Foros ›
I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Dom, 17 Ago 2014, 11:26
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

sisi83 escribió:
No es para tanto, me apuesto unhas cañas a que un 75% baja de una hora
penso que gañei as cañas Moi feliz , mirei a clasificacion e so baixaron da hora un 50%, e eso que polo meu gps (non fun dos que paseou pola praia) faltaronlle uns 600 metros, uns 3 minutiños mais para a maioria da xente..., en canto as criticas, certo que houbo moitos erros pero espero que so sirvan para que o ano que ven a repitades, tomedes nota e se faga moito mellor... saudos e sorte...

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
378 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Dom, 17 Ago 2014, 22:18
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Por ser a primeira edición ten aspectos que mellorar que seguro a organización tomou nota, polo demais carreira recomendable, percorrido precioso e moi técnico. Espero que a organización saqué o lado positivo das críticas.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Lun, 18 Ago 2014, 19:58
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

As cervezas mendesalissie ganastelas (e bebestelas que os 100 litros duraron pouco)
Xb74 os aspectos a mellorar moitos, e tomamos nota de les asi que se esté año vos gustou imagínate para o ano que quedamos con ganas e ideas novas gracias a gran afluencia de corredores que vos xuntastedes espero Po año ver vos ali
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Mar, 19 Ago 2014, 12:37
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

sisi83 escribió:
As cervezas mendesalissie ganastelas (e bebestelas que os 100 litros duraron pouco)

Bebin, bebin... Bailar , por certo, que do avituallamento final non vexo que se queixe nadie Moi feliz , vemonos para o ano...

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
ShinChan

Novo foreiro
Novo foreiro
21/09/10
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Ago 2014, 13:05
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Pois eu vou criticar parte do circuíto, xa que penso que se poderían atopar rutas alternativas sen tantas pedras ou con camiños un pouco máis anchos pra poder adiantar e non obrigar a ir en fila e saltando de pedra en pedra.

Creo que se pode manter un circuito cun percorrida e unhas vistas tan boas coma este, pero cambiando determinados tramos, nos que un pequeno tropezo podía rematar moi mal para o corredor por outros máis suaves e sen tanta pedra (sobretodo polas soltas ou as que sobresaían moito da terra).
manuelparedes

Novo foreiro
Novo foreiro
15/02/11
50 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Ago 2014, 21:50
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Boas a tod@s, e non me vou queixar neste foro, sobre a romería de solteiros contra casados, que foi a 1ª Carreira de Corrubedo. Xa que a min as cousas gústanme decilas a cara. E así o quixen facer o finalizar a proba, pero por parte da xente que se facía pasar por organización, non quiso dar cando menos disculpas, simplemente retorcían a cara e outr@s daban a espalda, pero os 5 € ven os meteron no peto. Como tendes os meus datos xa me podedes apuntar para a 2ª edición.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
378 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mar, 19 Ago 2014, 23:02
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

sisi83 escribió:
As cervezas mendesalissie ganastelas (e bebestelas que os 100 litros duraron pouco)
Xb74 os aspectos a mellorar moitos, e tomamos nota de les asi que se esté año vos gustou imagínate para o ano que quedamos con ganas e ideas novas gracias a gran afluencia de corredores que vos xuntastedes espero Po año ver vos ali
se non hai novedad por ali estaremos.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
miguel.lima

Novo foreiro
Novo foreiro
8/08/13
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Ago 2014, 15:03
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Hola,

Finalmente temos fotos da carreira?

Saúdos
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Xov, 21 Ago 2014, 17:23
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

miguel.lima escribió:
Hola,

Finalmente temos fotos da carreira?

Saúdos
Si sa puxen o enlace o outro día mira no foro de fotos onte deronme mais e hoxe suboas
anxelo

Novo foreiro
Novo foreiro
29/07/10
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Ago 2014, 16:54
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Boas tardes a todos. Estou seguro que a organización apuntará todos os erros desta edición para subsanalos en vindeiras edicións.
Creo que para ser a primeira vez e ca gran afluencia que tivo, estivo ben.
Esta claro que houbo algún tramo no que se formou algunha retención ( creado en parte por perderse os do grupo de cabeza ao primeiro co que despois remontaban) pero si está carreira ou mais ben trail (que debeu ser definida desde un primeiro momento como tal) ten varios puntos que a fan atractiva, un deles e para min sin dúbida as zonas técnicas que ten entre os pelouros, que a fan divertida...polo menos para os que nos gusta o trail....
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Lun, 25 Ago 2014, 15:24
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Estou case seguro de que @s que participaron por primeira vez nunha carreira popular (e me consta que eran vari@s) quedaron satisfeit Satisfecho S.

Respecto dos detalles a mellorar, nada novo que aportar.

Moitas gracias @s que fixechedes posible este evento. Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos