gemenai23 Novo foreiro
12/01/06
0 Carreiras
6 Mensaxes
Ven, 15 Dec 2006, 15:09 Asunto: Maratón en Lisboa
Hola a todos.
¿ Me podría confirmar alguien si en el 2.007 se celebra la maraton de lisboa del mes de abril?.
Es que no encuentro información por ningún lado.Ya se que en noviembre si se celebra una.
Un saludo.
Ven, 15 Dec 2006, 15:57 Asunto:
hola.
a maratón de Lisboa soe ser o primeiro domingo de decembro (coincidindo coa nosa ponte), e non en novembro... dígocho porque tiven ocasión de participar nela hai tres anos.
non teño noticias de que en abril se celebre outra... o que sí hai (en Abril) é a media maratón de Lisboa, moi concurrida e de sona mundial... non tiven ocasión de correla, pero xente que sí o fixo me falaron maravillas desta carreira.
saúdos. sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Kurty Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3811 Mensaxes
Ven, 15 Dec 2006, 19:47 Asunto:
gemenai23, ahora que lo dices, creo que hay dos maratones en Lisboa, una fue en Diciembre y la otra lleva el nombre de un fondista Luso, creo que lo tengo en un articulo de una revista que habla de maratones internacionales. La he de consultar y te lo pongo aquí en cuanto pueda.
Kurty Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3811 Mensaxes
Sáb, 16 Dec 2006, 12:46 Asunto: gemenai23 van os datos que teño:
Carlos Lopes gold Marathon memorial. (Lisboa). Este ano caeu o 16 de Abril. P. Web: www.carloslopes.d2d.pt
Maraton Internacional de Lisboa. Este ano foi o 3 de decembro. P. Web: www.lisbon-marathon.com
E o outro maraton de Portugal é o Maraton de O Porto. Este ano foi o 15 de Outubro. P. web: www.runporto.com
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos