Sáb, 05 Mai 2012, 15:11 Asunto: BUSCAR PLAN DE ENTRENAMIENTO
Buenas tardes, escribo por si me podeis ayudar a buscar el plan de entranamiento de Coruña 42 que colgó la Federación Gallega en su página.
Me gustaria seguir ese plan de entramiento, he podido descargar todas las semanas menos la 12 y el primer ciclo de entremiento de tres semanas con ejercicios de acondicionamiento .
Y ahora la FGA no lo tiene en su página. Os doy las gracias por anticipado.
GR70
Novo foreiro
15/04/12
10 Carreiras
7 Mensaxes
Dom, 06 Mai 2012, 9:09 Asunto: Re: BUSCAR PLAN DE ENTRENAMIENTO
No hay nadie que sepa nada,
xoseavion
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes
Dom, 06 Mai 2012, 14:37 Asunto: Re: BUSCAR PLAN DE ENTRENAMIENTO
Se te refires ao plan que saia en "citius, altius, fortius", direiche que paramin non hai quen o siga. Eu teño baixado de 3h nas 2 maratons que fixen esta tempada, pero nin de coña poderia seguir o plan sub 3h que propon. Non sei, serei raro, ou os responsables descoñecen o que e un atleta popular???.
Os plans que hai para a maraton de barcelona son dos mais realistas que teño visto. Sorte, saude e Kms.
GR70
Novo foreiro
15/04/12
10 Carreiras
7 Mensaxes
Lun, 07 Mai 2012, 14:25 Asunto: Re: BUSCAR PLAN DE ENTRENAMIENTO
Buenas tardes, a esos me referia. Son complicados des seguir??.
Te refieres a que hay echarles muchas horas y para un popular es complicado o por los ritmos?
Las series y los ritmos son exigentes, en eso si me he fijado.
Xoseavion has seguido algún plan de esos que salen en internet. Gracias.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Non podes descargar arquivos