Foros ›
XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 25 Xan 2011, 15:36
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Muchas gracias ya hemos encontrado restaurante. Saludos.
pine

Novo foreiro
Novo foreiro
20/09/09
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Xan 2011, 22:10
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

txuki30 escribió:
pine escribió:
hola, es la primera vez que voy a esta carrera, sabeis si hy algun hotel cerca de la salida? viajo con mi mujer y mi hija de un año y voy a pasar todo el fin de semana en viana.

Me comentan que este "Albergaria Margarida da Praça" MARGARIDA DA PRAÇA está justo al lado y está muy bien.
hola gracis por la info ya habia reservado en otro sitio si está bien el año que viene lo recomiendo si no, no digo nada, saludos.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Mér, 26 Xan 2011, 0:04
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Outro que está inscrito.

Paréceme alucinante que nos tempos nos que vivimos teñamos que ir ao banco a facer unha transferencia bancaria internacional para pagar os 7€ de inscrición (seguro que me van a cobrar máis por facer a transferencia). ¿Como é que aínda non teñen unha TPV bancaria virtual na que se poida pagar os 7€ a través dunha tarxeta de crédito (Visa, Mastercard,...)? Ou polo menos que se puidese pagar no momento de retirar o dorsal...

Vendo esto aprecio o fácil que resulta inscribirse nas carreiras en Galicia a través de championchipnorte.com
PITELO

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/10
10 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Xan 2011, 12:27
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

.... si , alucinante alucinante de verdade... e o peor é que aínda che cobre (o teu banco!) 2.50 euros...
meu abó sempre dicía (e que razón tiña!) que estas cousas sempre pasan pola mesma razón... porque sempre mandan os máis parvos! ;), e como ves, as cousas non cambiaron nadiña, nin Unión Europea, nin Eurorexión Galicia-Norte de Portugal, nin Ronaldo facendo propagando do Banco Espírito Santo... país de chirigota!... paciencia ... eu tamén estou pensando en facelo a través do championchip pra citas futuras.
Saúdos
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 26 Xan 2011, 17:29
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

una pregunta para a xente que esta inscrita e que tamen pagou xa a inscripcion. Despois de enviar o e-mail que solicitan, responderonvos con outro e-mail para confirmar pago e inscripcion ou non??

Digo porque eu fixen o pago onte pola mañan e mandeilles o e-mail cos datos e co recibo do pago,pero nin me responderon nada nin aparece a miña inscripcion pagada no listado que teñen.
montxo69

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/10
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Xan 2011, 17:53
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

koala36 escribió:
una pregunta para a xente que esta inscrita e que tamen pagou xa a inscripcion. Despois de enviar o e-mail que solicitan, responderonvos con outro e-mail para confirmar pago e inscripcion ou non??

Digo porque eu fixen o pago onte pola mañan e mandeilles o e-mail cos datos e co recibo do pago,pero nin me responderon nada nin aparece a miña inscripcion pagada no listado que teñen.
Koala36, eu fixen o ingreso e mandei o e-mail o luns pola mañan e hoxe a primeira hora confirmaronme a inscripción por e-mail.
Por iso me imaxino que a tí te chegara a túa confirmación mañan. Saúdos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 26 Xan 2011, 18:00
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

montxo69 escribió:
koala36 escribió:
una pregunta para a xente que esta inscrita e que tamen pagou xa a inscripcion. Despois de enviar o e-mail que solicitan, responderonvos con outro e-mail para confirmar pago e inscripcion ou non??

Digo porque eu fixen o pago onte pola mañan e mandeilles o e-mail cos datos e co recibo do pago,pero nin me responderon nada nin aparece a miña inscripcion pagada no listado que teñen.
Koala36, eu fixen o ingreso e mandei o e-mail o luns pola mañan e hoxe a primeira hora confirmaronme a inscripción por e-mail.
Por iso me imaxino que a tí te chegara a túa confirmación mañan. Saúdos.

Moitas gracias pola resposta montxo69
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 26 Xan 2011, 18:01
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

koala36 escribió:
una pregunta para a xente que esta inscrita e que tamen pagou xa a inscripcion. Despois de enviar o e-mail que solicitan, responderonvos con outro e-mail para confirmar pago e inscripcion ou non??

Digo porque eu fixen o pago onte pola mañan e mandeilles o e-mail cos datos e co recibo do pago,pero nin me responderon nada nin aparece a miña inscripcion pagada no listado que teñen.

Ola,
Seguro que cho envian mañan ou o Venres, non te preocupes, a min tardaronme máis.
Estas inscrito non te preocupes, levas os papeis e listo por si acaso.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
PITELO

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/10
10 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Xan 2011, 10:26
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

...eu envieilles onte o mail cos datos e o recibo da transferencia, e hoxe mesmo xa me responderon dicindo que a inscrición estaba confirmada e que me agardaban o domingo, así que seguro que hoxe che responden.
Un saúdo, vémonos o domingo, e moito sorte a todos os galeguiños (especialmente aos de Ourense) que imos andar correndo por Viana o domingo. Guiño
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Xov, 27 Xan 2011, 10:44
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Nos tres anos que levo indo a viana sempre se pagou o coller o dorsal.
Creo que este tamen ,po lo menos asi tiña entendido.Eu no paguei e estou no listado.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 27 Xan 2011, 13:43
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

fonteiña escribió:
Nos tres anos que levo indo a viana sempre se pagou o coller o dorsal.
Creo que este tamen ,po lo menos asi tiña entendido.Eu no paguei e estou no listado.

Seguro que estas no listado, pero tamen seguro que o lado dos teus datos pon que non pagaches a inscripcion. Si queres correr en Viana , eu que ti faria esa transferencia para non ter problemas, pois hasta ahora era como ti dis, que te inscribias e pagabas o recoller o dorsal, pero este ano, non é asi.

Por certo, a min xa me confirmaron onte tamen a inscripcion con un email.
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Xov, 27 Xan 2011, 16:26
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

No reglamento non vexo nº cuenta nin indicacions de pago?
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Xov, 27 Xan 2011, 18:43
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

fonteiña escribió:
No reglamento non vexo nº cuenta nin indicacions de pago?
<
Pois aparece ben clariño debaixo de todo. Mira ben.

www.fonghi.blogspot.com
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 27 Xan 2011, 18:44
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

na páxina web da proba www.mmviana.com velo abaixo de todo

-- Chámame "ghose"
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Xan 2011, 13:29
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Boas: son dos que sempre paguei no momento do levantamento do dorsal, e este ano así o farei. Confirmáronme que o podo facer aínda que agradecen que se faga a transferencia: o sinto pero mentres non o poñan máis fácil (é o único defecto da organizaçao) négome a pagar unha comisión aos responsables maiores da crise (bancos)SORTE a todos!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos