Foros ›
indignacion con la clasificacion de la intersport piñeiro
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
malvi

Novo foreiro
Novo foreiro
15/11/06
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 1:02
Asunto: indignacion con la clasificacion de la intersport piñeiro

soy un reciente aficionado a correr populares y en porriño hice 37:09seg
sin embargo ni mi nombre (guillermo malvido)ni mi dorsal(448) aparecen en la clasificacion.a alguien le ha pasado lo mismo.¿está la clasificacion completa?.¿donde puedo obtener informacion de mi clasificacion?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 9:08
Asunto:

Cita:
HOLA A TODOS UNA VEZ MAS AGRADECEROS LA PARTICIPACION EN ESTA I CARRERA POPULAR INTERSPORT PIÃ?EIRO ESPERO QUE OS HAYA GUSTADO . COMUNICAROS QUE LAS CLASIFICACIONES ESTAN EN LA WEB WWW.CORRERENGALICIA.ORG .MUCHAS GRACIAS Y HASTA EL AÃ?O QUE VIENE
Esta mensaxe chegou ao meu correo electrónico procedente dun "presunto" Abraiado Abraiado membro da organización da carreira. Sobre o correo teño que comentar que, como "membro" de CenG estou encantado da publicidade que se lle fai á web (supoño que o Admin tamén) Demo sorrindo Demo sorrindo pero teño que facer un comentario a quen mandou o mesmo. Máis que nada por prudencia debería ter enviado o correo de xeito que ninguén poidese ver as direccións dos demáis destinatarios (eu, a bote pronto, podería enviarlle "spam" ou víruses ou calquera trapallada a, polo menos 90 persoas que se inscribiron na carreira a través do correo electrónico) e non me parece de recibo. As novas tecnoloxías son moi boas, pero hai que usalas con prudencia... e éste non foi o caso, así que ollo aos organizadores... supoño que non houbo mala intención Guiño Guiño ¿verdade atleta? Veña, dalle un toque a un tal Fredy Velasco para que non volte meter a "gamba". Polo demáis supoño que os tempos apareceran ó longo do día aquí... así que estade atentos... supoño que dependerá da carga de traballo do Sr. Jesus... Amén. Demo sorrindo Demo sorrindo

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos