Foros ›
Autor
Mensaxe
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 15:32
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Chacal escribió:
KMPLO escribió:
ESPETACULAR,a min encantoume,sí que había zonas perigosas,sí que foi dura,sí que a lama daba un pouco de medo,pero o percorrido en xeral foi tremendo,para iso entrenamos e traballamos,para sufrir,porque ao rematar a sesación de benestar foi un subidón,esas pistas donde por veces non vias o ceo,distinta,estamos cansados de correr en asfalto,¿se non chovera e estivera todo seco?,pero foi así e foi tremendo,na miña opinión creo que foi das mellores carreiras que fun,e iso que non fixen un bo tempo,pero estiven e sufrin coma un cabrón;noraboa a organización,moi ben,sempre tiñas a alguén para calquer dúbida,sempre atentos,moi ben.
saúdos e que se repita.
No entrenamos para sufrir amigo, sino para corrern bien, lo que hay que leer!
Chacal,compañeiro,paréceme que che disgustou a miña opinión,dígo polo que dis de``lo que hay que leer´´.eu entreno para correr,e canto mellor poido correr,pois mais me esforzo e iso faime sentir e pasar esa sensación;cando vou a unha carreira a ir suave,pois vou ben,coma cando saio a entrenar un domingo con algún compañeiro,falamos,reímonos,etc.,pero cando vou a dar o máximo esforzo(dentro das miñas posibilidades,claro está),a sensación e ben distinta,ao mellor tí tes outra palabra para definila,eu utilizo``sufrir´´,miro para a cara de outros corredor@s,vexo nas fotos os que foron diante,en xeral o que vexo en momentos como nas costas de Outes son caras de esforzo,de sufrimento que se traducen en caras de satisfacción ao rematar;de todas formas na próxima,cando vexa un corredor en un momento de eses e que vaia sorrindo e cantando,acordareime e salúdareino a ver si eres tí.A miña intención non é polemizar,simplemente trato de expresar o meu sentir.
Saúdos compañeiro.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 15:38
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

felicidades a xente de outes e a organización, a min a carreira encantoume, desde a organización o percorrido ...todo Aplauso Aplauso .
o percorrido pareceume duro e moi bonito ....a cabra tira ó monte recoñezo que me atopo mais cómodo en camiños de terra, lameiras e entre árbores que en esas outras carreiras de todo asfalto e entre edificios , que manchamos as camisetas e os pantalóns e os nosos mega guays sauconys ....pois bueno.....sempre nos quedaba a opción de quedar tirados no sofá...ou de correr a próxima vez cuns koreanos como os que levabamos o cole e un taparrabos Avergonzado
eu desde logo teño claro que repetiria todolos fins de semana con charcos lama e o que fose sempre que a organización , como e neste caso fose tan cercana e familiar (e recordade canto pagamos de inscripción ¡¡¡¡¡)

o dito , graciñas compañeiros de outes

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 15:51
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Chacal escribió:
A ver: lo delos puente es superpeligroso, luego oslo había agua en meta, nada de otras bebidas, la camiseta más bien tirando a fea, el retraso en la salida que fue importate, por culpa dun "can" como dijeron, pero nadie lo sabe, no? Porque yo no lovi. Bueno, son muchoas puntos s mejorar y sobre todo uno:tanto barro es malísimo para correr: te estropea todo:zapas, camisetas, calcetines, pantaloes, etc..
En definitiva: siento decirlo pero no le puedo poner más de un 3 a esta carrera y eso que hice 38:32 por mi reloj y acabé de 21, pero no me gustó mucho la experiencia, saludos

eu poñolle un 7
Debo ser eu que estou acostumbrado a correr por camiños de cabras, porque igual que en Corrubedo non lle encontrein a peligrosidade por lado ningun Satisfecho Satisfecho .. sinto polos que se foron o chan, pero unha caida tamen a podes pegar tranquilamente en circuitos urbanos

O que si e peligroso e seguir os que van a menos de 3:40 Mr. Green Mr. Green
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5678 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 17:40
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Enhorabuena a la organización, coincido con gallego en que es una carrera que seguro aumentará mucho su participación en los próximos años. A mi el circuito me encantó, para gustos colores y eso es lo bonito de la variedad de carreras: lisas, rompepiernas, urbanas, rurales, vueltas a un circuito.... si fuese siempre lo mismo perdería mucha gracia. En cuanto a la posible peligrosidad, ya sabeis, organizadores, la proxima vez una hora antes a secar con esponjas los charcos, jeje. La verdad es que quejarse por mancharse en una carrera... en fin, lo dejamos ahí.
muy bien el speaker con su simpatía. Está claro que los retrasos no los deseamos ningún organizador, y a veces se pueden evitar pero otras hay circunstancias imprevistas.
Zona amplia para retirada de chips que cuando haya 500 personas más no haya problemas de espacio. Yo pondría lo de la fianza de 10 euros para el año, anunciado en el reglamento.
Cronometraje de championchip, siempre una garantía.
Camiseta por participante. Gracias.
Lugar cerrado para entrega de premios y duchas y vestuarios con agua caliente (cuantas carreras tienen esto?)
Señalización correcta de kilómetros y de cruces, con gente en cada uno de ellos.
En fin, que enhorabuena y espero repetir el año que viene. Saludos.
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 18:52
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Yo atmbien espero repetir lo del año que viene, y mi critica del agua quiza sea a que estoy mal acostumbrado y en las carreras a las que fuí pues siempre habia isotonicas, y viendo el hinchable de la salida pues contaba ya con ell0, pero bueno despues te das cuenta de mas cosas que hacen valorar positivamente la carrera y eso que uno es de Orense y hasta Outes hay una buena tirada.

Saludos correlegas
cajulo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/08/08
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 20:32
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Felicitar tamén da miña parte á organización pois a carreira estivo tremenda. Moi ben a combinación de carretera coas pistas, o tempo non acompañou pero aínda así a carreira estivo moi ben. Sinto o das caídas, de verdade, pódenos tocar a calquera, en mollado, en seco, en pista...son parte do deporte. pero creo que deso non se pode responsabilizar á ninguén.
cajulo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/08/08
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 20:47
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Por certo, ocúrreseme recomendar á organización que para o ano ademais do chip poidamos recoller antes da saída unhas botas de goma e unha roupa de augas por se chove e algún non quere manchar a súa roupa, e se ven coa publicidade da carreira xa non tedes que darnos esas camisetas que a algúns lles parece mal que regaledes
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2009, 21:52
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Felicitar a organización por partida doble, primeiro pola carreira cun circuito combinado por unhos paraxes enxebres i espectaculares i en segundo lugar por esperar por min e máis polo fillo, posto que as 11´30 ainda estabamos entrando no pobo.
Sufrimos na carreira pero tamén disfrutamos.Polo km. 3 conocin a Xefxavi foi un placer i espero que xa esteas recuperado, saludar ademais a Alfonso de Cambre que me disputou un sprint moi chulo.
Felicidades a todos os corredores e vemonos iste domingo en
Oubiña os que queirades pasarvos, aburiño.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 19 Mai 2009, 2:31
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

fojeteiro escribió:
felicidades a xente de outes e a organización, a min a carreira encantoume, desde a organización o percorrido ...todo Aplauso Aplauso .
o percorrido pareceume duro e moi bonito ....a cabra tira ó monte recoñezo que me atopo mais cómodo en camiños de terra, lameiras e entre árbores que en esas outras carreiras de todo asfalto e entre edificios , que manchamos as camisetas e os pantalóns e os nosos mega guays sauconys ....pois bueno.....sempre nos quedaba a opción de quedar tirados no sofá...ou de correr a próxima vez cuns koreanos como os que levabamos o cole e un taparrabos Avergonzado
eu desde logo teño claro que repetiria todolos fins de semana con charcos lama e o que fose sempre que a organización , como e neste caso fose tan cercana e familiar (e recordade canto pagamos de inscripción ¡¡¡¡¡)

o dito , graciñas compañeiros de outes
Home, o que está acostumado a comer mer.. xa case que lle gusta, pero a min non me gusta comer diso amigo Guiño Guiño , saudos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 19 Mai 2009, 2:38
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Ferraduro escribió:
Gracias Chacal por tus palabras. Sé que eso de "le das duro a eso de correr" es todo un piropo viniendo de tí. Pero bueno, no es para tanto, un buen momento de forma, simplemente.

Por cierto, yo escribí que "casi parecías" Risto porque me me lo recordabas en lo taxativo de tus argumentos; para nada quise decir que fuese tu ídolo ni que tratases de imitarlo (me alegro). Las críticas constructivas son bien recibidas e interpretadas por la mayoría de la gente, y seguro que por tí también. "Críticas correctas", como dices, hay muchas. Maneras de decir las cosas, también. Aunque esto entra ya dentro del plano subjetivo. Yo creo, francamente, que intentas ayudar con tus comentarios, y los que te vamos conociendo mínimamente a base de leer tus mensajes nos vamos acostumbrando. Imagino, también, que serás tan exigente contigo mismo como con los demás. Para mí tus opiniones son y serán siempre muy respetables, porque sé que son razonadas, y menos viscerales e impetuosas de lo que puedan parecer.

Un saludo.
Un placer conocerte amigo, critico poque esa es mi ppinió, pero parece ser que alguno no le gusgta que se tritique nada, evidentemente no me refiero a ti, a mi la carrera no me gustó y lo digo y no pasa nada porque lo argumento con mis ideas, pero cadauno es libre de opinar lo que le parezca, yo no corro para embarrarme ni para lesionarme, etc.. corroa para estar bien de forma y llegar a casa o al trabajo en buenas condiciones físicas, evidentemente corro para vivir mejor, nunca viviría para correr (es una locura absoluta Abraiado Abraiado ) y menos por barro, es absurdo, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Mai 2009, 14:12
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Chacal escribió:
Home, o que está acostumado a comer mer..

Con "b", chacal.... ber!!...Fojeteiro é de Noia, co cal, efectivamente, está acostumado comer "ber...berechos", da ría...riquísimos, oe...probaos en empanada, xa verás como che gustan... de nada, meu!!!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
477 Carreiras
3703 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Mai 2009, 14:51
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Chacal escribió
Un saludo.[/quote]Un placer conocerte amigo, critico poque esa es mi ppinió, pero parece ser que alguno no le gusgta que se tritique nada, evidentemente no me refiero a ti, a mi la carrera no me gustó y lo digo y no pasa nada porque lo argumento con mis ideas, pero cadauno es libre de opinar lo que le parezca, yo no corro para embarrarme ni para lesionarme, etc.. corroa para estar bien de forma y llegar a casa o al trabajo en buenas condiciones físicas, evidentemente corro para vivir mejor, nunca viviría para correr (es una locura absoluta Abraiado Abraiado ) y menos por barro, es absurdo, saludos[/quote]

Cada un ten seus puntos de vista e seus pareceres, ti das a tua opinión e os demáis dan as suas. Se tiñas medo a mancharte ou lesionarte o mellor, era que non correras, nesta prova sempre se dixo que era en parte por terra, uns días antes, comentei que iamos ir desaguar algunhas pozas. E o mesmo día da carreira comentouse que se tivera coidado, xa que chovera moito pola noite e pola mañán cedo e había auga e barro.
Comentando o "speaker" en tono de broma o do premio o menos manchado. Xa sabíamos o que nos esperaba.
Así que si queres seguir enzarzandote en liortas cos demáis foreiros neste tema segue pero estas carente de toda razón.
lorena

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/08
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Mai 2009, 15:49
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

DENDE A ORGANIZACION DAMOSLLE AS GRACIAS A TODOS OS ATLETAS QUE O DOMINGO SE ACERCARON A OUTES A PESAR DO MAL TEMPO.DECIR TAMEN QUE O SENTIMOS POLOS PEQUENOS PERCANCES ACONTECIDOS COMO O RETRASO POR MOR DO CAN QUE ANDABA SOLTO PERO ANTE TODO NOS BUSCAMOS A SEGURIDADE DOS PARTICIPANTES,TAMEN POLAS CAIDAS NA PONTE DO PASEO PERO NON PUIDEMOS FACER NADA PARA QUE NON SE MOLLARAN. EN CANTO OS CHARCOS DECIR QUE O DIA ANTERIOR INTENTAMOS ARREGLALOS PERO CHOVEU TANTO QUE NON SE PUIDO DEIXAR BEN. POR OUTRO LADO A XENTE QUE QUEDOU DISGUSTADA CA CRREIRA DECIRLLE QUE NOS EN TODO MOMENTO E DENDE O PRINCIPIO PUXEMOS TODO O EMPEÑO PARA QUE TODO SAÍXE BEN E SENTIMOLO POLOS FALLOS QUE PUIDO HABER OS CALES ESPERAMOS SOLUCIONAR PARA A PRÓXIMA,¡DE ERROS SE APRENDE NESTA VIDA E TAMEN DAS CRÍTICAS!. BUENO ESPERAMOS PODER VERVOS A TODOS NA PRÓXIMA EDICIÓN A VER SI O TEMPO ACOMPAÑA. UN SAUDO A TODOS OS FOREIROS E COMO XA DIXEN ANTES GRACIAS A TODOS OS ATLETAS POR PARTICIPAR.


Última edición por lorena o Mar, 19 Mai 2009, 18:29; editado 2 veces
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 19 Mai 2009, 15:58
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Cita:

Cada un ten seus puntos de vista e seus pareceres, ti das a tua opinión e os demáis dan as suas. Se tiñas medo a mancharte ou lesionarte o mellor, era que non correras, nesta prova sempre se dixo que era en parte por terra, uns días antes, comentei que iamos ir desaguar algunhas pozas. E o mesmo día da carreira comentouse que se tivera coidado, xa que chovera moito pola noite e pola mañán cedo e había auga e barro.
Comentando o "speaker" en tono de broma o do premio o menos manchado. Xa sabíamos o que nos esperaba.
Así que si queres seguir enzarzandote en liortas cos demáis foreiros neste tema segue pero estas carente de toda razón.
[/quote]
A ver Marcos, expongo mi punto de vista con razón o sin ella, después de la carrera te dije (nada más terminar) que era tremenda y que era peligrosa, lo de los puentes o el barro claro que es problema mío, por supuesto, pero como tenía muchas actuacion en días precedentees no miré el foro y no sabía que había tanto barro, si llego a saberlo probablemente renunciaría a correrla, pero ya está: carrera hecha y punto Moi feliz Moi feliz , saludos amigo.

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mar, 19 Mai 2009, 16:01
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Hola de novo,despois de comentar e explicar os distintos aspectos de esta carreira a algúns compañeiros que por unha ou outra razón non poideron estar este domingo en Outes,a maioría deles quedoulles o pesar de habela perdido e esperan estar presentes o próximo ano,esto unido a que non coincidirá en domingo e polo tanto probablemente non habrá outra proba cerca(recordemos que houbo unha en Ribeira ese día) pode ser que non quede sitio na Serra para poder aparcar o coche,porque a carreira con choiva ou sin choiva,con barro ou sin barro foi todo un éxito;a organización só ten que pulir un par de detalles e pódese convertir en unha das probas de referencia das denominadas ``populares´´;estou seguro de que algún dos corredores incluso botarán de menos esos charcos.De novo felicitar aos organizadores.
Saudos e sorte.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos