Foros ›
Autor
Mensaxe
veterano

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/01/12
0 Carreiras
187 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 12:53
Asunto: El valor de un gesto

Al final, ¿qué habriais hecho vosotros?
deportes.elpais.com/de...70952.html

Yo conocí un atleta que hizo algo parecido, parar ayudar a un rival,que tenía un mal momento en el cross.El caso es que llegaron los dos al sprint final, y al final el atleta que sufrió el bajón, no estuvo a la altura, y siendo pillo se adjudicó el bronce.
Yo no fuí capaz de decirle a mi atleta nada, no sabía si decirle que había hecho el "pepsicola", o que había hecho bien.Aún en día no sé que decirle de aquello.me sentí orgulloso y a la vez crítico.Pero eso sí, el se sintió muy bien siempre con aquello, le salió de dentro, y le hizo mejor persona
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 13:08
Asunto: Re: El valor de un gesto

Sí, el valor de un gesto.Más satisfacción le dará en la vida ese gesto que aprovecharse de la equivocacion del contrario y ganar la carrera.La vida compensa esos gestos con otras satisfacciones que el vil metal.
Un aplauso por ese chico.Yo estaría orgulloso de tener un hijo así.
En cierta carrera de pueblo me dieron una medalla.Un crío muy pequeñito que veía la imposicion de medallas lloraba por una de éllas. Me quité la mía y,como si fuese mi propio hijo, se la colgué al cuello.Seguro que me fuí más en paz y satisfecho que el propio crío. La vida te devuelve estos gestos.

Friends forever
veterano

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/01/12
0 Carreiras
187 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 13:20
Asunto: Re: El valor de un gesto

corroseguro escribió:
Sí, el valor de un gesto.Más satisfacción le dará en la vida ese gesto que aprovecharse de la equivocacion del contrario y ganar la carrera.La vida compensa esos gestos con otras satisfacciones que el vil metal.
Un aplauso por ese chico.Yo estaría orgulloso de tener un hijo así.
En cierta carrera de pueblo me dieron una medalla.Un crío muy pequeñito que veía la imposicion de medallas lloraba por una de éllas. Me quité la mía y,como si fuese mi propio hijo, se la colgué al cuello.Seguro que me fuí más en paz y satisfecho que el propio crío. La vida te devuelve estos gestos.

Grande, si señor, seguro que ese mensaje que le diste con ese gesto quedará en él.
Yo tuve dos chavales que se llevaban como uña y carne, compañeros de entreno, de nintendo, de cine,de alegrías y carreras que no terminaban de salir bien.
Fuimos a una carrera.El caso es que uno de ellos iba en cabeza, el otro estaba pasando un mal día, flato, se le atravesó la cuesta, le empezó a fallar el ánimo, y sucedió algo grande.
El que iba en cabeza, giró la vista, y se volvió corriendo hacía atrás a buscar a su compañero, corrió con el la segunda vuelta,animándole, y a veces en silencio, pero junto a él. renunció a todo por su amigo.Nunca he conseguido olvidar ese gesto


Última edición por veterano o Sáb, 15 Dec 2012, 16:29; editado 1 vez
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 13:49
Asunto: Re: El valor de un gesto

Chapó por el atleta. Sería bueno que este tipo de valores se potenciaran más de lo que se hace en los medios de comunicación. Muy grande
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 14:45
Asunto: Re: El valor de un gesto

Gústame, ía colgar eu a noticia pero adiantáchesme.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 15:18
Asunto: Re: El valor de un gesto

veterano escribió:
Al final, ¿qué habriais hecho vosotros?

Cambiar de entrenador.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 16:45
Asunto: Re: El valor de un gesto

Eu tampouco creo que sexa para queimar ao entrenador ( o comentario que fai ante areaccion do atleta, non me atrevo a xulgar nada que non coñezo). O unico que di e o que el faria e o que cree que seria mais razonable como atleta. Iso non quere decir que non recoñeza a sua calidade como persoanen que non admire o seu xesto. So recoñece que el non o faria...
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 16:51
Asunto: Re: El valor de un gesto

Fai moitos anos en unha carreira en Coruña equivoqueime no ultimo tramo e a pesar de ir de primeira fun descalificada ( con toda a razon ). A muller que chegou primeira a meta no momento de ir a recoller o trofeo entregoumo. Dixo que non seria capaz de ganarme se non fora po meu erro e que ela non o merecia. Non a volvin a ver e non sei nen como se chama pero aquela persoa aquel dia doume moito mais que un trofeo, doume unha leccion de dignidade.
jiddu

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/11
150 Carreiras
39 Mensaxes
Miño
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 17:06
Asunto: Re: El valor de un gesto

Estou con Darreina e o que di nos seus dous comentarios.

É moi bonito competir e participar nas carreiras pero, falo por min, o que máis me emociona son as mostras de deportividade que, entre outras cousas, fan grande ao deporte.

Deporte es palabra hermana de deportividad, y es algo que se olvida muy fácilmente...
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 17:16
Asunto: Re: El valor de un gesto

Darreina escribió:
Eu tampouco creo que sexa para queimar ao entrenador ( o comentario que fai ante areaccion do atleta, non me atrevo a xulgar nada que non coñezo). O unico que di e o que el faria e o que cree que seria mais razonable como atleta. Iso non quere decir que non recoñeza a sua calidade como persoanen que non admire o seu xesto. So recoñece que el non o faria...

No, dice bastante más que eso. Dice:

“El gesto le ha hecho ser mejor persona pero no mejor atleta. Ha desaprovechado una ocasión. Ganar te hace siempre más atleta. Se sale siempre a ganar. Hay que salir a ganar”.

Y para rematar hace una comparación ridícula con una carrera suya en la que perdió porque Abel no tiró tanto como él. ¿Qué tendrá que ver un caso con otro? No ha entendido nada.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 18:08
Asunto: Re: El valor de un gesto

E posible que DoctorSlump teña toda a razon. O que eu entendin que nesta frase intenta darlle mais valor ao xesto. Parece que intenta explicar o importante que e para un atleta ganar ( e iso non so significa chegar o primeiro. Ganas a persoa que eras antes de entrenar, ganas ao crono ... Pero ao fin e ao cabo saes a ganar). O que di da carreira con Abel Anton intenta explicar que ainda que lvan seguise cara a meta e chegase o primeiro ninguen llo iba a botar en cara, que a todos nos pareceria normal. De todas formas son interpretacions das palabras do entrenador, no que todos estamos de acordo e que este chico e un campeon, gane ou non trofeos.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 19:47
Asunto: Re: El valor de un gesto

Pareceme moi interesante este tema, en principio todos estamos de acordo en aplaudir o xesto do chaval, demostra unha gran deportividade e humildade, ahora ben, eu despois de aplaudir e pensar un pouco digo eu, na competición interveñen moitos factores, a sorte é un deles, a o primeiro ou a calquer outro podería haberlle dado o flato, pisar mal e caer, ou escordar un nocello por poñer un exemplo, ninguén ten culpa diso, si se equivoca tampouco, este xoven tomou a decisión de non ganar e me parece correcto, pero si houbese decidido o contrario tamén me parecería correcto, si a sorte decide poñerseche de cara me parece lícito aproveitala, en todo caso creo que o rapaz debe estar tan agusto ou máis que se oubese ganado.
Comprendo as dudas de Veterano, eu non sei que oubera feito.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4741 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 21:03
Asunto: Re: El valor de un gesto

gran gesto del chaval,estas son las cosas,como decian mas arriba,que hacen mas grande este,y cualquier deporte
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 21:25
Asunto: Re: El valor de un gesto

Eu penso que primeiro é a persona e despois o atleta e como persona este atleta è todo un campeón. Espero que os populares aprendamos algo de este xesto. Pensando
quetepillo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/05/10
0 Carreiras
184 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 21:26
Asunto: Re: El valor de un gesto

Si señor, todo un caballero, ya tendrá ocasiones para poder llegar el primero.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos