Foros ›
Autor
Mensaxe
Oscarito

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/12
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Ago 2012, 19:53
Asunto: Triatlón Ferrol

Bueno pois como ninguén comenta nada deste tri, gustaríame empezar eu mesmo dicindo que me encantaron os percorridos, todos moi arropados sempre pola xente.

E en parte, había tanta xente, porque o máis grande deste deporte estaba competindo, J.Gomez Noya. Un crack que tivo tempo e paciencia para sacarse fotos conmigo e ata charlar un anaco pequeno. E así con quen se acercara a pedirllo, non se lle caen os anillos por vir de ganar unha prata nuns XXOO.

Eu participei no popular, eramos 107 e unha gozada, ainda que a a primeira parte de auga/gasoil costoume bastante. O resto de 10. Ambientazo.

Estaría ben que si van a pasar mais de 300 participantes por unha proba así, se quitasen as bandas sonoras, (son uns tornillos, tampouco leva tanto). Digoo porque é unha merda ir a roda sabendo que podes pegar un chimpo en calquer momento, e ademáis de joder a bici en calquer momento. E sen ir mais lonxe, unha rapaza no popular abriu a cara por caer nunha delas. Creo que é unha cousa a considerar.

Outra cousa... porqué sempre vexo 100 cámaras de fotos nos tri populares pero logo nunca vexo fotos? a min non me importaría que alguén as subise e pagar por algunha se me gusta, pero e que ou non anuncian o suficiente dónde as colgan, ou eu son moi burro e non as atopo.

O dito, tri para repetir! Un saúdo!
charvi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/06/11
4 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2012, 8:48
Asunto: Re: Triatlón Ferrol

Totalmente de acuerdo con Oscarito...el tema de las fotos cada CLUB suele llevar su fotografo
cosmenaya

Maratoniano
Maratoniano
9/05/12
27 Carreiras
32 Mensaxes
zona de As Mariñas
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2012, 9:09
Asunto: Re: Triatlón Ferrol

Estoy con vosotros. Parece que hay pocos aficionados a este deporte en estos foros. Yo me estrené este domingo pasado allí y me encantó. Ademas del apoyo de toda la gente y de la presencia de la figura de Noya, destaco sobre todo el ánimo y fuerza que daban los miembros de la organización, que no paraban de animarnos durante todo el recorrido. Tiene mucho trabajo organizar una prueba así, y ellos lo hicieron fenomenal, mi enhorabuena para la organización y para todos los participantes!
clubatletismosada

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/08/11
0 Carreiras
679 Mensaxes
Sada, A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2012, 17:15
Asunto: Re: Triatlón Ferrol

Donde se pueden ver los resultados?

www.clubatletismosada.com
www.facebook.com/Clubeatletismosada
www.facebook.com/CAS-M...1/timeline
Anton_G

Maratoniano
Maratoniano
13/05/12
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2012, 17:57
Asunto: Re: Triatlón Ferrol

clubatletismosada escribió:
Donde se pueden ver los resultados?

Na paxina web da federacion (fegatri.org) nunha das pestañas da esquerda que pon clasificacions. Suelen ser bastantes rapidos e raro que o luns a noite ou o luns non esten xa colgadas.
clubatletismosada

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/08/11
0 Carreiras
679 Mensaxes
Sada, A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2012, 22:46
Asunto: Re: Triatlón Ferrol

Anton_G escribió:
clubatletismosada escribió:
Donde se pueden ver los resultados?

Na paxina web da federacion (fegatri.org) nunha das pestañas da esquerda que pon clasificacions. Suelen ser bastantes rapidos e raro que o luns a noite ou o luns non esten xa colgadas.

Graciñas

www.clubatletismosada.com
www.facebook.com/Clubeatletismosada
www.facebook.com/CAS-M...1/timeline
Califormoso

Novo foreiro
Novo foreiro
22/08/12
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Ago 2012, 21:05
Asunto: Re: Triatlón Ferrol

Sólo quiero hacer una pequeña aclaración, a saber: Cada banda elevada consta de unas 10 piezas que cruzan toda la calzada. Cada una de esas piezas van atornilladas con 4 tornillos de unos 10 cm de largo. Empezar a sumar el número de tornillos a sacar y volver a poner. Además, al sacar los tornillos quedan aristas cortantes, de los tacos metálicos, que pinchan las bicis.
Tanto como para sacar las bandas como para ponerlas hay que contar con uno o dos coches de policía para salvaguardar la integridad física de los "currantes".

CONCLUSIÓN: No es nada fácil quitar las bandas. Lo dice uno que eso sabe mucho de eso porque las quité muchas veces.

Un saludo a tod@s





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos