Foros ›
GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
agpardo

Montañés
Montañés
7/03/09
0 Carreiras
450 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 20:53
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

por lo que comentais (no pude ir) si no se hubieran cruzado los caminos en ningun momento creo que no hubiera habidos problemas. Cuando un track se cruza siempre puede dar lugar a dudas que fue lo que paso este año y el año pasado en la isla en el bucle del avitualamiento.
norris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/02/09
143 Carreiras
231 Mensaxes
boimorto
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 21:01
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

eu penso que os de GMTA deberian contratar a Guti para que vaia berrando os nomes de cada un o longo do circuito e asi poder orintarse mellor, xa que onte foi berrando por min seguido e xa nin me fixaba nas cintas, guiabame pola voz.
Animo a TODOS que esto nuns dias olvidamonos do peor e estaremos coma tolos haber cal e o seguinte e que aventuras nos encontraremos.
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 21:10
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

guti290971 escribió:
No ultra de Barcelos tiñamos dorsal con codigo de barras que te ian lendo nos catro controis de paso.
Asi se sabe en que punto desaparece alguèn

Eu prefiero pagar mais e que haxa seguridade , pero as carreiras de Portugal non son caras.

Eu puxen os códigos QR porque agora son a moda, jejeje, pero valen de barras que é un sistema mais barato e testeado. Grazas polo apunte Guti. O do seguro antes ou despois rematará con federación obrigada para todo quisque que practique deporte ata para poder sair a adestrar. Intereses varios hai nese senso e moita presión política pero millor non entrar nise tema. O tema de que non houbera xente nos cruces, é certo, pero pensar que moito traballo se fai con voluntarios e me gustaría saber ata que punto podemos obligar a xente que non cobra pola sua laboura (e non falo só da xente de GMTA, onte había xente doutros colectivos colaborando) a pasarse horas e horas nun sitio e dos coches saindo do recinto mentres outros chegabamos (eu parei a un mentres entrábamos a meta) pois iso penso que é responsabilidade de cada un co seu vehículo.
thorpe

Novo foreiro
Novo foreiro
16/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 21:36
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Tou de acordo contigo, Rafiki, non se lles pode obligar. Eu cando me ofrezco voluntario, é po que faiga falta. Unhas veces tócame mollarme nun cruce e outras dar os bocadillos. Quero dicir con isto, que hai que facelo, sexa un ou outro, pero hai que facelo, ou deberiase facer. No pabellon sobraba bastante voluntario. É o que penso eu, vamos.
Tamén me pareceu moi raro que non estivese protección civil na carreira
pablo1969

Maratoniano
Maratoniano
28/06/10
28 Carreiras
175 Mensaxes
Sandiás
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 21:43
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Este foi o segundo trail nocturno no que participo. Independientemente do posto acadado, contento de poder rematalo, a pesar de levar màis de un pequeno susto (caida) e o sobresalto que tivemos nada máis empezar cuando un cabalo blanco tamén quixo participar no trail durante un anaco do percorrido. En principio, na miña humilde opinión o percorrido estaba ben sinalizado. Pero a pesar de iso, sempre por despiste, ou por unha falta da organización de non poñer unha persoa ou marcar ben os `puntos donde era posible cometer un error. Nada máis chegar a meta, xa nos percatamos que habia pasado "algo", xa que parte de varios compañeiros que iban diante miña non chegaran a meta, e en ningun momento, os adiantei ou os vin parados. Nise primer momento, o primeiro que se che ven a cabeza e que se deberon perder, pero claro, siguen entrando corredores en meta, e non aparecen.
O positivo foi que o final chegaron a meta eso si cabreados e indignados e o NEGATIVO e que os da organización non estiveron a altura do que se presupon que deberian ter feito.
pablo1969

Maratoniano
Maratoniano
28/06/10
28 Carreiras
175 Mensaxes
Sandiás
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 22:01
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

www.facebook.com/kike....6070847456
manuredonda

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/11
11 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 22:12
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Me parece increible que haya gente que defienda a la organización, fue una autentica vergüenza, estuve esperando hasta las dos de la mañana por un amigo, la angustia era enorme y ellos pasaban de todo, es mas, tuvieron la poca decencia de sortear regalos y de reirse de la mujer de uno de los que estaban perdidos diciendole que le habia tocado una pulsera identificativa y que le vendria muy bien para que no se volviera a perder..... Es para denunciarlos, una autentica vergüenza, y los que tanto los alabais espero que no lo lamenteis nunca, claro que el monte es una aventura, pero hay que organizar las carreras y dar seguridad a la gente y no solo pensar en recaudar dinero, yo no correré ninguna mas y creo que como yo muchos mas asi que no le auguro mucho futuro a esta banda de impresentables que encima se pusieron a decir por megafonia que era de ir a tomar unas copas cuando habia gente perdida en el monte...
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 22:14
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Ese cabalo branco non era outro que a alma errante do gran Micah True , que ainda persiste nos nosos corazóns tarahumaras

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 22:24
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

pablo1969 escribió:
https://www.facebook.com/kike.keidash/posts/10151536070847456

hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 22:25
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

manuredonda escribió:
Me parece increible que haya gente que defienda a la organización, fue una autentica vergüenza, estuve esperando hasta las dos de la mañana por un amigo, la angustia era enorme y ellos pasaban de todo, es mas, tuvieron la poca decencia de sortear regalos y de reirse de la mujer de uno de los que estaban perdidos diciendole que le habia tocado una pulsera identificativa y que le vendria muy bien para que no se volviera a perder..... Es para denunciarlos, una autentica vergüenza, y los que tanto los alabais espero que no lo lamenteis nunca, claro que el monte es una aventura, pero hay que organizar las carreras y dar seguridad a la gente y no solo pensar en recaudar dinero, yo no correré ninguna mas y creo que como yo muchos mas asi que no le auguro mucho futuro a esta banda de impresentables que encima se pusieron a decir por megafonia que era de ir a tomar unas copas cuando habia gente perdida en el monte...

carasgordas

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 22:41
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Me río y me vuelvo a reír.Todos los q nos perdimos somos veteranos en carreras,trails...nos perdimos los primeros ya q en el bucle no había ni Dios.Uno se puede perder pero más de 15 Nò,y no nos seguimos unos a otros ya q aparecimos 10 km más tarde en la casa en el primer avituallamiento uno tras otro.La organización fatal.Se lo tomaron a broma y eso q sabían q estábamos perdidos.Llegamos a la 1:30 al pabellón después de que nos fueran a buscar nuestros familiares y ni se dignaron a preguntarnos como estábamos.Que rabia e impotencia.Muy triste.
carasgordas

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 22:57
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

*** Editado. En este foro no se puede insultar a nadie. ***
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 22:59
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Tiene cojones que algún panoco le venga a recriminar algo a faraón que lleva 20 años corriendo montaña y que es todo un

Postdata: o cabalo leveino eu dende Rabacallos pra aforrarme o traballo de votar mangallós ó río pero saiume mal a xogada jujujuju


Última edición por callosraba o Lun, 11 Mar 2013, 11:15; editado 1 vez
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 23:03
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Guti,unha panocada vale,dúas pufff
.....pero xa vale porque houbo xente coma Chucho ou Prol que tiñas que velas súas cariñas.

Ahhh,é certo,que ali a partires das 00:30 non estabades,xa me esquecía....pois estiven en todo intre e sei moi ben o acontecido.
erpvp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/04/11
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 23:15
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

¿Los que os perdisteis protestasteis cuando llegasteis al pabellón? ¿Qué os dijo la organización?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos