Foros ›
VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mai 2012, 21:12
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

Que gran carreira a do Corgo. Sendo a segunda participación, non deixa de impresionarme a beleza do entorno.
A orjanisasión de 10. Sen dúbida das máis enxebres. As viandas do final, caíron caralludamente despois da tortura previa.
En cango á miña carreira, pois quedoume un sabor agrudulce. Desde o 2º quilómetro fun coxeando por unha posible contractura no sóleo, que non me deixou ir a ritmo e me fixo baixar un feixe de minutos... pero puden acabar. O peor é que non sei se poderei ir á Ferreirúa Muro .Pero bueno, unha experiencia nova a de correr mancado.
Desde logo que esta é unha carreira máis que fixa no meu calendario.
Noraboa á organización Aplauso Aplauso

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
MSende

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/11
200 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mai 2012, 21:21
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

No se le puede pedir más a una carrera....entorno espectacular y organización 10....inmejorable.
fernandobesada

Montañés
Montañés
14/10/11
120 Carreiras
111 Mensaxes
Salceda de Caselas
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mai 2012, 21:23
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

Eu non sei pero algun dos organizadores tubo que mallar mesmo para facer un recorido tan impresionante,un paisaxe moi bonito que as veces non che daba tempo a miralo sobre todo antes de chegar a area polas pedras que habia, e na segunda parte non se quedou atras coas subidas o que foi increible tamen e que toda a xente animaba(creo que non fun a unha carreira donde animarán tanto)bueno en xeral quitome o sombreiro coa organización +10.
Por certo a empanada e a bica estaban de vicio
Juanto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/12
0 Carreiras
53 Mensaxes
Porto do Son / Gijon
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mai 2012, 21:26
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

Magnifica carrera, magnifico ambiente y maravilloso el paraje por el que discurre. Conseguí bajar de una hora, que era el objetivo. Medio caí en una poza, caí del todo en la arena con torcedura de tobillo incluida (no fue nada) disfrute del agua fresca de la manguera de la señora y de la llovizna final. Ayudo mucho encontrar un compañero con el que hacer la carrera. Quizás podría haber rascado algo de tiempo forzándole en la subida, pero preferí tomarlo con calma y acabar mas entero.

Sin duda me la apunto para el año que viene, eso si, entrenando mas las cuestas Moi feliz
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mai 2012, 21:27
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

billa escribió:
Excelente carrera como siempre un 10



Y como pillaste copa,mas todavia,mira tu que listo Ríndose
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mai 2012, 21:35
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

Noraboa á organización Aplauso Aplauso Aplauso

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
jpablo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/07/11
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mai 2012, 21:49
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

Segundo año y sin duda la mejor carrera de galicia,enhorabuena a la organización
kikotr3

Montañés
Montañés
7/12/10
0 Carreiras
275 Mensaxes
vilagarcia de Arousa
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 6:01
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

precioso entorno y mejor organización. El que más disfrutó el avituallamineto final fue mi perro, que le pidió comida a todo el mindo...
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 7:52
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

esta e a miña terceira participacion nesta carreira e fixoseme a mais dura, pero e que a maraton pasou mais factura da esperada, ainda asi segue sendo para min unha das miñas probas favoritas e das mais fermosas de Galicia, por paisaxe, organizacion, ambiente, e sobre todo por ese pedazo de avituallamento final... un 10. Aplauso Aplauso Aplauso
KLVO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/03/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
MEIS
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 9:09
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

Carreira impresionante, vistas espectaculares ,organizacion de 10 ,sin comentarios de las empanadas, bueno todo perfecto.MARCOS esperoque te recuperes que vin como pinchaches xusto o meu lado e pensin que non termiarias a recuperarse e saludos.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 18:29
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

Sexta participación nesta carreira absolutamente imprescindible no meu calendario anual, e sigo pensando que é unha das organizadas con máis cariño e adicación de todo o circuito galego. Un 10 para todas as persoas involucradas na organización e para os participantes que, como cada ano, deixan o listó moi alto nun percorrido sempre duro e fermoso. Seguide así por moitos anos, que eu seguirei asistindo (salvo que medie unha lesión moi seria) en calquera das súas modalidades.

Van xa dous anos que participo na modalidade de parellas mixtas e estou encantado de que exista, porque permite compartir as sensacións e o sufrimento así como gozar da pasión que profesamos por este deporte nun medio natural case virxe que convén manter libre de especulación urbanística e industrial... porque con ese sentido naceu esta proba hai xa seis anos.

Polo que respecta á miña parella, comentar que soubo sufrir como unha campeona: primeiro pola calor que pasamos na primeira parte, logo pola dureza da praia, e finalmente polas costas de impresión coas que sempre nos gratifican no Corgo. Menos mal que no tramo do piñeiral, que non desmerece para nada a fermosura do resto do percorrido, aproveitou ben as baixadas e deu mostras do seu gosto polas carreiras no monte. Só nos queda agardar que se recupere da súa lesión e mostre todo o que pode dar de sí en vindeiras carreiras de montaña. Un aplauso para Pili Aplauso Aplauso

Como sempre, unha aperta moi especial para o compañeiro Moncholeiro, sempre tan amable e servicial detrás do grifo de cervexa, e os vellos compañeiros Castiñeiras, en labores de voluntario, e de Urko, involucrados os dous dende a primeira edición e sempre atentos con nós.

Por certo, este ano foi no que máis pozas pasamos ou foi sensación miña Mr. Green Mr. Green ?
anillaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/08/10
4 Carreiras
133 Mensaxes
Poio
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 18:40
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

gracias organizacion por esa hermosa carrera, todo genial y todo muy rico Aplauso
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 22:30
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

KLVO escribió:
Carreira impresionante, vistas espectaculares ,organizacion de 10 ,sin comentarios de las empanadas, bueno todo perfecto.MARCOS esperoque te recuperes que vin como pinchaches xusto o meu lado e pensin que non termiarias a recuperarse e saludos.

Moitas gracias KLVO. Mira ti que na vindeira carreira temos que face-las presentacións formais.
Bueno, pois mañá vou a ir ó fisio a ver que me di. Non creo que sexa grave, paréceme unha contractura. O peor é que non creo que poida ir á Ferreirúa, coa ilusión que lle tiña á media. Pero eche o que hai.
Vémonos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 8:00
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

J.C.LEMA escribió:
e a dureza empezou no tramo da playa, logo a pendente de adoquin de Espiñeirido e sobre todo o último tramo de pendente "Facho" acabou rompendo as pernas da malloria dos corredores,

Coincido...

A costiña de despois da area foi mortal para min que sufrín muito na area.

A costa adoquinada terrible

A subida polo pinar a "puntilla"


Nunca sufrira o que é ter bloqueadas as pernas, correndo.
O sábado o vivín neses tres puntos e tiven que ir andando..

Afortunadamente nas baixadas as podía soltar...

afiladosrunners.wordpress.com/
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 8:51
Asunto: Re: VI Carreira Campo a Través do Corgo-Corrubedo

Grazas a tod@s polos comentarios tan favorables sobre da carreira. Xa sabemos que hai cousas que mellorar e trataremos de facelo en vindeiras edicións, incluido o da "dureza".... trataremos de poñérvolo máis difícil Sorriso

Xa tedes as clasificacións colgadas aquí (individual) e aquí (por parellas).

E tamén unha galería de imaxes.

Quero aproveitar para darlle as gracias públicamente a tod@s aquel@s implicados na organización, dende o que estivo pola mañá marcando o recorrido ata o que estivo picando cada laranxa do avituallamento. Sen nengún deles seríamos capaces de sacar esta proba adiante.

Agradezo tamén os corredores que souberon disfrutar do recorrido, sufrir en cada tramo, chapusar en cada posa, e levarse nos tenis area da praia de Espiñeirido Sorriso

Convidámosvos a participar en vindeiras edicións, nas que -evidentemente- trataremos de sorprendervos cun novo percorrido; e sobre todo convidámosvos a participar tamén o día 17 na Carreira da Guía que tamén pertence o Circuito de Carreiras Populares do Concello de Ribeira.

Bailar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos