airean escribió: |
Xa temos prevista a 8ª edición da Carreira Popular "Mar de Boiro"-6º Memorial Pepe Buceta. En breve publicarase o regulamento da proba. A data prevista é o DOMINGO 16 DE DECEMBRO (saída ás 11:00 h.). Este ano haberá NOVIDADES!!!!!!!!!! Para os que queirades completar calendario de carreiras, a organización agradécevos que poñades a BOIRO na vosa axenda. Coma sempre, intentaremos cumprir (no posible) as necesidades dos atletas e ofrecervos un bo servizo. CONTAMOS CON VÓS. A organización. |
Kurty, tés razón. O día 16 de decembro coinciden varias carreiras, pero tedes que entender que esas son as datas nas que se celebraron as sete edicións anteriores e, se podemos, preferimos non mudar de datas. De feito, valorouse retrasar este ano a proba para o día 23 de decembro, pero resulta que no concello veciño do Porto do Son organízan por primeira vez unha proba de 10 km. (SIN SON), que ten moi boa pinta, e entendemos que non debemos cambiar a data para coincidir cunha proba que se disputa xa preto de Boiro, máis que nada, polos propios corredores, para que teñan a oportunidade de facer dúas probas sen tampouco desprazarse moito... De todos xeitos, aceptamos as vosas suxestións, de feito agradecemos que no-las enviedes, pois grazas a elas cremos que fumos mellorando a proba ano a ano... Un saúdo. |
davidcouselo escribió: |
Me encantó esta carrera el año pasado. Es digna de vivir y disfrutar! Pero ese fin de semana, tengo q decidir entre 4 a las que me gustaría ir... Y Boiro es mi segunda opción. Me da mucha pena. Pero os deseo lo mejor, y el año próximo espero ser de la partida de nuevo! |
Compañeiros atletas, Este ano haberá novidades no circuito de adultos. A organización tén previsto facer un pequeno cambio no itinerario, amoldándoo un pouco máis ao espíritu da proba e que, sen dúbida, será máis chamativo para os corredores. En canto a distancia, pásase dos 8.240 m. das pasadas edicións aos 8.451 m. deste ano. A pesar de non ter aínda referencias, e a pesar de ser 200 metros máis longa, pensamos que a carreira vai ser aínda máis rápida do que era... Anímovos a probar o novo circuito!!! |