Foros ›
Cando pasar do "fondo" a "calidade"
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2012, 21:05
Asunto: Cando pasar do "fondo" a "calidade"

Boas,
a miña dubida e a seguinte. Levo correndo 2 meses, no principio estaba preocupado polo tempo, a distancia (correr 4 km era un inferno), as pulsacions, unha leria..
Polo tanto troquei a entrenar por sensacions, ir aumentando a distancia, sen mais preocupacions que ir comodo.
Agora que xa son quen de correr os 10 km en algo mais dunha hora, preguntome que facer. ¿Sigo tentando coller mais fondo ou mudo os adestramentos?.
Googleando na procura de adestramentos atopei os de Abel Anton, que para rematar a primeira carreira de 10 km propon ritmos de 6.25-6.15, e circuitos, non mais de 55´ de CC.
Mais menos xa son os ritmos que levo eu, deberia facer algo mais intenso ou polo momento chegame para a primeira carreira? Pensando
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2012, 21:22
Asunto: Re: Cando pasar do "fondo" a "calidade"

Vello amigo, para a primeira carreira chega de sobra o que tes, pois supoño que con acabar estarás contento, ¿ non si ?
Disfruta na saida, pasao mal nos primeiros kmts, maldice na metade da carreira, e volve a disfrutar tras cruzar a meta, independentemente de cal sexa o teu ritmo o posto.

Eu estou entrenando sen reloxo nen artificios, e son moito mais feliz que cando reflexaba todo nun diario.

A ver se coincidimos, despois de 20 anos....

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2012, 21:24

Me recuerdas a mi... Pero no creas que un año después he mejorado mucho... jejeje.

Yo, lo que hice fue empezar por un 5k., mi siguiente carrera fue de 7, la siguiente de 8... y mi 5ª carrera fue un 10k.

Creo que puedes atreverte a correr un 10k., pero (mi humilde opinión de forero, no de experto) yo que tú haría antes un 5k. o similar,

Si vives cerca de Santiago, ¿por qué no vas al CorreSan, el 29 de septiembre? Son poco más de 4km... Y a ver qué tal!
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4361 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2012, 21:56

Amigo Saric, se levas dous meses como dis non te precipites, deixalle ó teu corpo aínda catro meses polo menos de carrera continua como plato case único para que se vaia adaptando ó tipo de esforzo que supón o noso deporte. Queimar etapas demasiado rápido pode desembocar en lesións.

Só entón, e de xeito progresivo, poderías ir introducindo outro tipo de adestramentos: costas, circuitos de ximnasia, series e demais. Eu comezaría polo fartlek, que é o que garante unha transición máis suave. Se todo vai ben vas seguir practicando a carreira durante anos e mesmo décadas, con esa perspectiva non ten sentido precipitarse, aínda que sexa comprensible que xa comeces a estar impaciente por mellorar os ritmos.
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2012, 22:22

Graciñas a todos polos comentarios.
Guti, eso que comentas e xusto como me sinto en cada adestramento, ainda que pola miña condicion de diesel estou mellor nos ultimos kms que nos primeiros. Xa sabes que eu so pretendo rematar sen mais, estou apuntado os 10 km de Samil, que non teñen costas, e supoño que deberia rematalos sen problemas. Teñolle mais medo os 12 do trail da Cañiza pola inexperiencia. A ver se son capaz de artellar o plan coa familia para achegarnos un dia.
David, a miña primeira experiencia foi a carreira dos gordos do CAR do año pasado, pero estaba pouco rodado para meterlle velocidade, e rematei reventado..
Gefreiter, non e tanto por mellorar ritmos, como por non acostumar o corpo, que sabes que se acomoda rapido se repites os adestramentos.
Enton carreira continua, pero sigo aumentando distancia ou os 10 km estan ben?.
Graciñas de novo a todos.
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
944 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2012, 22:51

Eu comencei con carreira continua; logo metín algún farlek con cambios de ritmo de 5' a 150 ppm e 5' a 130, 4 veces; outro día costas de 1' de subida 10 veces, algo de velocidade...
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 22 Ago 2012, 8:21

Pues lo más normal sería que siguieses con carrera continua un par de meses más, en sesiones de una hora, más o menos (vamos, como estás haciendo ya).

En algún momento, si sientes que lo llevas bien, pues empezar a preparar tus "largos", un elemento básico en la preparación de cualquier fondista. Un día a la semana (sólo uno), alarga progresivamente el entreno (quizá cinco minutos de cada vez), hasta llegar a la hora y media.

Como ya te han comentado, esto es algo que te puede acompañar durante décadas. Yo diría incluso que lo que puedes disfrutar toda la vida, así que no tiene sentido precipitarse. Dentro de un par de meses ya habrás adaptado un poco más tu cuerpo, y podrás empezar a meter otro tipo de entrenos con más garantías.

Saludos, y disfruta de tus entrenos
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Ago 2012, 9:26

Boas,
Estrellado, interesame o que comentabas na preparacion da Madrid-Segovia, que facias saidas montuneras de 2 horas, a ritmo comodo.
¿Como defines o de ritmo comodo?, trotando e camiñando?.
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 23 Ago 2012, 10:24

Hola, Saric,
lo de un ritmo cómodo para preparar (o correr) un ultra es un poco distinto al entreno "estándar" de cualquier otra carrera, incluyendo los maratones de ruta.

Cuando decimos carrera continua, o ritmo de rodaje, nos referimos al ritmo de umbral aeróbico; que viene siendo, poco más o menos, el ritmo más rápido que al que puedes correr mientras mantienes una conversación cómodamente, y con sensaciones agradables, sin agobios. Varía, por supuesto, con la persona. Habrás visto alguna vez a grupos de "gacelas" pasar a toda leche mientras comentan las últimas noticias del día. Para un principiante, en cambio, suele resultarle difícil encontrar ese ritmo, porque le parece excesivamente lento.

Pero cuando hablamos de ritmo cómodo para un ultra, viene siendo lo que se llama el "ritmo de recuperación", o "de patatilla", como le llaman otros. Es un ritmo más lento, que no se suele usar en otros entrenos, y que apenas produce esfuerzo cardiovascular. En montaña, esto supone (salvo para la gente de más nivel) caminar cuando el terreno pica mucho para arriba, y correr muy suavemente el resto (bueno, cuesta abajo... Demo sorrindo ). De esta manera, el esfuerzo puede prolongarse durante horas sin más limitaciones que las musculares, articulares, o de avituallamiento.

Si te interesa el tema, puedes probarlo, pero quizá te resulte difícil encontrar ese ritmo tan lento. Para un principiante en la carrera a pie, puede suponer caminar rápido buena parte del camino, y trotar en las cuestas abajo. Sea como fuere, no te va a ayudar mucho en la preparación de carreras más cortas, porque (al menos teóricamente), no produce la suficiente adaptación cardiovascular.

Espero haberte ayudado Pensando .
Un saludo
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Ago 2012, 11:43

Boas,
graciñas pola explicacion. Non me interesa tanto polo tema das carreiras tradicionais, como polo tema de empezar nos trails. Que non teño nin idea de como meterlles man. Xa sei, tirar o monte coma as cabras e facer km, pero habera algun xeito de facelo ben. Guiño
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 24 Ago 2012, 9:38

saric escribió:
Boas,
graciñas pola explicacion. Non me interesa tanto polo tema das carreiras tradicionais, como polo tema de empezar nos trails. Que non teño nin idea de como meterlles man. Xa sei, tirar o monte coma as cabras e facer km, pero habera algun xeito de facelo ben. Guiño

Pues eso, tira pal monte y corre por pistas Mr. Green . Fáciles al principio, y vete complicando según veas que te lo pide el cuerpo. Lo único, no vayas sólo, que uno nunca sabe cuándo puede torcerse un tobillo. O en el peor de los casos, llévate un móvil.
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Ago 2012, 9:51

Eso vai a ser o pior, ter que enganar a alguen pa facer o tolo.. Silbar
Ben, esta semana tocame ir a casa do sogro, a Terra de Campos, e ali non se estilan moito as costas e o monte, salvo que aceptemos "chimpo by the alfalfa" como trail, asi que tocara facer cc.. Guiño
A volta tentarei facer algunha proba cerquiña do civilizado, o Eifonso ou algun similar. Algunha suxerencia de percorrido por Vigo ou arredores?. Eu coñezo alguns chulos polo Suido, pero como ti dis, non e cousa de ir so e escachar na cuneta..
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 25 Ago 2012, 9:03

Afortunadamente, en los alrededores de Vigo hay bastantes zonas por las que practicar. Pero por la cercanía, y por la posibilidad de empezar a probar por pistas anchas más o menos cómodas, supongo que el Galiñeiro te permitiría hacerte algunos circuitos sencillos.

Y cuando veas que quieres complicarte un poco, tienes tramos francamente durillos. Vamos, que hay un poco de todo.

Saludos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos