Foros ›
Autor
Mensaxe
Mouzo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Vimianzo//Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 22:13
Asunto: Estou correndo ben?

Hola. Levo uns anos 3 correndo "case" a diario.
Empecei con motivo de adelgazar (pois cheguei a pesar 96kg) e a día de hoxe fluctúo entre los 71-74kg (según época jajaja).

O caso é que xa fai 2 anos que rondo ese peso, e realmente corro para manterme en forma. Pero o que non sei é se o fago ben. É dicir, empecei a correr pola miña conta, sen seguir ningún tipo de entrenamento nin guía... o meu era correr para diante e facer mínimo cada día 4km's para mantela forma.

Pero claro, non sei se corro como un cabestro e o fago ben, ou tería que ir máis amodo e facer menos kilómetros (a día de hoxe, en Santiago fago 7,5km).

Últimamente uso o programa Endomondo de Android para rexistrar as miñas actividades (km's,tempo,pulsacións...etc.)
Aquí podedes ver o rexistro das miñas actividades: http://www.endomondo.com/workouts/37927385

Quería pedirvos de favor, que se lle podedes botar un vistazo e decirme según o que veces, se o fago ben, ou en como debería variar a miña actividade (máis rápido e menos kilómetros, ou máis lento e igual,máis ou menos km's...etc).

Logo a hora de carreiras, pois vou a poucas. Fun o ano pasado a da Costa da Morte (en Zas) e acabeina ben.
Agora vou ir a de Camariñas o 4 de Marzo Sorriso

Gracias pola vosa axuda!

Un Saúdo!!

pd: ahí vese pouca actividade estes últimos días, porque normalmente cando tou en exámenes apenas saio a correr e aínda acabei a semana pasada Ríndose
robiño

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/09
310 Carreiras
159 Mensaxes
A Peroxa
Respostar citando Envío Mér, 15 Feb 2012, 11:14
Asunto: Re: Estou correndo ben?

Hola Baldursan,a mi manera creo que deberías correr 4 dias a la semana haciendo series cortas y largas 1 vez a la semana.(500-1000 mts)
Cada 2 meses descansar 1 semana.(Descanso activo,nadar,bici etc...)
Saludos.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Feb 2012, 21:06
Asunto: Re: Estou correndo ben?

Hola amigo, eu pola miña parte diriache que hasta que sexas capaz de correr unha hora sen parar non escomenzes a facer repeticions, ao meu modo de ver darias un salto hacia diante, perooo logo estancariaste e custariache moito evolucionar, as repeticions son para xente entrenada, sobre todo polo risco de lesions que conleva.
unha hora de carreira continua, logo cando xa sexas capaz poderias probar con cambios de ritmo(dentro de esa hora de carreira continua significa que pegarias pequenos acelerons durante un tempo para logo volver ao ritmo de escomenzo) iso levarache alo menos entre 4 e 6 meses, asi que tes chollo ate o veran, je,je. Angel
saudos, e xa sabes primeiro son os estudios, sorte.
Mouzo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Vimianzo//Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 15 Feb 2012, 21:14
Asunto: Re: Estou correndo ben?

Jajajaja, gracias Guiño

Unha hora aguantóa perfectamente correndo sen parar (e máis tamén), que xa o teño feito. Se non o fago a diario é por 1º Falta de tempo, e 2º porque me aburro jajaja. Vou correr eu só sempre e aquí en santiago entre as clases, prácticas (en Farmacia vivimos prácticamente na facultade jajaja), pois sempre saio a correr cando teño un ratiño, pero para iso que comentei... segir mantendo a forma, que o fin e o cabo é o que me interesa principalmente... queimar grasa xD
Por eso a miña pregunta era máis ben referida a se o estou a facer ben para queimar o máximo posible (mirando as pulsacións e tal, que todavía non sei moi ben como vai iso), ou debería cambiar a forma en que corro para conseguir tal fin.

Grazas e un Saúdo!
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Feb 2012, 15:07
Asunto: Re: Estou correndo ben?

Una solución contra el aburrimiento corriendo es cambiar recorrridos, buscar nuevos retos;mejorar marca intermedia al pasar por tal punto en el circuito habitual, mejorar tiempo respecto a otro día...


Uno está corriendo bien cuando está satisfecho al terminar y se siente como nuevo después de la ducha.

Muy importante, cuando no hace animaladas y cuando no se lesiona.
Hacer animaladas es por ejemplo, intentar correr una media haciendo 4 kms a la semana o hacer una maratón 2 meses después de empezar en el running...etc

A partir de ahí cada uno va subiendo el listron y ese nivel de satisfacción es diferente

Saludos y suerte...

afiladosrunners.wordpress.com/
XAKIMCANGAS

Maratoniano
Maratoniano
23/08/10
0 Carreiras
192 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Feb 2012, 1:29
Asunto: Re: Estou correndo ben?

deberías coger el coche 1 dia a la semana o cada 15 dias y hacer una carrera larga 15 km o hora y media corriendo comodo , pero pensando en descubrir mundo, correr no aburre . . pero correr dando vueltas al mismo sitio eso no es el "RUNNING" . . .
vente a carreras e intercambia experiencias . . .monte, medias maratones etc . . .

animo ser un RUNNER es mucho mas que entrenar en el barrio

un saludo
meripouso

Novo foreiro
Novo foreiro
26/03/12
4 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2012, 12:58
Asunto: Re: Estou correndo ben?

XAKIMCANGAS escribió:
deberías coger el coche 1 dia a la semana o cada 15 dias y hacer una carrera larga 15 km o hora y media corriendo comodo , pero pensando en descubrir mundo, correr no aburre . . pero correr dando vueltas al mismo sitio eso no es el "RUNNING" . . .
vente a carreras e intercambia experiencias . . .monte, medias maratones etc . . .

animo ser un RUNNER es mucho mas que entrenar en el barrio

un saludo
Estou con Xakimcangas. Ainda que eu non controlo moito, solo levo un ano correndo, tamén para non engordar, a miña obsesión é buscar sempre novos recorridos que fagan a actividade máis entretida. Desde Santiago podes ir correr pola senda Milladoiro-Bertamiráns, Pola zona de Vedra, Teo... busca no google maps. Ahí podes ver diferentes recorridos. Por Ames, cara a plaia fluvial de Tapia... Son sitios aos que chegas ben en bus para correr por alí e despois voltar.
Ah, eu comprara un libro que se chama "Correr para adelgazar" que che explica un pouco cómo vai o asunto e que che fai un plan de entrenamento. Eu del solo saquei que para non cansarme de correr debía invertir sen arrepentirme nun bo calzado. Fíxeno e xa non parei, que coas zapatillas que empecei doíanme as rodillas e durmíanme os pés. Ánimo!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos