Foros ›
IV edición "carreira das prazas" (Festa HQR Pontevedra)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
estevezdom

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/09/11
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 13:27
Asunto: IV edición "carreira das prazas" (Festa HQR Pontevedra)

Boas a tod@s foreir@s e aficionados ás carreiras populares, poño aquí a información publicada polo diario de Pontevedra sobre a celebración da IV edición da carreira NOCTURNA das prazas en pontevedra co motivo da celebración da festa do deporte HQR.
Copio e pego literalmente xa que eu somentes son un aficionado da zona e non son organizador pero me gustaría dar a coñecer esta carreiriña porque é festiva e moi familiar na que o único propósito e percorrer a zona vella da cidade do Lérez en familia e cos amigos nun inmellorable ambiente festivo e navideño e coas prazas iluminadas e ateigadas de xente paseando e animando, vamos que cento por cento espíritu de nadal. Ademais esta proba serve de adestramento para a San Silvestre pontevedresa, a máis antiga de Galicia.

Agora paso a poñer a información do diario de pontevedra e da propia páxina do HQR

"Desde 2009 hay un día de Navidad en el que sólo la luz de la luna y la luz de las farolas guían a los atletas que participan en una carrera muy especial, la que se celebra por las calles de la Zona Monumental de Pontevedra aprovechando el modelo de peatonalización de la ciudad del Lérez, y que año tras año mejora la acogida de público y participantes, ya que en la última edición tomaron parte cerca de un millar de atletas.


Familias enteras participan en una carrera que es la máxima expresión del deporte como actividad física porque todos corren con el mismo dorsal, no existen clasificaciones y se termina con una gran chocolatada.


La prueba pasa por la mayoría de las plazas de Pontevedra (A Ferrería, Verdura, Teucro, Cinco Rúas, García de la Riega, Curros Enríquez, Méndez Núñez Mugartegui y de la Leña), de ahí su denominación: La carrera de las plazas. Además debido el fácil perfil, su recorrido es una perfecta preparación para la tradicional San Silvestre del 31 de diciembre.

El circuito será muy semejante al del año pasado, aunque se incluirá alguna novedad. La distancia será de tres kilómetros.

Día.- 27 de diciembre
Hora.- 20.30
Salida y llegada.- Praza da Ferrería
estevezdom

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/09/11
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 13:30
Asunto: Re: IV edición "carreira das prazas" (Festa HQR Pontevedra)

Mais información na web:

agrupaciondeportivahqr...ot.com.es/

Un vídeo do youtube para que vexades o ambiente.
www.youtube.com/watch?v=JwGxPH3PsxU

Un saúdo a tod@s e animo a xente que participe na carreira (sobre todo de pontevedra)
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 15:08
Asunto: Re: IV edición "carreira das prazas" (Festa HQR Pontevedra)

estevezdom escribió:
Mais información na web:
agrupaciondeportivahqr...ot.com.es/
Un vídeo do youtube para que vexades o ambiente.
www.youtube.com/v/JwGxPH3PsxU
Un saúdo a tod@s e animo a xente que participe na carreira (sobre todo de pontevedra)

Llevo participando varios años y es una carrera recomendable para pasarlo bien. Espero estar también este año.

Por cierto, las inscripciones serán como siempre en la Plaza antes de la carrera?

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
estevezdom

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/09/11
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 15:48
Asunto: Re: IV edición "carreira das prazas" (Festa HQR Pontevedra)

Hola Jesús, las inscripciones serán como siempre en la Plaza de España (concello), supongo, sino allí ya se verá el ambiente y se pregunta jeje, es lo bueno que tiene Pontevedra, ciudad pequeñita y cómoda. (Pontevedra Boa Vila) Guiño
Somachigum

Maratoniano
Maratoniano
7/06/11
9 Carreiras
273 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 17:22
Asunto: Re: IV edición "carreira das prazas" (Festa HQR Pontevedra)

Yo este año ire a la carrera, pero me voy para la parte de atras que voy a hacerla con el enano y con que termine divirtiendose ya me doy por satisfecho, jejjejejje
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2012, 23:48
Asunto: Re: IV edición "carreira das prazas" (Festa HQR Pontevedra)

bonita carrera " porque corro en casa " celebrada esta tarde noche en pontevedra, circuito por la zona monumental de 3.300m. que vale para bajar algo de lo comido estos dias, al final chocolatada, muy rica!!! y rosca que no la probe.
y con esto finalizo el año a la espera de lo que me diga mi amigo el fisio y mas tarde el traumatologo por mi molestias en la rodilla derecha.
espero que no sea nada Rezar Rezar Rezar y pueda seguir gastando zapatillas el año que viene.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos