Foros ›
GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 17:59
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Canta razon tes compañeiro!!
Algún fala coma se fose famoso e todos o tivesemos que coñecer e decirlle
" Amen"
Este e o meu terceiro ano facendo carreiras de montaña ( levo en torno a 25), non e que teña unha grande experiencia nin son un corredor rapido, pero procuro disfrutar de cada unha delas.
O unico que podo dicir e que fai falla "Sentidiño".
Sentidiño para valorar o que fai falta en cada situacion e deixarnos de mirar tanto o reloxo.
A todos nos gusta quedar o mais arriba posible, e salimos a un Trail nocturno na Serra do Candan como se fosemos a correr polo paseo maritimo da Coruña ou pola praia de Samil (Morria de frio so de ver como ian alguns en Vilatuxe !!)

Pode ser un erro da organizacion ( non o sei ) pero todos temos que estar preparados pa estas situacions cando saimos o monte sobre todo pola noite.

Comprendo o cabreo dos que estiveron perdidos no monte, imaxino que os do GMTA daran a sua version, pero todos debemos ser conscientes do que facemos e dos problemas que podemos atopar. Ninguen estamos libres dun percance.

Sentidiño e comprension.
Vexo moito traballo detras de cada carreira!!

Saudos
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 18:34
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
dipper95 escribió:
Canta razon tes compañeiro!!
Algún fala coma se fose famoso e todos o tivesemos que coñecer e decirlle
" Amen"
Este e o meu terceiro ano facendo carreiras de montaña ( levo en torno a 25), non e que teña unha grande experiencia nin son un corredor rapido, pero procuro disfrutar de cada unha delas.
O unico que podo dicir e que fai falla "Sentidiño".
Sentidiño para valorar o que fai falta en cada situacion e deixarnos de mirar tanto o reloxo.
A todos nos gusta quedar o mais arriba posible, e salimos a un Trail nocturno na Serra do Candan como se fosemos a correr polo paseo maritimo da Coruña ou pola praia de Samil (Morria de frio so de ver como ian alguns en Vilatuxe !!)

Pode ser un erro da organizacion ( non o sei ) pero todos temos que estar preparados pa estas situacions cando saimos o monte sobre todo pola noite.

Comprendo o cabreo dos que estiveron perdidos no monte, imaxino que os do GMTA daran a sua version, pero todos debemos ser conscientes do que facemos e dos problemas que podemos atopar. Ninguen estamos libres dun percance.

Sentidiño e comprension.
Vexo moito traballo detras de cada carreira!!

Saudos

chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/09/08
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 19:12
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Hola a todos.Mis buenas sensaciones y lo bien que lo pase se ven empañadas con la situacion que pasasteis algunos.La verdad es que me extraño no ver a alguna gente,algunos amigos,que iban por delante de mi en carrera y no estaban en meta;incluso me acerque al ordenador de control y ya me di cuenta de que pasaba algo,faltaba mucha gente de los de arriba.Hablando con Moutinho me comento el enorme esfuerzo de marcar el circuito, pero digo yo:en una zona problematica donde se cruzan recorridos,bucles etc ¿no deberia haber alguien?..............
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 19:40
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Para mi los errores de la organización fueron paleses:

- en los cruces tenia que estar alguien

- mucha gente se perdió por eso

- no supieron reaccionar y nos dejaron abandonados (los que se perdieron y los que se hicieron daño q no fueron socorridos y tuvieron q acabar como pudieron) a partir de aquí entra todo el discurso sobre el material...pero es otro discurso...

Esta no es una carrera de orientación, es una carrera donde lo único q tienes q hacer es seguir las cintas intentando pasarlo bien e ir más rapido posible (es que es una carrera...)...hemos sido imprudentes en no llevar movil?, puede ser, aunque de poco nos habría servido....ha tenido culpas la organización? considero sinceramente que si.
Es mi opinion, y nada más


Última edición por hormigAtomica o Dom, 10 Mar 2013, 19:41; editado 1 vez
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 19:41
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

O que non sei se se perdeu foi o Norris.
Perdino de vista na saida e sabía que ia diante miña.
Moito o chamei durante a carreira pero non me respostaba.

¿ estará ainda polo Candán ?

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 19:43
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

...a ver quien lo encuentra ahora Ríndose Ríndose
arrivederci

Novo foreiro
Novo foreiro
10/03/13
1 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 19:52
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Cuanto sobrado y entendido se lee por aqui, sobre todo el Rafiki, con tus aires de superioridad te deslegitimas tu mismo. Dices que un control de paso sería muy costoso para la organización??? me parto, papel y lapiz en cada avituallamiento y 'coordinación' entre ellos para ver quien no pasó. Que se paga poco en las GMTA, dios!!! esa si que es buena, y para tu información un seguro para este tipo de carreras está en torno a 4€ persona, máximo 5.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 20:04
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

A modo de anecdota contarvos que as zapas univ 8 bare grip 200 foron caralludas fronte tanta lama.
Penso levalas a trails de inverno sempre que poida

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 20:09
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

arrivederci escribió:
Cuanto sobrado y entendido se lee por aqui, sobre todo el Rafiki, con tus aires de superioridad te deslegitimas tu mismo. Dices que un control de paso sería muy costoso para la organización??? me parto, papel y lapiz en cada avituallamiento y 'coordinación' entre ellos para ver quien no pasó. Que se paga poco en las GMTA, dios!!! esa si que es buena, y para tu información un seguro para este tipo de carreras está en torno a 4€ persona, máximo 5.

Sobrado es aquel que se registra para hablar sin saber. Primero, ¿un control de lápiz y papel? Eso vale para repasar la clasificación el lunes (en algunas carreras la graban en video por ese motivo, luego se monta siguiendo el time code indéntico que lleva cada cámara) pero si es para saber en tiempo real quien ha pasado y quien no pues nos quedan códigos QR, chip o baliza de posición programable para localizar sin fallo a aquellos que se pierden, saber donde están e incluso volcando todo en un sistema de geolocalización saber hacia donde se mueve en cada momento. Ese sistema aplicado en transpondedores se hace en el París-Dakar por poner un ejemplo. Y hablamos de controlar mínimo 300 pax cuando no del doble (Moaña) con lapiz y papel a base de coordinación ¡en tiempo real!. Me da la risa. Los seguros de 4€ son para carreras populares. Y ojito que te cubre un seguro de 4€, ¿sabemos lo que pagamos? Te remito a que consultes precios de otras carreras en otras comunidades , precios de seguros y demás. Aunque si te has registrado para trollear poco te va importar. Yo intento aportar dando datos y consejos, eso no creo que sean aires de superioridad. Es decir lo que uno piensa y a muchos las verdades (cuando le ponen en su lugar) le duelen. Uno de los chicos que se perdió trecho largo y llegó pasadas las doce y media de la noche, comenta en otra red social que estarían bien balizas de control (numeradas) o, se me ocurre a mí, un plano de situación-como en las carreras de orientación- y recorrido (entregado en papel forrado junto a la bolsa de corredor) para poder indicar la posición aproximada de uno en carrera (entre la baliza 5 y la 7 p.ej) Eso es aportar, y parece que a tí no te gusta. Salud y kilómetros.


Última edición por Rafiki76 o Dom, 10 Mar 2013, 20:14; editado 2 veces
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 20:10
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

guti290971 escribió:
A modo de anecdota contarvos que as zapas univ 8 bare grip 200 foron caralludas fronte tanta lama.
Penso levalas a trails de inverno sempre que poida

¡Si señor! E penso que foi a millor opción. Creo que vou animarme a probar o teu estilo minimalista. Alo menos para saber que se sinte.
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 20:20
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

guti290971 escribió:
A modo de anecdota contarvos que as zapas univ 8 bare grip 200 foron caralludas fronte tanta lama.
Penso levalas a trails de inverno sempre que poida

Guti, iso e que de andas lixeiro de noite coma os gatos!! jajaja
Boa carreira compañeiro!!

Saudos
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 20:22
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

No ultra de Barcelos tiñamos dorsal con codigo de barras que te ian lendo nos catro controis de paso.
Asi se sabe en que punto desaparece alguèn

Eu prefiero pagar mais e que haxa seguridade , pero as carreiras de Portugal non son caras.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 20:23
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

guti290971 escribió:
O que non sei se se perdeu foi o Norris.
Perdino de vista na saida e sabía que ia diante miña.
Moito o chamei durante a carreira pero non me respostaba.

¿ estará ainda polo Candán ?

As malas lingoas din que chegou correndo a Xinzo pa participar nos 10km.
Sera certo ?
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 20:27
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Yo también corro con Inov8, pero las 295, las Baregrip son demasiado radicales para mi, pero con esos tacos no hay quien resbale...jejejejeje....
una cosa sobre los seguros, por lo que sé (pero no estoy seguro) los del GMTA solo tienen RC, es decir si te haces daño asunto tuyo...seía interesante saberlo
thorpe

Novo foreiro
Novo foreiro
16/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 20:49
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Polo que levo leído, hai opinions de todo tipo. Eu non me perdin, penso que estaba ben marcado o recorrido. Unha das cousas que non me gustou, foi a falta de uns 3 ou 4 kms da meta, tivemos que cruzar varias veces a estrada e non habia NAIDE da organización controlando os cruzes e a entrada o recinto do pabellon , coches polo medio, corredores que non sabian por donde tiñan que ir, e NAIDE da organización.
Esperemos que se dea conta a organización destes fallos......
Por certo, naide vai contar nada sobre o cabalo??.......jejejeje





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos