Foros ›
Autor
Mensaxe
ron

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/06
0 Carreiras
59 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 11:13
Asunto: geles fríos post exercicio

Hola, ¿non sei se algunha vez saiu este tema? se xa saíu sintoo. ¿usades algún gel frío despois de entrenar para relaxar? Refírome aos de aplicar directamente. No mercado pois existe tal variedade que non sei... Se coñecedes algún que vaia ben agradécese para evitar sobrecargas e similares. Gracias.
sentidiño

Maratoniano
Maratoniano
23/01/12
130 Carreiras
204 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 21:30
Asunto: Re: geles fríos post exercicio

Muy buenas.

Yo lo que utilizo y me va muy bien para relajar las piernas, es el agua fría de la ducha.......

Un saludo
marinhax

Novo foreiro
Novo foreiro
27/05/08
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2012, 10:34
Asunto: Re: geles fríos post exercicio

Las utilizo muy amenudo y la verdad sientan francamento bien. 20 minutitos y calman muy bien el dolor y las sobrecargas.
ron

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/06
0 Carreiras
59 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2012, 12:26
Asunto: Re: geles fríos post exercicio

marinhax: ¿cal utilizas exactamente? gracias. O da ducha terminando en frío tamén me gusta a min, pero a veces teño que apurar...
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2012, 13:44
Asunto: Re: geles fríos post exercicio

Pues yo tengo usado alguna que otra vez, y no es broma, una crema de mi madre para las piernas cansadas. Provoca una sensación primero de frío y después de calor. No hace milagros, pero te deja más relajadillo.

Por lo visto es bastante normal, se compra en cualquier farmacia o parafarmacia, y hay distintas marcas (si te te interesa esta en concreto, se llama "Hielo bálsamo - piernas cansadas" y es de la marca "Body Nature").

www.sportgumby.blogspot.com
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2012, 10:02
Asunto: Re: geles fríos post exercicio

Creo que ojordo compró uno de esos geles para piernas cansadas y le fue muy bien. Estaba especialmente fabricado para la farmacia de un amiguete suyo de Coruña , un pseudo-runner Angel

Solo los genios somos modestos.
marinhax

Novo foreiro
Novo foreiro
27/05/08
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2012, 9:25
Asunto: Re: geles fríos post exercicio

ron escribió:
marinhax: ¿cal utilizas exactamente? gracias. O da ducha terminando en frío tamén me gusta a min, pero a veces teño que apurar...

Podes utilizar dos que se mercan en farmacias ou en centros comerciais ou tamén poder facer un cubiño de xeo co cú dunha botella e darte masaxe. O primeiro aplicado uns 20' o podes utilizar para poñer nas articulacións tipo xeonllo e o segundo o podes facer para a zona da musculatura, por exemplo xemelos ou cuádriceps.
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 03 Xul 2012, 18:41
Asunto: Re: geles fríos post exercicio

Yo pongo hielo en las piernas después de una ducha fría. Y después una pomada tipo Ketexgel o Fastumgel





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos