Foros ›
Dolor na parte interior das pantorrillas
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mai 2012, 21:10
Asunto: Dolor na parte interior das pantorrillas

Hola, teño 38 anos, 1,69 de altura, 72 kilos, troto suave a 140-150 minutos, cando paso dos 60 minutos vou a 160, e os 80 minutos e subindo a costa final do rrecorrido 170. Dende os 28 non fixen nada de deporte, en outubro empecei a "correr" facendo un plan para empezar a correr de 3 dias a semana, o obxetivo era correr unha hora seguida, levoume 1 mes mais do previsto, houbo semanas de paron, moitas de 2 dias no lugar de 3... Despois de terminar ese plan, fai 1 mes, empezei a facer 2 ou 3 dias por semana 60 minutos de trote, a ritmo de risa(7 minutos), como quero ir a unha carreira para finales de junio, empezei hai 15 dias a variar o entreno, luns 50 ou 60 minutos de trote, miercoles unha especie de series, e viernes 80 minutos moi suaves, a semana pasada xa empezei a notar unhas mollestias na zona de aquiles/gemelos da perna dereita, pero non lle din moita importancia, hoxe tocaron 80 minutos, e a verdade fun con molestias os primeiros 40 minutos, despois xa menos, pero o terminar, aumentaron as molestias, nas duas pernas, e concretamente na zona de union da parte medial das tibias cos xemelos, lendo no foro, parece periostitis tibial, non me parece queoesforzo fose tan grande, vou a 7 minutos... Vou ir o fisio para a semana, que pinta vos ten??, hadera que facer reposo moito tempo??
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mai 2012, 21:31
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas

Periostitis,mi "inseparable amiga" la periostitis tibial seguro Enfadado . A ver qué te dice el fisio, pero apostaría un riñón... Muro
Reposo, correr por blando, antiinflamtorios, frío...y paciencia.
Ánimo. Aplauso
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Mai 2012, 23:08
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas

Efectivamente ten toda a pinta de ser periostitis tibial, eu estou parado a causa de ela. É importante tratala para que non se agrave porque os sintomas o principio case sempre son leves. Nos casos pouco graves pódense seguir facendo rodaxes suaves, evitando series, costas, fartlek... pero a gravedade da lesión ten que evaluala o médico ou podólogo. Aparte do consello anterior tamén che recomendaría revisar as zapatillas, non vaia ser que estén demasiado gastadas, que sexas pronador e corras con neutras, que teñan pouca amortiguación...
Sorte.
surfiboy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/09/08
0 Carreiras
188 Mensaxes
santiago de compostela
Respostar citando Envío Ven, 11 Mai 2012, 23:38
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas

llevo 5 meses intentando quitarmela,pa la semana voi a coruña a hacer un estudio de la pisada,espero solucionarlo!!
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Mai 2012, 6:51
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas

As zapatillas estan novas, compreinas en outubro, unhas asics gel pulse 3, no decatlon dixeronme que era neutro, pouco pasaran dso 200 km. O ibuprofeno faime desaparecer totalmente a molestia, veremos o que di o fisio
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mai 2012, 23:28
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas

Yo acabo de pasarla. Me tuvo más de un mes parada. Al primer dolor, me puse en manos de mi fisio y después de unas cuantas sesiones de fisioterapia, muuuucho hielo y paciencia infinita, mañana vuelvo a correr en Ferreirúa.
Mucha suerte y hazle caso al fisio...

Las aventuras y desventuras de la Cofradía del Trote Cochinero Sorriso

lacofradiadeltrotecoch...gspot.com/
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2012, 21:27
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas

Parece que finalmente non e periostitis, o fisio dixo que era o soleo, e que a recuperacion iva a ser facil, eso espero!
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2012, 17:15
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas

Alégrome, porque a periostitis é una lesión latosa de narices.
Moito ánimo para a recuperación!!!

Las aventuras y desventuras de la Cofradía del Trote Cochinero Sorriso

lacofradiadeltrotecoch...gspot.com/
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2012, 14:20
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas

Hola, despois de descansar e de 3 sesións de fisio ainda non estou completamente recuperado, para non perder fondo empecei a facer bici estática e elíptica, a miña duda é que coa elíptica non teño moi clara cal é a técnica correcta, levantar o talón ou mantelo pegado ó pedal, ademais, ó empezar a “pedalear” pareceme que o podo facer de 2 maneiras diferentes, ou ben simulo a carreira, facendo mais traballo co cuadriceps da perna que baixa e vendome no espello de enfrente como os hombros suben e baixan, ou ben facer un movemento máis redondo, no que os hombros non se moven verticalmente.
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Mai 2013, 9:45
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas

Bos dias, un ano despois e seguimos case igual, fixen a carreira de Carballo o ano pasado anque non estaba moi ben, acabei aparentemente ben, pero os dous dias no aeroporto tuven que dar unha carreiriña, e de pronto volveron as punzadas!!!!, no veran descanso absoluto uns 2 meses na esperanza de mellorar completamente, en setmbro volvin a empezar con un plan hiper-suave, solo ximnasio, alternando bici, eliptica,remo, e despois de 1 mes empecei na cinta a trotar moi suave, e mais ou menos ben, a sorpresa chegou un dia facendo eliptica: voleronme as dores na eliptica, suaves, pero dores, inmediatamente baixei da eliptica e pasei para a cinta, haber que pasaba, estuben 10 minutos trotando suave, e sin dor!!!,
Fun a un fisio, comenteille todo o caso, e dixome que era o tibial posterior, que fose o podologo, que non habia moita forma de estirar ese musculo.

De momento ainda non fun, por vagancia, por que me parecia increible que a reaparicion da dor na eliptica poidese ter que ver coa pisada, polos cartos,....

Despois de 15 dias de descanso, comprei unhas pantorrilleras de esas e volvin empezar o ximnasio, na cinta sempre con un minimo de 1.5 de inclinacion, dixome o monitor que se tiña esas molestias era mellor, incluso cando me parece que vai a regresar a dor, subo a pendiente e eu diria que eso frena a dor, agora xa alterno con carreira exterior, case siempre ben, pero alguns dias sinto "sensacions", amagos de dor, osea que perfecto non estou, incluso estos dias despois de descansar 3 dias hai veces que simplemente se estou moito tempo de pe, regresan as "sensacions".
Para acabar, desde fai unha semana doeme a planta do pe esquerdo, xusto donde termina o calcaneo, amago de facitis???, vai a menos pero de momento non desapareciu.

¿Como vedes o tema???
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Mai 2013, 21:09
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas

A cousa vai mellorando, fago luns, martes e mercores, bici, cinta e carreira exterior, as dores das tibias xa non aparecen e a dor na planta do pe casi nin a sinto. Procuro non facer cambios bruscos, vou moi paulatinamente, incrementando pouco a pouco o tempo de carreira, o viernes fixen 10 min bici, 20 cinta e 30 carreira exterior, hoxe 25 bici, 30 cimta e 15 no exterior (os luns baixo 5 min o tempo total de carreira e o o tempo no exterior a metade, os mercores e venres subo), a idea e ir variando para non sobrecargar
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Mai 2013, 20:40
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas

Penoso !!!!
Hoxe non podia ir a mediodia o ximnasio, asi que decidin madrugar e sair a facer 55 min de trote por asfalto (tocabame 15 min bici + 15 cinta e 40 exterior), como estaba na casa, recien levantado (e a primeira vez que se me ocurre sair a correr as 6 da mañan), non estirei moito nin quentei o necesario, resultado: os primeiros 3 minutos molestias na tibia dereita que foi disminuindo sin desaparecer e mais tarde sumouse a esquerda, non sei se por sair sen desaiunar, acabei deixando o tema os 35 minutos, cansado dolorido,.. E por se fora pouco horas mais tarde, supoño que o enfriar, empezoume un pinchazo no centro do xemelo dereito, proximo o aquiles.
Estou por olvidarme de esto de correr....
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Xul 2013, 12:56
Asunto: Re: Dolor na parte interior das pantorrillas

Despois de ese mal viernes Muro volvin o ximnasio a recuperar a miña rutina de bici, cinta, carreira en exterior e coa axuda do ibuprofeno cheguei ben a carreira de Carballo. Acabeina sen ningun tipo de molestias e 5 min menos que o ano pasado Bailar
Dinlle 2 semanas de reposo total, e agora estou de volta a rutina bici, cinta exterior sin pamtorrilleras para ver hasta donde aguanto, de momento as sensacions son moi boas.
Agora quero facer un dia a semana de fortalecemento das pernas no ximnasio, que exercicios me virian mellor??





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos