Foros ›
Autor
Mensaxe
Bibi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 22:48
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Estou escarallada, teño as patas doentes, km. arriba km. abaixo, pero aínda así Ourense tira moito para correr, fermosas paisaxes e xente agradable, sempre é un pracer percorrer tanto traxecto en coche para participar nestas terras. Ver a tantos foreiros animando o cotarro, os esforzos das asociacións de veciños para que todos quedemos abastecidos e a xente do pobo na rúa...gústanme as populares!! Saúdos a todos e vémonos nas carreiras.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mar, 11 Ago 2009, 16:54
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Unha carreira mais no revolver, fixoseme duriña de carallo sobre todo polas pedriñas dos últimos kms., i quizáis tamén por haber doado sangue esa semana.
Pero o mellor de todo é disfrutar da vosa compaña antes durante e despois, saudos a FONVIGO, PIPE, TARA, XEFFXAVI, ETUXIA, TARTARUGO, ARBITRUCHO i tantos outros que nos fan iste noso deporte mais ameno, aburiño deica Baiona.
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Ago 2009, 20:44
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Bueno la 2ª carrera del dia,que no habia corrido anteriormente,y ya al llegar voy viendo los Km. por donde ibamos a pasar y no me gustaban los toboganes,pero aun tuve la suerte de ver por donde quedaba el Km 8 y 9,piedras y subida empinada,habia que dosificar para ese ultimo tramo.
Pues nada,cachondeito Silbar en el viaje en autobus para la salida,y luego no nos quejemos quedo tiempo para estirar y calentar de sobra,y por fin la salida,en bajada,fenomenal,y ya en el 2 comenzaba subida,me pongo a la par con extremeñeiro,(otra vez en el mismo dia ),y luego voy por un grupo de 4 corredores que llevaba a 20 mts,los dejo y sigo a por otr corredor ,que alcanzo ,pero no pude seguirle el ritmo,fuy haciendo la diagonal en las curvas,aunque a veces al llegar a lo alto empezando a bajar ya habian cruzado para el otro lado,que procesion,luego al llegar al pueblo ,un ambientazo de publico,Gracias a toda esa gente que estaba animando,pero aun quedaba la parte mas "diabolica",en piedras y tierra y dificil avance,vi a Bibi,subiendo y me acerque bastante,y otros 2 corredores mas que adelante,pero luego bajando dosifique y al esprint no los pude alcanzar,bueno a uno si,marco el mismo segundo,pero al otro no Enfadado

Al final contento y feliz del dia de carreras terminado y ver a tanto forero conocido,y comentar que yo si vi un sprint de Jeffxavi en Redondela,y se sale,que crackanimo y dejate de rollos Aplauso
Nos vemos en Baiona
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Ago 2009, 10:34
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Hola queridos,

Ya sé porqué el garmin dió me dió 176 metros menos sobre 10.000.
En un trazado con formas de S, el gps trazó una recta.
Comparando lo que dió en ese trayecto y lo que debería dar (con la herramienta medir de google earth y fiándome de ella) me salen casi todos los metros de la prueba. Los 30 metros que faltan ahora, serían por la forma en que tracé las curvas Guiño .

Si alguien quiere ver la foto aérea de lo que digo, que me mande un MP con su mail y se la envío.

Saludos.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 12 Ago 2009, 15:57
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

montxo escribió:
Pois a min 9830 mts, eso si fun como na formula 1 de angulo a angulo das curvas Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Jeffxavi eiche presentar una ducia de sereas, pa que che cambien o chip, as quedar SOLTEIRON tamen.....

Ese "tamen... " non che me justou nada... voume dar por aludido !! Mad

Tranqui Jeffxavi, mentres estemos acarón de Montxo Bisbal, non nos han faltar chavalitas Mr. Green
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Ago 2009, 15:58
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

NIKITO escribió:
montxo escribió:
Pois a min 9830 mts, eso si fun como na formula 1 de angulo a angulo das curvas Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Jeffxavi eiche presentar una ducia de sereas, pa que che cambien o chip, as quedar SOLTEIRON tamen.....

Ese "tamen... " non che me justou nada... voume dar por aludido !! Mad

Tranqui Jeffxavi, mentres estemos acarón de Montxo Bisbal, non nos han faltar chavalitas Mr. Green

haber si é certo que non me como unha rosca Mr. Green Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Ago 2009, 22:25
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

fonvigo escribió:
Hola queridos,

Ya sé porqué el garmin dió me dió 176 metros menos sobre 10.000.
En un trazado con formas de S, el gps trazó una recta.
Comparando lo que dió en ese trayecto y lo que debería dar (con la herramienta medir de google earth y fiándome de ella) me salen casi todos los metros de la prueba. Los 30 metros que faltan ahora, serían por la forma en que tracé las curvas Guiño .

Si alguien quiere ver la foto aérea de lo que digo, que me mande un MP con su mail y se la envío.

Saludos.

na na na, dejate de fotitos, los metros son los metros, y cuando se ataja es lo que ahi. ahora manipulamos el telderete. correjimos el mapa y ya ta.... Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Ago 2009, 7:38
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

montxo escribió:
fonvigo escribió:
Hola queridos,

Ya sé porqué el garmin dió me dió 176 metros menos sobre 10.000.
En un trazado con formas de S, el gps trazó una recta.
Comparando lo que dió en ese trayecto y lo que debería dar (con la herramienta medir de google earth y fiándome de ella) me salen casi todos los metros de la prueba. Los 30 metros que faltan ahora, serían por la forma en que tracé las curvas Guiño .

Si alguien quiere ver la foto aérea de lo que digo, que me mande un MP con su mail y se la envío.

Saludos.

na na na, dejate de fotitos, los metros son los metros, y cuando se ataja es lo que ahi. ahora manipulamos el telderete. correjimos el mapa y ya ta.... Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

JAJAJAJA, Así, ¡¡con dos cojones!! Idea Idea

Resaludos!!!
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 13 Ago 2009, 7:40
Asunto: Re: Carreira Popular de Cartelle

Como para fiarse de los aparatitos eses... ayer salí con la PDA y el programa Run.GPS que en otras ocasiones no fue nada mal... al llegar a casa me trazó un recorrido totalmente absurdo, menos mal que no me puso que fui a correr a Betanzos o a Vigo... por Ourense, pero os puedo asegurar que la ruta dibujada se escapaba bastante de la real.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos