Foros ›
I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xullo.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5725 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 11:48
Asunto: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xullo.

Hola amigos. Ya se que queda muy poco tiempo, así q a petición expresa de la organización os adelanto la información básica de esta carrera que organiza el GIMNASIO ATLANTA DE PADRON en colaboración con el AYUNTAMIENTO DE PADRON. El fin, es fundamentalmente solidario, para recaudar fondos para la Asociación contra el Cáncer. Os adelanto la información básica, próximamente, espero q como muy tarde el Lunes o Martes, pueda poner aquí el reglamento completo. Ahora mismo mandaré la prueba al Admin. para que sea incuída en el calendario. Si queréis ya podéis enviar vuestra inscripción a través de e-mail, que será el único medio para enviarla.

FECHA: Sábado 21 de Julio
HORA: 11:00 H. Sólo carrera adultos (de Juveniles en adelante)
INSCRIPCIÓN: (ÚNICO MEDIO) deportespadron @ yahoo.es
DISTANCIA: 7 Kms aproximadamente. Recorrido: será en parte por el recorrido de la carrera popular de 10 kms del Concello de Padrón que se hace en Marzo, y además pistas de Lestrove. Todo esto ya os lo confirmaré con más detalle.
Salida: Paseo do Espolón; Llegada: Plaza de Abastos
MAS INFORMACIÓN: A partir del Lunes en www.xuventudepadron.blogspot.com y en esta web (en este hilo y en el calendario)
PRECIO INSCRIPCIÓN: 5 €, que serán abonados en el momento de retirar el dorsal el día de la prueba. Serán íntegramente para la Asociación contra el Cáncer.
PREMIOS: Trofeos para los 3 primeros hombres y mujeres de la clasificación general. No habrá premios por categorías ni premios especiales pero si habrá clasificaciones.

Bueno, esto es en principio la información q me han pasado. Yo lamentablemente no podré asistir ya que el Miércoles próximo me voy de vacaciones. Cualquier duda o consulta que tengáis no dudéis en hacerla, pues estaré en contacto con la organización y colaborando en lo que pueda hasta q me vaya.

Animaros a participar por esta gran causa, y os esperamos en Padrón, otra vez más, que se está convirtiendo esta Villa en una de las más importantes de Galicia en cuanto a su apoyo al atletismo.

Saludos.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 18:48
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xullo.

Pues allí estaré, voy a enviar la inscripción...

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5725 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 20:44
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xul

Muchas gracias Admin, el mismo día q te lo solicité, a las pocas horas y ya está puesto en el calendario. Eso es eficacia. No te merecemos Guiño
seak

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
81 Carreiras
581 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 21:47
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xullo.

Me pilla lejos, lo siento.
Dieji

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/03/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Xul 2012, 21:42
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xul

es una pena que sea un sabado laborable por la mañana,me pillaba cerca pero el trabajo es lo primero
felixx

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
45 Carreiras
170 Mensaxes
oleiros
Respostar citando Envío Sáb, 07 Xul 2012, 9:08
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xullo.

habra que intentar estar ahi
clubatletismosada

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/08/11
0 Carreiras
679 Mensaxes
Sada, A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 07 Xul 2012, 10:38
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xullo.

Gracias por el aviso. A ver los que podemos estar con el tema vacaciones...

www.clubatletismosada.com
www.facebook.com/Clubeatletismosada
www.facebook.com/CAS-M...1/timeline
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5725 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xul 2012, 19:18
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xul

Subo este tema q aun hay gente, q al ponerse esta carrera tan tarde, aun no saben de ella, así q animarse a participar!!! mañana me imagino q la organización me pasará el reglamento, en cuanto lo tenga lo pongo aquí.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5725 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xul 2012, 12:55
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xul

Hola, os adjunto el reglamento definitivo q me acaba de mandar la organización, en lo fundamental de la información q os adelanté no cambia nada. Se lo enviaré al Admin tbn para q lo incluya en el calendario

A ANIMARSE!!!!!!!!!

I CARREIRA SOLIDARIA CONTRA O CANCRO
“Memorial Patricia Carbia”
Padrón 21 de xullo ás 11 horas
O Ximnasio Atlanta e o Clube Padrones de Boxeo organizarán o vindeiro Sábado 21 de Xullo a I
CARREIRA SOLIDARIA CONTRA O CANCRO “Memorial Patricia Carbia” coa colaboración directa da
Concellería de Deportes do Concello de Padrón. A carreira desputarase as 11.00 horas, e terá a saída no
Paseo do Espolón e chegada na Praza do Souto. O percorrido terá unha distancia aproximada de 7 Km.
Celebrarase unha única proba absoluta dividida en dúas categorías: masculina e feminina. Nela
poderán participar todos os atletas federados ou non federados dende a categoría xuvenil (nados en 1996
en adiante).
A proba estará controlada e sinalizada en todo momento. Os corredores deberán respetar as seguintes
indicacións:
l Todo corredor/a que non entre en líña de meta co dorsal ben visible na zona do PEITO para a súa
identificación ou que cometa algunha irregularidade ou non respete as indicacións dadas pola
organización, será automaticamente descalificado/a.
l Os percorridos estarán indicados, controlados e sinalizados cada kilómetro.
l A organización contará coa colaboración dos organismos municipais competentes, que regularán o
tráfico ó longo do percorrido.
l Vestiarios e duchas: Habilitaranse 2 pavillóns; Pavillón do Souto (so para homes) e Pavillón
Grupo Escolar (para homes e mulleres). Horario: de 12:00 – 14:00 h.
l Os resultados serán expostos ó remate da proba.
l INSCRICIÓNS:
Ata o Xoves 19 de Xullo ás 14:00 horas na dirección de correo
deportes @ concellodepadron.es (única forma de inscrición). Os únicos datos precisos serán:
nome e apelidos, data de nacemento, clube (de telo), nº de licencia (se é ocaso), localidade de
procedencia e teléfono de contacto. Recibirase un correo de confirmación certificando a admisión da
inscrición.
l RECOLLIDA DE DORSAIS: Realizarase o día da proba no AUDITORIO DO CENTRO SOCIAL DO
CONCELLO a partir das 9.30 e ata as 10.45 horas.
l Prezo da inscrición: A inscrición tera un prezo único de 5 euros por atleta destinados
exclusivamente a loita contra o Cancro.
l Pago de inscricións: As inscricións aboaranse no momento da retirada de dorsais en
efectivo.
l TROFEOS, PREMIOS E AGASALLOS:
Recibiran trofeo conmemorativo os tres primeiros clasificados masculinios e femininos.
l ENTREGA DE PREMIOS:
A entrega de premios será ó finalizar a proba (13:00 h. aprox.) na praza do Souto. En caso de mal
tempo realizarase no PAVILLÓN POLIDEPORTIVO GRUPO ESCOLAR (Pavillón Novo), informando
oportunamente con antelación.
- Dado o carácter deportivo e popular da proba non se admitirán reclamacións, esperando o mellor espírito e
comportamento deportivo de todos os participantes. A organización resérvase o dereito a modificar este
regulamento se as circunstancias así o aconsellasen (informando oportunamente), e o non recollido no mesmo
resolverase según o criterio técnico da mesma, sendo as suas decisións inapelables. A participación implica a
total aceptación deste regulamento, e o descoñecemento do mesmo non exime do seu obligado cumprimento.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mér, 11 Xul 2012, 22:03
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xullo.

xa fai unha semana que lle neviei o correo cos meus datos e non sei nada.
como podo saber si estou realmente inscrito???

como e o correo pa ser exactos.
no primeiro mensaxe pos: deportespadron @ yahoo.es

e despois este outro: deportes @ concellodepadron.es

ainda vou a ir o Gim a falar con Sergio e o carajo,jajajja.
rubiodepadron

Maratoniano
Maratoniano
2/03/12
5 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xul 2012, 9:20
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xul

Listo, outro que vai correr na terriña........e ademáis coa AECC polo medio........da que son socio e animo a todos a que colaboren con eles.............

Eu mandei correo á dirección do concello (a segunda que aparece CesGTI).......deportes@concellodepadron.es.........estou esperando confirmación..........

Saúdos e nos vemos na casa!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Bailar Bailar Bailar Bailar
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 12 Xul 2012, 10:26
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xul

rubiodepadron escribió:
Listo, outro que vai correr na terriña........e ademáis coa AECC polo medio........da que son socio e animo a todos a que colaboren con eles.............

Eu mandei correo á dirección do concello (a segunda que aparece CesGTI).......deportes@concellodepadron.es.........estou esperando confirmación..........

Saúdos e nos vemos na casa!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Bailar Bailar Bailar Bailar

provarei nese correo.
rubiodepadron

Maratoniano
Maratoniano
2/03/12
5 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xul 2012, 17:29
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xul

CesGti escribió:
rubiodepadron escribió:
Listo, outro que vai correr na terriña........e ademáis coa AECC polo medio........da que son socio e animo a todos a que colaboren con eles.............

Eu mandei correo á dirección do concello (a segunda que aparece CesGTI).......deportes@concellodepadron.es.........estou esperando confirmación..........

Saúdos e nos vemos na casa!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Bailar Bailar Bailar Bailar

provarei nese correo.

Xa mo confirmaron........o 21 no Espolón!!! Bailar Bailar Bailar
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 12 Xul 2012, 20:30
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xullo.

certo ,no correo deportespadron @ yahoo.es vai todo perfecto.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5725 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xul 2012, 15:54
Asunto: Re: I Carreira Solidaria contra o Cancro. Padrón, 21 de Xul

Sólo 2 días para el cierre de inscripciones!! Recordar q el cierre de inscripciones es el Jueves a las 14:00 horas, pues siempre hay el q toma como referencia sólo el día y se inscribe después de la hora fijada. Animaros, a ver si hay una aceptable participación. Esta será la primera vez q no estaré (ni corriendo ni organizando) en una carrera de mi pueblo desde hace 10 años, entre otras cosas porque estoy a más de 1.000 kms de distancia Molón , pero deseo q todo vaya lo mejor posible, ya contaréis!!
Por cierto, cualquiera de los 2 correos q mencionais antes valen para formalizar la inscripción.
Saludos, suerte a todos y q lo paséis bien.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos