Foros ›
Autor
Mensaxe
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 20:32
Asunto:

Pues vosotros quizás salís en alguna foto a pesar de que sea a contraluz, pero yo en... ¡¡ninguna!! Chorando Chorando Chorando

¡¡Después del sprint que me marqué...!!
Chorando Chorando Chorando

Lo dicho: gracias a los Cormoráns y a la lesión de Adrián, dispongo de archivo fotográfico de mi primera Vig-Bay, que si no... Disimulando

Por cierto, creo que el mencionado sprint acabó con la última neurona que me quedaba porque yo ni me enteré de que había roscón... Abraiado
Bebí un único botellín de agua y me comí un platanito, que no un plátano...


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
Miniyo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/07
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 21:17
Asunto:

Pois coma Cormorán, e por alusións, somentes dalas gracias a todos polas felicitacións polo tema fotográfico. Xa está dito por outro "paxaro" pero se queredes algunha foto con un tamaño maior pasadevos pola web. Con que nos mandedes o número da foto e unha dirección web, en canto poidamos enviamosvolas.
O caso é disfrutar todos xuntos, e se de paso queda un rocordo pois moito millor.

Direille os que tiraron as fotos que se pasen a lé-lo foro. Van crecer 10 ctm Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Por certo as nosas camisetas non son moi cantosas, pero cando vexades algún Cormorán correteando, saudadenos que a maoiria dos foreiros xa vos coñecedes e nos estamos recen chegados.

¡¡Unha aperta a todos!!

gimnasio g21!
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 21:18
Asunto:

Realmente tedes toda a razón do mundo sobre as fotos da Vig Bay. Unha auténtica e grande "M" como dí a miña nai, que é unha santa e non se complace falando mal. En calquera caso, como tamén dí ela, hai ocasións que o requiren Demo sorrindo Demo sorrindo e esta é unha. Molón Molón

Por alusións desta última mensaxe. Eu na carreira do domingo vin diante miña un "Corvo Mariño" Demo sorrindo Demo sorrindo e comenteino en alto. O rapaz déuse a volta e saudóume, e eu díxenlle que era de CorrerenGalicia e todos tan amighos.
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 21:36
Asunto:

Ola, chorbitas y chorbitos. aki vengo con mi mini crónica:
Llegada a Samil pa pillar el dorsal y demás el sábado por la tarde... y como los Pastelalrhum somos la repera, pos nada q aparco detrás de Banderas. Saludos y quedamos luego para discutir la estrategia de carrera.
Ya el domingo, algo preocupado por el estado de mi gemelo izquierdo, ya que el viernes rodando noté molestias.
Kedada en la fuente para la foto, saludos a los conocid@s(especialmente me alegré un huevo ver de nuevo a Ferrolano) y presentacion de los nuevos, siempre se me queda algun@ por conocer, caso de Morangui y Curro2000. Para la próxima, fijo.
Luego foto oficial de Pastelalrhum al completo (por delante por detras y de canto).
Mini calentamiento...y el septimo de caballeria en la lontananza...mrdixie, pibe, sós un fenómeno.
Salida, y mi intencion es acabar en mi debut en la Vig-Bay. Grupito con makoki, cabuxa, luego aparece jecarqui. algo increible con la cantidad de gente que había, a los 300 m ya aparecio el efecto "isla", verdad, Makoki?.
Cabuxa, las gracias te las tengo que dar yo a ti, que muchos kilometros me llevastes a ritmo, sino seguro q forzaria y hubiese roto. hoy miercoles aún cojeo y tengo una inflamacion de narices en el gemelo.
Al final, lo importante es llegar. Lo pasé genial, sufriendo un pelin, pero bien: 1h56'39

Como siempre me entero tarde: supermorais y elena, siento lo ocurrido, y espero que todo vaya bien.

15 euritos de inscripcion, bien valen unas duchas en condiciones, si no llega el pabellon, se habilitan unas de campaña o portatiles. Lo q no tiene nombre es el caso de la chicas, aunque si por Lentoperosejuro y yo fuese compartiamos vestuario, seguro que el agua salía más caliente Demo sorrindo

Hasta la próxima, si me recupero pronto.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 22:06
Asunto:

Hola a todos, puedo decir que soy nuevo en el foro, aunque os leo casi todos los dias, la verdad es que ya había escrito allá por el mes de noviembre, pero como tuve que parar de correr debido a una lesión de rodilla no volví a escribiros.
La verdad es que me dais mucha envidia ya que yo aún sigo con los problemas en mi rodilla aunque parece que ahora van remitiendo las molestias. Ahora salgo a correr dos o tres veces por semana durante 30' a trote borriquero pero no estoy para carreras de ningún tipo. Por lo que mas envidia me dais es por el rollo de las carreras y por las quedadas que haceis en ellas.
Este año tenía pensado debutar en mi primera media, pero desde la san martiño se acabó.
La verdad es que sigo corriendo porque vosotros me tirais del gusanillo con vuestros mensajes, espero conoceros pronto. Gracias por vuestros mensajes que escribiis porque así paso un rato agradable.
Un saludo
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
478 Carreiras
3706 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 23:15
Asunto:

Acabo de ver na paxina de championchip os meus parciales, e a verdade que levo unha certa alegría, xa que ata o Km. 15, levaba un ritmo aceptable, xa que cos tempos previstos por min andaría moi cerca de 1h25, e por suposto que houbera baixado algo a marca, o que pasa que os 2 Kms. finais pinchei moito.
E dicir, esto dame máis moral cara a Vilagarcia, que tentarei de facelo o revés de menos a máis.

Como vexo co compañeiro Gallego está missing, para os que preguntaban o seu tempo dicir que é o seguinte T. Neto 1h26'40, T. real 1h26.30", pero ca salvedade que que el non forzou por culpa do Mapoma, e foi tirando de min, xa que ia moi sobrado.
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 23:25
Asunto:

Bienvenido, etuxia. Estar lesionado o no poder participar en carreras, no impide escribir en el foro. yo a muchas carreras he ido sólo por quedar con la gente. Asi q anímate a escribir más.
Saludos

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 23:31
Asunto:

Tenéis razón. Qué decepción las fotos de la llegada!!. Las del año pasado no eran "para echar cohetes" pero estaban mejor.
Muchas gracias a los miembros del Club de Triatlón Cormoráns por las magníficas fotos que han hecho.
Ánimo Etuxia. Espero que esas molestias en la rodilla vayan remitiendo y puedas reincorporarte en breve!!
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 0:17
Asunto:

Kurty escribió:
Acabo de ver na paxina de championchip os meus parciales, e a verdade que levo unha certa alegría, xa que ata o Km. 15, levaba un ritmo aceptable, xa que cos tempos previstos por min andaría moi cerca de 1h25, e por suposto que houbera baixado algo a marca, o que pasa que os 2 Kms. finais pinchei moito.
E dicir, esto dame máis moral cara a Vilagarcia, que tentarei de facelo o revés de menos a máis.

Como vexo co compañeiro Gallego está missing, para os que preguntaban o seu tempo dicir que é o seguinte T. Neto 1h26'40, T. real 1h26.30", pero ca salvedade que que el non forzou por culpa do Mapoma, e foi tirando de min, xa que ia moi sobrado.
Sobrado, sobrado, non ia, o que pasa e que un xa vai aprendendo algo, e o final se se vai jodido, ainda que poñas mala cara vas jodido igual, asi que si pos boa cara (o que hay, tampouco a hay mellor), intentas sair algo mellor nas fotos.
Agora en serio decirche Kurty, como che dixen no privado que en Villagarcía baixas de 1h:25 fijo. Despois de un mal día, toca outro bo. A ti tocache en Vilagarcía, de todas formas non te obsesiones, fai a tua carreira e a marca vaiche vir soa. (Que que vou decir que ti non saibas).
Con respecto a miña carreira do outro día decir que foi un día deses no que sales algo acoj......do. polo que me pasara o outro día en Padrón, pero que pouco a pouco me fun encontrando ben. Decir que ata o Km. 15 tampouco ia moi sobrado, pero a partir do 16 ou así que kurty baixou un pouquiño o ritmo a verdade e que foi unha das carreiras na que mais cómodo acabei. Pero sigo decindo que non cambio a tarde que pasei o Domingo por ningunha marca.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 0:59
Asunto:

moi bonita esa foto, banderas...
o certo é que levo moito tempo sen me poder conectar a este foro por motivos laborais, e máis en concreto a este tema... cousa que me fastidia bastante... Chorando pero aquí estamos.
ante todo resaltar o bo ambiente que se respiraba na saída, con Samil a tope de xente... entrábanlle un ganas de correr nada máis chegar, sobre todo co día primaveral que nos acompañou... unha gozada. Razz
non vou soltar aquí un tostón de crónica, porque tanpouco tivo moita historia a miña carreira... sinxelamente me limitei a acompañar a Piti e máis a lentoperosejuro (un placer, por certo... Moi feliz ), e adisfrutar coma un enano da carreira, da paisaxe, do recorrido, do ambiente... e penso que o conseguín con creces... Molón
ó final 1h 27'... nin máis nin menos do que quería facer... que mapoma está xa ahí.
houbérame gustado poder chegar á foto dos foreiros, pero cheguei tarde, coma sempre... e tamén á comida post-carreira, pero compromisos familiares mo impediron... outra vez será... Guiño
saúdos

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Runas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 3:45
Asunto:

Vaya ambientazo en la vig-bay. Pensé que después de la media de Madrid (11500 inscritos), esta me iba a parecer sosa, ¡¡pero nada de eso!!!, mas bien todo lo contrario. La he disfrutado mucho más, el calor del publico de la tierra, el buen rollo generalizado durante la carrera, el buen día,.... si es que eran todo pros Molón al final 1:26:43, bajando 3 minutillos la marca de Madrid (si es que correr en casa es lo que tiene Ríndose )

recuerda el ayer y piensa en el mañana, pero tienes que vivir hoy
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 10:34
Asunto:

yosi escribió:
moi bonita esa foto, banderas...

Yosi, moitas gracias polo agradecemento, pero o mérito da foto non é meu, senón dos compañeiros do C.T. Cormoráns, que son uns artistas. Eu só puxen o link coa foto dende a súa páxina web.

"A Deus o que é de Deus e ao Cesar o que é do Cesar" como dixo "o noso señor" (ou iso contan por ahí Guiño Guiño )
Runas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 11:30
Asunto:



Bueno pues os pego una foto en la que salgo, a ver si así me empiezo a integrar un poco en el grupo que es una pena que me acabe de enterar que fui buena parte de la carrea en el grupito de Lentoperosejuro y Piti, cuando apareció Yosi justo me fui yo (espero que no te lo tomes a mal Razz ).

P.D. soy el blanquito de camiseta blanca y naranja (correr por las noches es lo que tiene Ríndose )

Un saludo

recuerda el ayer y piensa en el mañana, pero tienes que vivir hoy
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 11:57
Asunto:

Encantado Runas, a verdade é que me dou de conta dese grupiño, non por tí pero sí por outra xente que ía ahí. Nos casi non nos demos conta de que viñades detrás, íamos o noso e punto. Cando mirei para atrás e vin a tropa...ufff.Seguro que a yosi non lle parece mal, a min tampouco, ca rapaza quedamos nos...je,je,je.
A próxima vez saúda...(en carreira sempre da menos corte)
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 13:26
Asunto:

Un comentario que no sé si tendrá mucha razón pero que lo hago igual:

¿No os parece que es cerrar el control un poco pronto el hacerlo a las dos horas y cuarto?. Se quedó mucha gente fuera y es una pena. La verdad es que si es una carrera popular no veo la razón de que no se dé más margen a los corredores para la llegada.

Leí en la runner´s un reportaje sobre una media (no recuerdo el nombre) celebrada en los Países Nórdicos donde comentaban, que era tan popular que la mayor parte de la gente llegaba por encima de las dos horas y pensándolo bien, me parece más sana su forma de entender este deporte que la nuestra, tan competitiva.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos