Foros ›
Autor
Mensaxe
dlask

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/06
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 20:48
Asunto: entrenar de noche

hola, soy nuevo por aqui aunque ya era seguidor de la web. escribo para ver si hay alguien de la zona del salnés (cambados, vilagarcia...) y que me comente por donde se puede ir a correr cuando se entrena de noche. muchas gracias
aaleex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/10/06
0 Carreiras
75 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 21:01
Asunto:

Hay mucha gente que entrena de noche por ahi, a ver si alguien te ayuda. Has oido hablar de Steve Prefontaine? El vivia en una caravana y entrenaba de noche, pasó muchas noches en comisaría porque un tipo corriendo a media noche en un barrio chungo resulta un tanto sospechoso.
Esto es una anecdota, solo pretendía animarte ya que ahí no te puedo ayudar, a ver si alguien se presta...
Un saludo.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 21:58
Asunto:

Sinto non poder axudarte polo da zona onde ti estarías interesado en correr de noite... e que non puden evitar entrar neste tema porque eu son outro dos que entrena de noite (onte mesmo saín as 21:30 por Vigo adiante) Eu ademáis entreno directamente polas rúas da cidade... xa sei que é a peor das superficies pero non teño moito onde elexir... a menos que quera desprazarme en coche, claro Demo Demo Demo Demo Demo
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Xov, 14 Dec 2006, 22:23
Asunto:

Hola dlask ahora en invierno todos corremos de noche (menos Lestrove, que en invierno no corre Demo sorrindo ) , a las 5 de la tarde ya esta oscuro. Yo vivo en Vilagarcia y corro por la zona de los depositos de Ferrazo, entre las seis y las ocho de la tarde.
Bueno tambien algún fin de semana a las ocho de la mañana, que a muchos les parece de noche.
Bueno yo utilizo la zona de los depositos de Ferrazo, ya que tengo un kilometro marcado y le doy vueltas y vueltas, pero desde los depositos de Ferrazo hasta el final de Carril es una buena zona para correr, eso si de asfalto o de acera, que no es un terreno muy bueno que digamos.

Saludos a todos.
Perdon dlask que se me olvidaba, bienvenido al foro Avergoñado

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 15 Dec 2006, 0:11
Asunto:

Ã? certo, qué maleducado son... Benvido a este o noso pequeno gran reducto!!!!... xa verás como aquí atopas de todo (incluso xentes de ben Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo )... eu, e que non podo ser mellor (xa viches que o meu avatar marca "way of life" e máis que nada "pose" ou "actitude").

En fin, non fixo falta moito esforzo para atopar alguén dalgún rincon desta terra que nos paríu que tamén correra por esa zona. Ánimo, e a entrenar, que para eso están feitas as noites (bueno... e para moitísimas máis cousas Avergoñado Avergoñado )
Okeniata

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Dec 2006, 10:00
Asunto:

Hola.
Eu tamén son desa zona normalmente cando entreno en Vila entreno por 3 ctos, sempre saindo de Fontecarmoa. O primeiro e ún cto bastante rápido que vai asta ao porto e sege polos cines asta Carril. O segundo saes de vila dirección cambados e colles a dereita entras en Vilaxoan e seges ata os depositos de Ferrazo. E o último que pode ser o máis duro é o mesmo que o segundo pero seges cara a illa. Normalmente corremos entorno a unha hora.
Na zona de cambados nunca entrenei pero creo que tes un bo sitio pola zona do paseo marítimo e o porto de Trasngrove.
O único pero é que sempre son ctos por asfalto, e so se pode entrenar pola carretera xa que e a unica zona iluminada. E unha pena que nun complexo Deportivo como o de Fontecarmoa non este rodeado por un paseo de terra polo cal se poida correr sin perigos, poño o exemplo do que hai na pista de atletismo do CUVI.

Always Look On The Bright Side Of Life
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Ven, 15 Dec 2006, 10:25
Asunto:

Todo costa, anda que non tardaron anos en face-la pista de terra arredor das pistas e campos de fútbol do CUVI. Impresionábame ver como a xente se conformaba con facer rodaxes ¡¡¡¡ na PISTA !!!!!!
dlask

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/06
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Dec 2006, 23:31
Asunto:

muchas gracias por todo, un saludo

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes