Foros ›
Autor
Mensaxe
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 23 Nov 2012, 15:36
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Bueno, dentro de un rato me voy para Barcelos, ya no hay vuelta atrás. He hecho una preparación corta, 4 semanas, pero con muchos kms para mí 252 y quedan los 5 ó 6 que seguro que me haré mañana en Barcelos para relajar un poco los nervios y los espero que 60 del domingo.
jorge

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/05
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Nov 2012, 17:16
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Suerte a todos y nos vemos en Barcelos
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 0:30
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Increible carrera e increible experiencia. Tengo que agradecer a Guti la compañía y el apoyo al correr a su lado durante tantos kilómetros, ya que sin él tengo más que claro que hubiera abandonado más pronto que tarde, ya que no estaba yo en mi mejor día. Eres un máquina. Fué un sufrimiento de carrera pasando mucho frío en varios momentos y sobre todo despues de atravesar el río en kayak pero ya cuando habrías llegado tuve el apoyo de dos colegas portugueses que me dieron el último impulso para entrar los tres juntos en meta. Por cierto, como era de esperar ganaron en chicos Armando Teixeira en la corta y Carlos Sa en la larga aunque llegó mano a mano con Arca, que por un nada entró segundo, menudos máquinas. Ahhhh y sin olvidar a todos los colaboradores en la carrera ya que al final nosotros vamos a hacer lo facil(entre comillas). Saludos
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 0:54
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Destrozado pero feliz, todo ha salido bien, tenía la idea de bajar de nueve horas y al final 8:58:46, doble alegría, acabar y cumplir el tiempo.

Empecé con dudas, hasta el tercer avituallamiento (km20) fuimos juntos Guti y yo, luego ya fui sólo hasta el paseo en kayak (km 51), ahí tuve suerte ya que me iban a dar uno individual pero apareció Fran y nos dieron uno doble, encima sabía remar, (había hecho el descenso del sella), casi hacemos algún círculo por mi culpa pero llegamos a la orilla, y ya fuimos juntos hasta meta, íbamos los dos cascados pero conseguimos correr bastante y sólo nos poníamos a andar de vez en cuando para descansar. Esos últimos kms sólo hubiesen sido mucho más duros y juntos conseguimos bajar de las 9 horas.

Luego vi la llegada de Guti, con su pequeñaja en brazos, ahora a esperar que pasen 3 ó 4 meses para empezar a pensar en la próxima. Aunque Caurel 2013 ya está fichada.
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 9:14
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Increible experiencia esto de la ultra,un monton de sensaciones durante toda la carrera,desde que te comes los km,pasando por momentos de sufrimiento y mucho,volver a recuperarse y acabar dignamente.Agradecimientos a los compañeros de fatigas,a tdos con los que coincidi a lo largo del recorrido y que ayudaron a que fuese mas llevadero.Espero que el compañero del grove qur debutaba en distancia( al igual que yo) consiguiese el objetivo
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 11:27
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Impresionante carreira de aventuras en Barcelos.
Coñecin a Jeff no aparcamento, e logo fixen foto con él , Aguita e Magono.
Empezamos forte polas ruas de barcelos, ata chegar o monte.
Alí teño que quitar roupa que me sobraba e me sauda e adianta Bemarpa.
Imos Magono e eu vendo como Jeffe Aguita se nos escapan , pero nos a modiño.
No kmt 20 , nunha baixada técnica, o tolo de Magono se me escapa, e xa na subida do cortalumes vexo a catro ou cinco corredores, que vou adiantando, pero sin rastro do meu colega, que é moi bo subindo.
Nun avituallamento saudo a un rapaz, que resulta que e Chuki30, co que vou dende o 25 ata o 50, falando todo o rato e dándonos ánimos, preguntándonos cando chegariamos a avistar o Magono.
Cruzamos o regato ca tirolina, atravesamos pontes esvaradizos, rochas musgosas perigosas axudándonos con cordas, e finalmente chegamos o rio grande.
Faltaban 15 minutos para o peche do control, que era as 17:45, pero a zona das canoas non aparecía.Con cinco rapaces portugueses corrimos a tope pola beira do rio,pero as balizas nos levaban para o lado contrario, correndo por terra onde houbera ata hai pouco millo, e agora estaba nacendo herbiña, apartamos nunha supergranxa, chegamos a unha igrexa, baixamos de novo ata o rio, e nos deixaron montar nas canoas, pese a chegar un minuto fora do control.
Montei co Chuki nunha doble, e remamos rio abaixo en diagonal ata cruzar a outra beira.
Alí me dixo Chuki que non iba ben, e que non lle esperara.
En solitario afrontei correndo desa maneira os derradeiros 7 kmts, onde adiantei a seis lusos, que camiñaban, e xa ca linterna frontal subin pola ponte de pedra, a admirei a vila de Barcelos en todo su esplendor , ante a mirada dos transeuntes , polas ruas peatonais .
A 20 metros da meta, meu pai, a miña muller , e a filla, que collo en brazos para entrar con ela na meta, tras case 10 horas de carreira.
Alí me esperaba Magono ca moza, xa duchadiño, pois chegou unha hora antes, igual que Jeff e Aguita.
¿ Merece a pena tanto esforzo ?
Rotundamente digo que si.
Ninguna carreira por asfalto me produce esa sensación de pensar en chegar a meta e que se che nubran os ollos cas bagoas da emocion contida.

Os portugueses nos levan anos de ventaxa no tema das carreiras, e a súa amabilidade e agarimo, e digna de sinalar.
Sempre hai moi bo ambiente no monte, e como eu camiño e corro, dou feito esos esforzoa tan longos cos meus 97 kilos.

Ata a proxima de montaña, meus....

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 13:36
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Bonito o teu repor Guti , unha pena non coñocerte... pero xa nos veremos en algunha . Coincido contigo o de que da gusto correr en POTUGAL , BOISIMO AMBIENTE
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 15:04
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Xa sei quen eres, pois estaba cos Carma e Magono na saida.

nos vemos

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 15:53
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Enhorabuena guti,comparto 100% tus sensaciones,ahora a pensar en la siguiente
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 22:05
Asunto: Re: Ultra Trail AM

guti290971 escribió:
¿ Merece a pena tanto esforzo ?
Rotundamente digo que si.
Ninguna carreira por asfalto me produce esa sensación de pensar en chegar a meta e que se che nubran os ollos cas bagoas da emocion contida.

Aplauso Ahi monstruo, que non se diga que as carreiras de montaña son so para os tirillas estilo Kilian. Eso si, se eu tento levar a familia non remato a carreira, sufro un misterioso accidente en calquera corredoira.. Guiño
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 22:49
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Muy bueno Guti. Y aún dar de nuevo las gracias a la organización que aunque ya estaban desmontando el comedor a las horas que yo llegué y me duché, me sentaron a su lado para comer/cenar. Por cierto y ya como curiosidad, el Garmin al final me marca que fué un 5000 acumulado. A alguien más le da eso?
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2012, 1:02
Asunto: Re: Ultra Trail AM

A mi me salen 57,675 km y un acumulado de 3936 m.

Dolores musculares todo el día y seguramente mañana será peor. Lo mejor es que mis pies están prácticamente intactos, todas las uñas con su color natural y los puntos habituales de dolor en buen estado gracias a un simple vendaje con esparadrapo.
Txemicao

Novo foreiro
Novo foreiro
15/09/12
5 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2012, 14:17
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Hola soy el compi del Grove , si consegui terminar en 8h 8 min buenisima esperiencia , deseando hacer otra
SALUDOS A TODOS
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2012, 16:45
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Enhorabuena!!!!!!,yo tambien termine,y bastante entero,..con lo cual no quiero decir que por momentos,no lo pasasecanutas.Haber si coincidimos en la siguiente locura! Moi feliz
Txemicao

Novo foreiro
Novo foreiro
15/09/12
5 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2012, 20:00
Asunto: Re: Ultra Trail AM

Yo tambien termine mejor de lo que me creia, ya estube entrenando estos dias ...y recuperando .
... despues de que corrimos aquel rato juntos ya no te encontre mas ni por meta ver si coincidimos
sabeis de alguna ultra para ahora este mes de diciembre
saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos