Foros ›
II Trail Trans Serra da Groba
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lobo-esc

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
436 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 9:48
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Fue vergonzoso! Yo me estoy planteando en poner una reclamación, buscaré dónde.
Dónde está invertido todo el dinero de las inscripciones? Calculando por encima son más de 8.000 euros!!! Donde están invertidos? En empanadas? En aguas?
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 10:06
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Eu fixen o trail curto....matizar que ata o primero avituallamiento estaba ben marcado cintas cada pouco e de lonxitude considerable...a partires de ahi...mermou todo vin algunas de 5 cms incntables as veces que me parei pa mirar si ia ben...e que decir dos cruces nos que non habia cintas indicando o cambio de sentido..o tipico facer 200/300 metros e volta patras...a isto engadir que a cor escollida non era a adecuada o negro e amarelo suxeito nos pinos pouco destacaba e co vento de sur algunas quedaban tapadas tras os propios pinos...un cumulo de despropositos que axudou a que a maoria tivesemos problemas ...sobre todo de correr preocupandonos solamente de iso...vos aseguro que e moi e moi jodido...o dos coches e os domingueros deixamolo pa outra...un suspenso GRANDE pa organizacion neste aspecto...
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 10:27
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

xabi_rabacallos escribió:
breixo escribió:
Pois o mellor a longa estaba correctamente sinalizada, pero a curta non e creo que a maioria dos que a corremos pensamos igual. Aos dos quads que ti dis eu non ós vin en todo o recorrido, e eu tamén fun dos que tiven que esquivar coches polas rúas, por non falar das clasificacións entre ós 20 primeiros creo que so estan ben ós tres primeiros.

Ni caso tio...algunos se venden por un plato de habas.hay que joderse ...

los que defendeis a la organizaciòn hoy no teneis...bueno...me callo.

El año pasado me atizasteis pero este no me vais a silenciar.

Si gente como Adolfo ...Estivel...JoseJa...Etc...más que expirementados me dicen que el balizaje fuè un puti desastre...eso va a misa
que iso vai a misa dicelo ti..claro..que opines do pasado ano vale..pero que estes dando leña este ano ...nonten un pase


Última edición por bernardo.coruxo o Dom, 09 Nov 2014, 10:29; editado 2 veces
lobo-esc

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
436 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 10:28
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Bernardo estaba ben o balizaxe??????
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 10:29
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

[q
uote="lobo-esc"]Bernardo estaba ben o balizaxe??????[/quote]eu non corrin, por iso non opino
lobo-esc

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
436 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 10:30
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Ahhh!vale, entón cambia o tema.
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 10:34
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

lobo-esc escribió:
Ahhh!vale, entón cambia o tema.
que cambia???
eu non opinei da organizacion....ou si?
lobo-esc

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
436 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 10:39
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Estás pondo en dúbida a opinión de xente que foi,e de xente que ten moita experiencia nestas carreiras. É fácil de entender,non?
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 10:56
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

lobo-esc escribió:
Estás pondo en dúbida a opinión de xente que foi,e de xente que ten moita experiencia nestas carreiras. É fácil de entender,non?
eu solo digo que todo o mundo chegou a meta no?..ou ainda hay alguen polo monte correndo ahora....pois iso...cando te equivocas de camiño e volves sobre os teus pasos daste conta que te despistaches porque a baliza esta ahi..algo escondida ou algo pequena, pero estaba ahi...dentro de pouco van a por vallas do percorrido como no ASFALTO..non e todo correr amigo
lobo-esc

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
436 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 11:06
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Home a verdade é que levo Moitas Moitas carreiras nas miñas pernas,non só en Galicia se non por toda España, Francia e Portugal.
A pior organización que vin ata hoxe é levo moitos año correndo, foi a desta proba, e inda por riba por segundo año consecutivo.
O ano pasado non había cordas pra pasar or ríos, sorte que un rapaz levaba un móvil e se puido chamar a organización. Este ano a balizacion foi penosa, case mellor que non fixeran nada.
As cintas escasas, pequeñas e mal colocadas! A ti pareceche normal? Os cruces non estaban sinalizados!!! ESO A TI PARECECHE NORMAL????? Nunha CARREIRA de montaña pareceche normal NON sinalizar os cruces????
ISTO É UNHA CARREIRA DE MONTAÑA, NON DE ORIENTACIÓN!
A túa contestación de que "se alguén segue perdido polo monte etc..." non cha vou contestar porque dicindo iso mostras o "moito" que sabes disto...
Unha cousa é ir canso ou despistado e perderse por ese motivo, e outra é perderse porque os cruces non están sinalizados.
Amigo pra opinar dar carreiras hai que ir a elas! Guiño
loisdelain

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 11:12
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Os fallos da organización creo que xa quedaron reflejados, espero que tomen nota.
Pero os fallos dos corredores que me cabrean cada día maís son os dos geles de tubiño, que os tiran, incluso a escasos 20 metros do primeiro avituallamiento.
uns cuantos topei polo camiño. E pasa en todala carreiras.

TOMADE NOTA POR FAVOR
lobo-esc

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
436 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 11:18
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Por desgracia o dos geles o das botellas etc...é unha tónica diaria en tódalas carreiras fruto da pouca educación e respeto polo monte que ten algunha xente.
bruneli5

Novo foreiro
Novo foreiro
21/04/13
35 Carreiras
28 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 11:51
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Buenos días,
Yo corrí el Trail corto, este año puede ser el décimo trail que corro e incluso me puedo quedar corto y tengo que decir que el tema de la señalización fue PENOSO. No podía creerme mientras que la estaba corriendo que la gente que la había marcado no se diese cuenta de las meteduras de pata que se estaban haciendo y pongo ejemplos demasiado claros sin entrar en profundidad...
- un cruce de pistas en el cual no había ni una sola baliza ni cortando las demás pistas(cosa bien fácil y que todos los que corremos traías estamos acostumbrados a ver) ni en la propia pista que debíamos seguir; lo que nos dejaba a merced de nuestra orientación .
- el tercer punto de control... Tenía de todo menos control, al menos cuando pasamos nosotros (un grupo de 8 participantes).
- en zonas urbanas debe existir personas controlando el tráfico o en puntos donde colocar una baliza cortando el tráfico pues no puede ser .

Creo que esto lo vimos TODOS, no creo que fuese algo de 10-15 personas; no es nuestra primera y sabemos que siempre puede haber descuidos o sitios complicados de señalizar, pero esto no fue así... Fue algo muy continuado.

Colocar y quitar balizas da trabajo, pero si se organiza algo de esta manera y por la cual se paga un precio razonable es de exigir que se cumplan ciertos requisitos,no?

Poco más tengo que decir, desde luego soy uno de los que se perdió y que quedó en un puesto no merecido, más arriba de lo que debería.
Me gustaría que esto os lo tomaseis como una queja constructiva , y que en próximas ediciones se mejoren dichos puntos. Un saludo a todos y nos vemos en el monte !!!!
SergioLaguardia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/13
2 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 13:42
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Una preguntinha..........El Trail corto mal llamado Mini Trail era de 25k.....................yo creo q no me perdí en ningún momento ...mi gps me marca una distancia recorrida de 26.890 metros...............

que opináis.......???

Saludos
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2014, 13:44
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

lobo-esc escribió:
Home a verdade é que levo Moitas Moitas carreiras nas miñas pernas,non só en Galicia se non por toda España, Francia e Portugal.
A pior organización que vin ata hoxe é levo moitos año correndo, foi a desta proba, e inda por riba por segundo año consecutivo.
O ano pasado non había cordas pra pasar or ríos, sorte que un rapaz levaba un móvil e se puido chamar a organización. Este ano a balizacion foi penosa, case mellor que non fixeran nada.
As cintas escasas, pequeñas e mal colocadas! A ti pareceche normal? Os cruces non estaban sinalizados!!! ESO A TI PARECECHE NORMAL????? Nunha CARREIRA de montaña pareceche normal NON sinalizar os cruces????
ISTO É UNHA CARREIRA DE MONTAÑA, NON DE ORIENTACIÓN!
A túa contestación de que "se alguén segue perdido polo monte etc..." non cha vou contestar porque dicindo iso mostras o "moito" que sabes disto...
Unha cousa é ir canso ou despistado e perderse por ese motivo, e outra é perderse porque os cruces non están sinalizados.
Amigo pra opinar dar carreiras hai que ir a elas! Guiño
o que ti digas Killian...fenomeno..de todas formas eu non opinen da proba en cuestión...ou si?


Última edición por bernardo.coruxo o Dom, 09 Nov 2014, 13:55; editado 1 vez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos