recuadro las letras y números con rayas, pinchad en el botón que hay a continuación (donde pone «Download from ....») y comenzará la descarga.




Última edición por khene o Mar, 27 Mar 2007, 19:26; editado 2 veces





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos