Foros ›
san silvestre lucense en las inmediaciones del club fluvial
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
dvdiez

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/06
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Dec 2006, 12:37
Asunto: san silvestre lucense en las inmediaciones del club fluvial

Alguien sabe algo sobre la san silvestre lucense de este año? Me sorprendió bastante que no se incluyera en el circuito corre con nos de esta año y la verdad es una carrera que me aportó bastante y me gustaría repetir.
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 04 Dec 2006, 18:59
Asunto:

Hola :eu son socio do Fluvial, e nos derradeiros días escoitei que o mellor non organizaban iste ano a San Silvestre.Non sei o que haberá de certo,quede claro que e un rumor, xa que por parte da organización non sei nada.De todas formas sería unha magoa que non se celebrará xa que estaba plenamente consolidada.Agardo que non sexa certo e podamos participar un ano mais na San Silvestre de Lugo.Saudos...
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Dec 2006, 22:43
Asunto:

Oooooooooooooh!! ¡¡Y yo que ya había decidido participar!! El año pasado fue la primera vez que participé en esta carrera....y me encantó, aunque la cuestecita de marras se las trae.
Espero que sean sólo rumores y que al final sí que se organice, porque, como decís, es una de las consolidadas de la ciudad. Triste
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 05 Dec 2006, 23:29
Asunto:

Espero que se celebre, porque este año me toca estar por Lugo.... y de paso luego unas copitas de brut ( era el q tenía menos calorías creo) y a despedir el año.
Ya ireis informando.
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 06 Dec 2006, 19:05
Asunto:

Pois si me entero de algo xa avisarei,o extrano e que por istas datas non teñamos xa algunha información, en fin ,esperar,haber o que pasa.En canto o circuito como ben dice Piti ten unha costa moi pronunciada na que si chegabas ben de forzas pasabas bastante xente, despois e casi todo baixar e llanear.Un saudo...
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Xov, 07 Dec 2006, 0:13
Asunto:

Sentiría que no se celebrase,el año pasado lo pasé fatal,sobre todo en la cuesta que hay casi al final,me adelantaron hasta las tortugas que salían del rio,por eso tengo una espina clavada que quisiera quitarme este año.Es otra de las carreras con encanto que no me resigno a dejar pasar.Voto para que continúe un año más.
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 20:43
Asunto:

Hola:Hoxe pregunteille a un dos directivos do Fluvial si se iba a celebrar a San Silvestre e confirmoume que NON se celebraba,debido a problemas de infraestructura ca empresa de cronometraxe.Así que non poderemos rematalo ano ca tradicional San Silvestre De Lugo.Sen dúbida unha pena,estaba totalmente consolidada.De todas formas e isto e unha opinión personal non sei por que non se pode facer o cronometraxe a mao,dende logo a min valeme exactamente igual, e estou seguro ca inmensa maioría d@s atletas igual,Saudos...
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 8:39
Asunto:

Salvo o ano pasado que entrou no CCNOS sempre se fixo a cronometraxe manual, e mais, os que a facian eran voluntarios deo clube. En calquer caso, sexa cal sexa o motivo, e unha pena que no se celebre xa que como ven se di estaba a se convertir nunha clásica.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 22:08
Asunto:

Pues parece que está confirmado que este año NO HAY San Silvestre del Fluvial Chorando Chorando

La verdad es que es una pena, porque, como decís, era una de las fijas, además de que lo de correr el día 31 a mí me encanta. Imagino que no habrá sido una única cuestión el motivo por lo que la organización ha decidido no organizar la carrera. Lo del cronometraje manual es una posibilidad si no se cuenta con el cronometraje por chip, y esto la gente del Fluvial lo sabe porque siempre se había hecho así, por lo que dudo que éste, aunque sí influyese, fuese la única razón para que no haya carrera este año. A lo mejor el que el año pasado desbordásemos las previsiones sobre la participación respecto a años anteriores los ha asustado un poco...¡¡y no me extraña!!! Ríndose Ríndose Ríndose

Pero bueno, habrá que buscarse "otras" San Silvestres u otras carreras para celebrar que al día siguiente ya estamos en el 2007. Viveiro podría ser una buena opción, ¿qué decís?? Ríndose Ríndose
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 3:13
Asunto:

Hola:pois supoño que o tema do cronometraxe non só sería o que levou a non organizar a San Silvestre, se non que tamen a gran cantidade de xente que asistiu o derradeiro ano, coma ben dice Piti.A verdade e que non contaban con tanta participación.Este ano non correrei o día 31,e moi tentadora a oferta de Viveiro pero prefiro non ter que desplazarme un día tan sinalado.Un saudo ...

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos